Vraagje over clomid 100mg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cynmark29, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Kan t zijn dat mijn lichaam door de clomid compleet veranderd. Heb de 2 ronde clomid gehad ... Bij de eerste netjes op dag 14 inseminatie gehad , werd op dag 16dpo ongi .nouja meer bruinverlies dat hield 3 dagen aan . Veel opvliegers licht flisten aan de oge. Nu ronde 2 morgen fm dan zit ik op dag 20 met nog kleine eitjes . De iritatie aan me ogen worden veel erger . Kan t zijn dat me lichaam er niet goed op reageerd
     
  2. Girll93

    Girll93 Actief lid

    4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Misschien even overleggen met de gyn? In de bijsluiter staat als je last van je ogen krijgt je gelijk contact op moet nemen, of als je er morgen ben gelijk even aankaarten over je ogen.
    En wat de gyn tegen mij zei; bruin bloedverlies is geen menstruatie maar oud bloed. Helder rood bloed mag je pas rekenen als 1ste cd. Hoop dat je hier iets aan hebt en sterkte !
     
  3. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb de vorige x al uitgelegd als t erger werd ding ze overleggen met me eigen gyne voor iets anders . Maar klopt idd van helderrood bloed .alleen heb ik dat niet gehad. Denk dat t door de clomid komt
     
  4. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @cynmark29, ik kon ook totaal niet tegen clomid. 1e ronde clomid 50, netjes op het goede moment rijp eitje en direct zwanger (april 2015) helaas is dit een miskraam geworden. Daarna rond clomid 50, geen ei dus primolut om ongi te worden. 2x 100 en 1x 150 clomid beide geen ei op dag 32 nog niet.. Na de eerste ronde deed clomid dus niets meer met mij. Ik had opvliegers, duizelig, hoofdpijnen, algeheel opvliegerig..

    Toen ik gestart ben met GonalF serieus nergens geen last van gehad, 2x IUI gehad op dag 18 een 2e IUI dus raak van mijn dochter. Het prikken was op zich niet al te prettig. Maar was allang blij dat ik niet zoveel bijwerkingen had als met de clomid. Zou wel overleggen met de gyn, ik heb mij toen redelijk stil gehouden waardoor ik dus nog 4 rondes clomid heb gehad en hoe hoger de dosis hoe erger de bijwerkingen waren :confused:
     

Deel Deze Pagina