leeg vruchtzakje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hannie78, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannie78

    hannie78 Lid

    22 aug 2008
    5
    0
    0
    Hallo

    vorige week bij de vk geweest ik dacht 8 weken te zijn zij zei dat het 5 weken was en 2 dgn. er zat een mooi rond LEEG vruchtzakje moet eind deze week terug komen voor een nieuwe echo . is het goed als het een mooi rond vruchtzakje is en hoe kan ik er zo naast zitten met 8 weken daar snap ik helemaal niks van had er als niet iets te zien moeten zijn met 5 weken? ik ben heel erg onzeker heb 3 maanden geleden ook een mk gehad
    hoop toch dat er nu iets te zien is maar ik moet er misschien van uitgaan dat het niet goed is.
    lang verhaal maar moest het even kwijt.
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Hannie,

    wat naar om te horen. Ik kan helaas niet zeggen dat het goed is, als je 8 weken zwanger dacht te zijn had je nu echt een kindje moeten zien en een kloppend hartje.

    Mirjam
     
  3. hannie78

    hannie78 Lid

    22 aug 2008
    5
    0
    0
    dank je wel voor de snelle reaktie mag ik dan nog een vraag stellen ik heb een inwendige echo gehad deze gaf aan dat het 5 weken en 2 dgn was en geen 8 weken de echo uitslag is toch meestal de juiste of zie ik dat fout.
    dank je wel voor je aandacht.
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Hannie,

    ja de echo kan op een paar dagen nauwkeurig meten.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina