al bijna 9 weken zwanger,maar zie en merk nix

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

    miep79 Lid

    16 jun 2008
    76
    0
    0
    hallo,

    even een vraagje,ben 8 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje en voel me erg onzeker.
    qua buik etc zie je erg weinig en heb eerlijk gezegd alleen last mijn darmen en borsten.
    ben vrij tenger dus misschien dat je daarom nix ziet?
    als ik dan op t net surf zie ik zoveel mensen die al een redelijke buik hebben en net zo ver zijn.kortom is tnormaal niks te zien.

    hoop dat jullie mijn onzekerheid weg kunnen nemen

    groetjes
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miep,

    Vaak zie je bij 9 weken nog inderdaad helemaal niets, bij sommige komt de buik pas na de 20ste week. Iedereen draagt anders en een eerste of tweede zwangerschap is ook weer anders. Dus niet te veel vergelijken en op je eigen lichaam vertrouwen/

    Imke
     
  3. miep79

    miep79 Lid

    16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi immie,

    bedankt voor je antwoord,eigenlijk weet ik t ook wel maar goed, t is allemaal nieuw voor mij/ons dus daar komt de onzekerheid vandaan denk ik.

    is t trouwens normaal om pas met 9 a 0 weken naar een verloskundige te gaan?we moeten nl eerst naar een gyneacoloog om t daar af te ronden etc.

    groetjes miep
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miep,

    jahoor, je eerste bezoek aan de verloskundige is meestal tussen 8 en 10 weken, dus je bent prima op tijd dan!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina