Vraagje over miskraam.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lovebabys, 17 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal.

    Op donderdag 14 September heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Het begon bij mij niet met bruinverlies maar meteen met een boel helder donker rood bloed. Ik heb ook het vruchtje verloren een paar uur nadat de bloeding begon. Donderdag, vrijdag en zaterdag flink geboord maar vandaag is het veel minder. Alsof je op de laatste dag van je ongi zit. Is dit normaal? Dat ik maar 3 dagen echr flink gebloed heb? Ik las dat bloedingen van een miskraam wel weken konden aanhouden. Kan iemand me hier iets over vertellen?
     
  2. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Allereerst, veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Echt k*t hè :(

    Elke miskraam is anders en hoeveel je verliest/hoeveel dagen ligt natuurlijk ook helemaal aan hoe lang je zwanger was. Maar het kan nog wel even aanhouden hoor, ook met weinig bloed. Bij mij is m'n tweede miskraam begonnen met helderrood ook, maar in het begin juist heel weinig, op de 4e dag kwam het bloeden + buikpijn echt goed op gang en kwam ook meteen het vruchtje. Op de 5e dag nog aardig wat bloed, maar daarna inderdaad weer aflopend.

    Heb je al contact gehad met een verloskundige? Want ik vond het wel erg fijn om nadien even te laten controleren of de baarmoeder er weer mooi en schoon uitzag! Nogmaals sterkte..
     
  3. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
     
  4. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Bij eerste miskraam 6 weken maar 3 dagen flink bloedverlies en daarna minder. Totaal 8-9 dagen geloof ik.
    Nu met 4.4 weken miskraam en 2 dagen flink veel bloedverlies met stolsels en daarna bijna niets meer. Na 6 dagen geen bloed meer.
    Het is dus verschillend maar als je een paar dagen veel verloren hebt kan het goed zijn dat je al alles verloren hebt. Een echo ter controle bij 6 weken miskraam is wel aan te raden.

    Sterkte nog bij het verwerken van de miskraam! Zo verdrietig is dat hè....
     

Deel Deze Pagina