hsg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannnniee, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik kon even snel niks vinden over een hsg.
    ik wil er wa meer over weten..
    ik ben zelf begonnen met clomid vorige week. weet niet of ik ook een hsg krijg. maar hoor er nare dingen over.
    heeft er iemand hier een hsg gehad, en hoe heb je die ervaren?
    en wanneer krijg je die nou?

    bednakt allemaal!

    groetjes sandra
     
  2. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb mijn hsg als zeer pijnlijk ervaren. Maar gelukkig was het met een paar minuten over. Van tevoren kun je een pijnstiller nemen. DUs nog maar niet druk maken hoor! Bij de een valt het mee bij de ander valt het tegen!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie het vruchtbaarheids onderdeel, een hele boel topics over de hsg.
     
  4. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Wat is een hsg? Ik moet binnenkort waarschijnlijk ook aan de clomid!

    @sannnie heb je ook last van bijwerkingen?
     
  5. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb ook een topic over hsg geopend op vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik was er best wel angstig voor omdat ik al die verhalen hoorde van iedereen. Nou, het is me reuze meegevallen. Geen centje pijn, alleen wat kramp tijdens het vasthouden van de bm. En net toen ze die vast had, ging de telefoon. heeft ze nog doodleuk met dat tangetje vast op mijn bm zitten telefoneren en wel 5 minuten, da's dan lang hoor! Dat was iets minder, want de kramp werd wat erger. Maar goed, het inspuiten van de vloeistof heb ik niet gevoeld. Maar bij mij was alles goed, dus dan stroomt het zo door natuurlijk. Maar lees maar eens op het andere topic, daar hebben meer meiden gereageerd. Maar 1 ding, laat je niet te bang maken, dan lig je ook wat ontspannender. Heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina