Buikgriep? (vast wel)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Xmas06, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Zo positief ben ik na 7 rondes helaas niet meer! :rolleyes:
    De laaste 1 1/2 á 2 wkn heb ik ontzettend veel klachtjes hier en daar, somige blijvend en andere verdwenen weer! Ik noem ze ff op:

    - heel erg veel pijn aan mijn (.)(.). Hier kreeg ik last van zo'n 5 dagen ne mijn ei. Nog nooit last van gehad, zelfs niet tijdens :evil: ! Het deed zo'n pijn dat aanraken niet meer mogelijk was. Zo'n 4 dagen geleden hield het plots op.

    - Veel last van hoofdpijn. Geen bonkende hoofdpijn, maar echt de knagerige zeurende vorm ervan! Na mijn ei kreeg ik hier last van, en dat komt nu om de dag (om gek van te worden) :rolleyes:

    - Pijn in onderbuik. niet continu, maar om de zoveel tijd! soms te doen en soms té heftig, kon amper staan! Nu nogsteeds last van.

    - na mijn ei ook af en toe een vlaag van misselijkheid(bah).

    Nou goed, Ik kreeg al goede moed! Ik heb de afgelopen maand (geen grap) om de dag geklust met mijn vent! Mischien kon een ander kluspatroon ook geen kwaad!
    De goede moed is me alweer in mijn schoenen gezonken :cry:
    Ik heb de laatste 4 dagen ontzettende last van diarree :oops: :x , is gewoon niet normaal meer! Ben er ook al 3 kilo van afgevallen :( .
    Ondanks dat ik gister een heel licht streepje had op de zw test (vandaag overigens niet meer), ga ik er nu niet meer vanuit dat ik zwanger ben.

    Ik heb gewoon op het meest ongunstigste tijdstip last gekregen van een flinke buikgriep,waardoor alles deed denken aan een zwangerschap! :rolleyes: * baal baal en nog eens baal :x *

    Sorry hoor dames, ik moest het ff kwijt!
     
  2. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    Je klachten klinken mij erg als symptomen van een zwangerschap.
    Vooral die enorm pijnlijke borsten,lijkt me niet normaal van een griepje.
    Hoezo denk je aan een griep en niet meer aan zwanger zijn?
    Ben je overtijd of al ongi geworden?

    Misschien anders morgen nog eens een test doen?!
     
  3. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Vandaag is mijn NOD. Maar dit is mijn kortste cyclus die ik ooit gehad heb dus ga ik gewoon van 30 dagen uit! :D

    Ik ben dus nog niet ongi geworden.... Ik denk niet meer aan een zw schap omdat mijn lichaam mij (wel in mindere mate dan nu) helaas vaker voor de gek houdt! :rolleyes: (echt om gek van te worden). Bovendien geeft de diarree (denk ik :( :p ) wel aan dat er geen zwangerschap is!

    Natuurlijk zou ik blij zijn als het wel zo is hoor :p maar ik ga er gewoon niet van uit!
    Nu maar op de duivels wachten! :p
    Gelukkig zijn er forums als deze om ff je hart te kunnen luchten :p:p:p
     
  4. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    Oke, ik snap het.
    Wat kan de wens om zwanger te zijn/worden dan alles overheersend zijn he!
    Ik herken je gevoel, teleurstelling, hoop en zelfbescherming voor weer een teleurstelling.
    Maar nog geen bloed houdt iets van hoop toch.
     
  5. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    ppfff....idd, vertel mijn wat :)
    Je hebt gelijk, geen bloed geeft moed!
     
  6. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    Dus toch zwanger!
    Ik had eerlijk gezegd al z'n voor gevoel.Misschien wel aan mijn 1e reactie op te merken.
    Van harte gefeliciteerd, nou ik nog.
    Geniet er van, super.
     
  7. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Hai Enne,
    Dank je wel :D....na 6 positesten idd toch raak!
    mischien is een nieuwe baan als helderziende wat voor je, haha :), je had gelijk! Ik durfde gewoon niet te hopen!
    Idd nu jij nog en ik ga héél hard voor je duimen!

    xx
     
  8. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Gefeliciteerd!

    Ik heb ook een aantal klachten maar durf niet eens te denken dat ik zwanger ben ivm teleurstelling...

    ook heel erg last van mijn (.)(.) rechter is ook heel erg gegroeid en kan het nauwelijks aanraken zo een pijn doet het! Linker doet sinds een aantal dagen ook pijn.

    Verder krampjes in mijn onderbuik en met name links, heb echt een ongi gevoel, maar nog steeds geen bloed. Elke x als ik naar de wc ga denk ik dat het komt...:(

    Moe...en af en toe misselijk....

    En ik moet heel veel naar de wc voor grote boodschap..soms 3 x per dag, gelukkig geen diarree en last van winderigheid

    Wat denken jullie?
     
  9. Ellen1982

    Ellen1982 Actief lid

    18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Van harte! Eindelijk! Nu ik nog... Hihi. Heb je de hele maand om de dag geklust? Dan moet ik mijn vent nog zien te overtuigen, haha. Geniet ervan!
     
  10. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoi Brendagill,

    Om ook maar even op jou symptomen te reageren.
    Ook bij jou klinkt het mij erg als zwangerschapssymptomen.
    Weet natuurlijk niet of je al vaker met deze klachten gelopen hebt, maar toch.
    Van die hele pijnlijke borsten...pfff klinkt als zwanger.
    En overtijd, ben je dat vaker?
    Maar ja, ik weet het natuurlijk ook niet.

    Ben bij mezelf ook aldoor indubio.
    Suuces
     
  11. Juutjuh

    Juutjuh Lid

    27 mei 2008
    17
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat ik straks ook een positieve test in handen hebt,... Ben de laatste week veel misselijk geweest, 1 keer over moeten geven... en vooral snachts last van mn buik... Heel apart gevoel..

    Fijne en goede zwangerschap toegewenst.
     
  12. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    :) haha, die van mij had er absoluut géén moeite mee :p
    Dank je meis, en jij heel veel succes!

    xx
     
  13. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Dank je wel :D
    Klinkt goed ;).....jou klachtjes! Ik heb ook vooral 's nachts last van mijn buik! Zal voor je duimen!

    Xx
     
  14. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Dank je wel :D
    Ook bij jou klinkt het hoopvol ;)! Hopelijk is het ook voor jou raak!

    Xx
     
  15. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik weet het ook niet hoor! Heb nu ook spierpijn in mijn oksels :( Heel vaag!
    Ben niet vaker overtijd...en denk ook elke keer nog dat als ik naar de wc ga er bloed is.... :cry:
     
  16. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    En dames, Brendagill en juutjuh

    Weten jullie al meer, al een test gedaan?
    Jullie symptomen klinken wel hoopvol.

    Ik zelf zit ook wat indubio.
    Teneerste ben ik in een paar maanden tijd al 4,5 kilo afgevallen, terwijl ik niks anders eet of doe. Ben nu nog maar 55,5 bij 1.72 was altijd rond de 60.
    Ik zie het zelf niet echt, maar op mijn werk viel het collega,s op. In mijn kleren en gezicht. Mijn gewicht is al jaren stabiel.
    Verder heb ik zoveel haar verlies. Zit nu rond de 14e dag van mijn 4e cyclus, alle voorgaande waren lang,rond de 6 weken en met erg weinig bloedverlies wat ik maar als ongi beschouwd heb elke keer. Heb vandaag 2x drup licht roze bloed verloren en wat licht bruinig verlies heel weinig.
    We klussen veel zeker om de dag soms vaker.
    Wil eigenlijk niet hopen zegt waarschijnlijk niks allemaal,...maar toch he.
    Wat denken jullie hiervan?
     
  17. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    IK BEN ZWANGER!
     
  18. enne

    enne Actief lid

    21 apr 2008
    229
    0
    16
    Brendagill,
    Dus toch zwanger, zie het nou pas.
    Heb ik een vooruitziende blik/gevoel ofzo op dit topic?!
    Ha Ha
    Ik dacht het ook bij jou al.
    Super, best snel zeg, echt heerlijk lijkt me.
    Heb je nog een een tip/raad voor mij?
    Wat deed jou denken zwanger te zijn dit keer, was er iets anders?Aangezien je het waarschijnlijk al vaker gedacht/hoopt had zoals wij allen.
     
  19. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Brendagill.
    Van Harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.
    Groetjes van Essie
     
  20. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Enne

    Als ik erover nadenk had ik veel meer pijn aan mijn borsten en een andere pijn dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ook was ik veel humeuriger, ben ik nog steeds hihi.

    Een tip zou ik niet weten meid...deze maand heb ik niet echt op mijn vruchtbare dagen gelet en gewoon sex gehad wanneer we zin hadden...
     

Deel Deze Pagina