Vraagje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cynnth, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnth

    Cynnth Lid

    7 nov 2017
    96
    46
    18
    Vrouw
    Ik zou vandaag 5+3 zwanger zijn maar sinds vanmorgen hevig bloedverlies met kleine snotjes (stolsels?). Het is/voelt echt als een menstruatie met een gespannen gevoel in mijn onderbuik, mijn borsten waren gisteren super gespannen en dat is vandaag weg. In het maandverbandje liggen geen stolsels maar zodra ik op de wc zit ligt er genoeg in de pot. Is het verstandig dat ik dan wat langer op de wc zit zodat alles mijn lichaam kan verlaten?


    Ik bel morgen overigens met de vk omdat ik graag wil laten controleren hoe het er voor staat, ik vrees het ergste, dit kan nooit goed zijn. Ik wist niet dat dit emotioneel zo heftig zou zijn zeg....
     
  2. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meid wat ontzettend naar. Ik heb een miskraan gehad met 5 weken en begon met oud bruin/slijmig bloed bij afvegen. De volgende dag was het helder rood en mijn test was 2 dagen later helemaal wit.

    Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Bloed hoeft niks te zeggen. Heel veel sterkte en hopelijk is er niks aan de hand.
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Wat vreselijk naar voor je zeg! Hier voor mijn zoon een miskraam gehad met ongv 6 weken. Begon met bruin, werd daarna donkerbruin en toen rood. Buikpijn werd ook steeds erger en ben ook een vruchtzakje verloren. Ik zou zeker de vk bellen morgen.

    Sterkte, het is idd vreselijk heftig!
     
  4. Cynnth

    Cynnth Lid

    7 nov 2017
    96
    46
    18
    Vrouw
    @Lovely29 @Chocoladetaart lief jullie berichtje. Naarmate de avond vorderde wat kramp in mijn buik, niet pijnlijk. Op een gegeven moment een flink stolsel in het maandverband die ik er uit voelde komen. Nu geen krampen meer... ik denk dat dat het was :(
     
  5. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Wat ontzettend verdrietig Als ik het zo lees klinkt het als een mk en daar mag je echt wel even verdrietig over zijn. Houd er rekening mee dat het nog wat na zal bloeden. Sterkte meid!
     
  6. K00

    K00 Niet meer actief

    he wat naar! sterkte!! x
     
  7. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik heb een miskraam gehad met dezelfde termijn en ongeveer hetzelfde verhaal. Geen bloed in het maandverband, alleen met afvegen en zitten op de wc hele stolsels. Ook het vruchtje verloren en gezien, dus daardoor wist ik zeker dat het over was.

    Ik heb uiteindelijk nog wel een echo gehad bij de vk om te kijken of alles helemaal weg was, dus dat zou je eventueel nog wel kunnen vragen als je wilt.

    Heel veel sterkte meid, hopen op snel een mooi klein plakkertje!
     

Deel Deze Pagina