Zenuwen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lollifant84, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lollifant84

    lollifant84 Actief lid

    12 aug 2008
    131
    0
    0
    Vandaag ben ik 7 wekend zwanger. Dit is mijn 3de zwangerschap.
    De vorige 2 zijn mis gegaan. Allebei de miskramen waren met 7 weken en 3 dagen. Nu komt deze aantal weken en dagen wel heel dicht bij. A.s. zaterdag.
    Ben zo bang dat het weer fout gaat. Ik voel me wel heel andere anders als bij de andere 2 zwangerschappen. Meer misselijk pijnlijke borsten veel moe.
    Heb sinds vanmorgen last van mijn rug. Ben er gewoon zenuwachtig van. Ik hoop gewoon dat het goed gaat natuurlijk.

    Wie heeft dit ook weleens gehad?
     
  2. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    hoi,

    ik ben morgen 7 weken zwanger, het is voor mij de eerste keer, ik heb nooit een miskraam gehad maar besef me heel goed hoe kwetsbaar het kindje is zo vroeg in de zwangerschap. Ik wou je alleen even laten weten dat ik met je mee hoop. Ik duim voor je, sterkte en dit keer gaat het vast goed! liefs MM
     
  3. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als jouw gevoel al anders aangeeft als de vorige zwangerschappen zal het vast goedzitten ;) snapje gevoel wel hoor.

    Ik ga voorje duimen maar je gevoel zegt vaak al genoeg.
     
  4. Murron

    Murron Actief lid

    13 aug 2007
    127
    0
    0
    Idd als je nu een goed gevoel hebt dan zit het wel goed.
    Ik heb ook een miskraam met 7 wk gehad en die zwangerschap voelde vanaf het begin al niet goed, had veel doemscenario's in mijn hoofd die niemand er uit kreeg. Achteraf klopte die gedachten helaas. Nu ben ik al weer 19 wk en het voelde vanaf het begin goed.
    Maar mijn boodschap is dus: vertrouw op je gevoel.
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

    vertrouw op je lichaam, komt goed!
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi hoi,
    Ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe dat is, die laatste paar dagen.
    Natuurlijk zijn er geen garanties, maar als je dat vervelende punt maar over bent!
    Nog 1 nachtje, dan ben je 7w3d. Succes, probeer lekker te slapen ;)
    Elmo
     
  7. Sam0110

    Sam0110 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb ook een mk gehad aan 7 weken maar zoals velen zeggen, nu heb ik er een beter gevoel over, de vorige keer niet echt.
    Vertrouw op je lichaam en wat moet gebeuren zal gebeuren.
     
  8. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hoi Lollifant, 't is sowieso spannend, maar in jouw geval natuurlijk nog veel erger.
    Heel veel sterkte, rustig aan en ik hoop dat je gewoon een goede zwangerschap mag hebben en een gezond kindje
     

Deel Deze Pagina