vreemde menstruatie?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pluk, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Ik wil jullie graag het volgende voorleggen omdat ik eigenlijk niet weet wat ik ervan denken moet.

    In juli had ik in 1 keer een cyclus van 26 dagen terwijl ik normaal meestal tussen de 28 en 30 dagen zit.
    De menstruatie duurde echter maar 1 dag.
    Omdat ik op dat moment een bijholte ontsteking had (gebruikte er geen medicijnen voor) en het erg warm was heb ik er verder niet veel aandacht aan besteed.

    Afgelopen week moest ik weer ongesteld worden.
    Dag 26 werd ik s'morgens misselijk en mijn borsten waren gespannen. (dat misselijke heb ik eigenlijk elke maand voor de menstruatie maar de gespannen borsten niet).
    Tot en met dag 30 niets te zien en de misselijkheid werd steeds erger.
    Op dag 31 begon ik met vloeien.
    Jammer vonden wij maar ach het zal wel wishfull thinking zijn geweest en weer over tot de orde van de dag.

    Tot ik me s'nachts omdraaide en er een grote golf aan bloed en vooral veel (baarmoeder) slijm kwam.
    De enige andere keer dat ik dit heb gehad is toen ik 3 jaar geleden een miskraam heb gehad (12+3).

    Het knaagt nu dus wel een beetje.
    was het mogelijk ook een miskraam of is het gewoon heel veel troep geweest van de vorige maand omdat het toen is blijven zitten ofzo?

    Groetjes Anita
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi pluk,

    Het kan inderdaad een miskraam zijn geweest, je zou nog een testje kunnen doen om te kijken of deze positief is. Het Hcg blijft altijd nog even in je urine. Indien deze negatief is,is het helaas niet meer te bewijzen of het een miskraam was ja of nee. Je kan eventueel wel even met je huisarts overleggen of het nodig is te beoordelen met een echo of je baarmoeder leeg is. Maar als het vloeien is afgenomen en je geen krampen hebt zal dit het geval zijn.
    In principe is het net zo dat als je de ene keer weinig hebt gemenstrueerd dit de volgende keer word aangevuld.

    Imke
     

Deel Deze Pagina