Vriend kleineert mijn zoon

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Ennas86, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Blijkbaar ben jij niet in staat een goede partner te vinden voor het ouderschap. Die verantwoordelijkheid ligt bij jou, jij bent dus net zo schuldig als deze man als je je kind hier niet uit haalt.
     
  2. manuela83

    manuela83 Actief lid

    12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    ik zou dit ook echt niet pikken en heel duidelijk zijn
    hier was er denk ik echt bonje gekomen als mijn man dat doet bij mijn kinderen
    denk dat dan mijn huis te klein was geweest
    maar kan begrijpen het erg moeilijk is en je even niet weet wat je moet doen
    maar je hoeft het niet te pikken
    poeh ik weet eigenlijk ook geen goede tip moet ik eerlijk zeggen vind dit een hele moeilijke situatie
    succes en een dikke knuffel
     
  3. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Wat vind ik dit ontzettend zielig voor je zoontje. Als moeder is het je taak om hem te beschermen tegen zulke praktijken! Hij kan dat zelf nog niet hè. Als ik erachter zou komen dat mijn man zo tegen onze kinderen zou praten dan zouden de echtscheidingspapieren dezelfde dag nog klaarliggen. Dat hij zo tegen jouw zoontje doet zegt mij bovendien dat hij jou ook niet respecteert. Dus wegwezen daar voor je zoontje er iets aan overhoudt! Je kinderen horen op de eerste plaats te komen, ongeacht wat
     
  4. RoosW87

    RoosW87 Actief lid

    17 jan 2015
    282
    58
    28
    Ik had m'n kinderen opgepakt en was weg gegaan. Jij bent zijn moeder en moet je kinderen beschermen. Het is heel erg en sneu dat het nodig is dat jij hen moet beschermen tegen hun eigen vader, maar je moet het echt doen. Dit laat je toch niet toe?!
     
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    JOEHOEEEEEE TS waar ben je?!
     

Deel Deze Pagina