Vriend vertoond narcistische trekjes zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Beausecret, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik wil even mijn verhaal delen.

    Ik was samen met een leuke man, totdat hij narcistische trekjes ging vertonen, welke schadelijk waren voor een gezonde relatie mijnsziens. daarom heb ik afstand van hem genomen om alles op een rijtje te zetten voor mezelf.. alleen nu ben ik zwanger van hem, tegen alle verwachtingen in... zit nu in week 5, erg pril dus.

    Ik vind dit erg lastig, ik ben emotioneel in staat om voor dit kind te zorgen, alleen op financieel gebied is het moeilijk, alhoewel ik ervan overtuigd ben dat op de eerste plek liefde voor een kind telt. Abortus zou mijn hart breken.

    Ik vind het gewoon even lastig waar ik goed aan doe, je wil dit kindje wel een stabiele start geven en deze situatie is niet ideaal. Ben benieuwd of er dames zijn die zich in deze situatie herkennen..
     
  2. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende situatie :(
    Deels herkenbaar, ik heb hier laatst ook een topic geplaatst. Wat is je woon- en financiele situatie? Werk je, heb je een eigen woning? En hoe staat hij erin, wil hij een rol gaan spelen in het leven van jullie kindje of neemt hij er afstand van?
     
  3. Sammie1982

    Sammie1982 Nieuw lid

    17 mrt 2017
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Jouw verhaal is heel erg herkenbaar. In het begin was de relatie heel leuk, maar nu blijkt dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik bleek zwanger te zijn voor ik daar achter kwam. Ook ik heb afstand genomen. Zelf heb ik besloten om het kindje te houden. Maar kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met de beslissing die je nu moet nemen. Het enige advies wat ik je kan geven is; volg je gevoel
     
  4. SweetPrincess

    SweetPrincess Bekend lid

    17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    als het mogelijk is zou ik het houden in jouw geval.
    Je zegt financieel is lastig, hoe sta je er op dit moment voor?
    Qua kleding kan je natuurlijk hoop 2e hands kopen evt net als meubels ,speelgoed ed. En verder met luiers letten op aanbiedingen en kortingscodes.

    Ik zou het iig nooit laten weghalen alleen vanwege de kosten. Daarnaast heb je nog ff voordat de kleine komt om alles bij elkaar te sparen.
     

Deel Deze Pagina