Pijn achter schaambeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wen1975, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

    Sinds gisteren heb ik regelmatig steekjes achter het schaambeen. Herkent iemand dit? Ik heb in janauri een vmk gehad en toen had ik ook deze steekjes. Wel zaten deze iets hoger toen en had ik lichte ongipijn erbij. Ik word zo onzeker nu van dit gevoel. Moet ik me toch zorgen maken of zou het bandenpijn kunnen zijn?

    Alvast bedankt voor het reageren.
     
  2. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik had dit ook heel erg in t begin en op het eind bij mn schaambot, dus ik denk dat het normaal is?

    proficiat en succes!
     
  3. vita

    vita Bekend lid

    18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi, ik had en heb het af en toe nog steeds. Volgens mijn verloskundige heeft dit te maken met het groeiene en verweken van je baarmoeder. Ik maakte me ook zorgen,maar je ziet het, ik ben bijna 19 wk zwanger, en heb het nog steeds, niets aan de hand gelukkig! Succes he, liefs
     
  4. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Klopt het heeft te maken met je baarmoeder die groeit, die zit voor de 12 weken nog achter je schaambot daarna gaat hij verder omhoog.
    Als je het niet vertrouwd, vraag het aan je vk, daar zijn ze gelukkig voor:)
     
  5. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Toch maar even voor de zekerheid de vk gebeld en zij zei of het is voor het goede, nl groei van mijn baarmoeder e.d. of een blaasontsteking. Dus morgenochtend breng ik even mijn urine voor de zekerheid weg. Ben in ieder geval een beetje gerustgesteld.

    Het vreemde is ook dat het niet continu is, zo is het er en zo is het weer weg.
     
  6. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kan inderdaad een beginnende blaasonsteking zijn.
    Ach daar ben je zo weer vanaf he:)

    Denk eerder dat het het groeien van je baarmoeder en kindje is. omdat het niet continue is.
     
  7. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Uit de 1e test komt geen blaasontsteking, maar staat nu nog op de kweek dus dat hoor ik morgenochtend. Uit de test kwam wel dat ik blijkbaar toch niet genoeg drink. :$ Dus daar gaan we meteen wat aan doen.

    Verder denk ik wel dat het bandenpijn is inmiddels. Als ik rust (heb ik zojuist gedaan:p) dan is het veel minder. Heb sinds vandaag ook pijn in mijn lies en onderin mijn rug als ik opsta en 1e stap bijv. zet. Dat zal er ook allemaal wel bij horen denk ik?
     
  8. Skyizthelimit

    Skyizthelimit Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Yep, alles wordt week en soepeler en dat is wat je allemaal voelt. De een heeft het wat meer dan de ander. Ik heb het al weken best heftig en nu ook flinke pijnlijke bekeninstabiliteit doordat alles week is. Pijn maar het hoort erbij....
     

Deel Deze Pagina