Vroeggeboorte na 23 weken zwangerschap, tweeling (snik snik)

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door napje, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napje

    napje Actief lid

    14 jan 2008
    194
    0
    0
    Hoi an1302,

    Het is logisch dat je je dochter Priya elke dag mist, het is toch je dochter (wat een mooie en aparte naam trouwens). Ik heb dat ook met mijn 2 dochters Inara en Rania. Op de vraag "waarom" zullen we nooit antwoord krijgen, dit omdat jouw dochter en mijn 2 dochters gewoon gezond waren. Er was helemaal niks mis met ze. Gelukkig heb jij wel gezonde en levende kindjes en weet jij ook gewoon dat jij wel een normale zwangerschap kan hebben. Voor mij was dit de eerste keer dat ik zwanger was en mijn kindjes gelijk meot verliezen. Hierdoor heb ik nu wel de angst dat ik nooit gezonde en levende kindjes zou kunnen krijgen (ookal is daar geen medische reden voor om dat te denken).

    Een kind nemen om je andere kind te vervangen, heb ik nooit begrepen. Mijn 2 dochters waren echte typetjes, met hun eigen kenmerken zowel qua gedrag als qua uiterlijk. Ik heb sterk het gevoel dat ik hun als persoontje kwijt ben en ze nooit meer terug krijg. Mocht mijn wens in vervulling gaan en ik hierna wel gezonde en levende kindjes ga krijgen, dan zijn dat weer aparte persoontjes met hun eigen karakter, maar Inara en Rania vervangen dat zouden ze nooit kunnen.

    Lekker hoor dat jullie weer begonnen zijn, wij wachten nog 1 menstruatie af voordat we weer beginnen. Hopelijk mogen we gauw zwanger worden en een gezond, levend kindje op de wereld zetten :)

    Dikke kus
     
  2. napje

    napje Actief lid

    14 jan 2008
    194
    0
    0
    Laurence85: hoe was je eerste werkdag vandaag?
     
  3. an1302

    an1302 Lid

    22 sep 2008
    41
    0
    0
    Commercieel Administratief Medewerkster
    Hoi Napje;

    Bedankt voor je reactie. Ik vindt trouwens jouw namen voor je meisjes ook erg apart, en de tweed naam van Priya was rani. Dat lijkt wel een beetje op die van jouw. javascript:emoticon(':D')Mijn man is namelijk van hindoestaanse afkomst en priya betekent liefste en rani betekent koningin. ( wellicht weet je dat al). Als ik jouw verhaal zo lees, dan denk ik wel dat je dit hebt kunnen accepteren, vrede ermee hebben dat natuurlijk nooit. Ik kan me indenken dat je bang bent voor een nieuwe zwangerschap, dat heb ik namelijk ook, al heb ik 2 goede meegemaakt. javascript:emoticon(':p') Ik heb me dan ook voorgenomen om mezelf ertoe te dwingen om van een zwangerschap te genieten en de angst proberen te onderdrukken. Het blijft natuurlijk altijd wel in je hoofd zitten, als het maar... Maar goed ik wens jullie ook veel geluk en gezondheid en sterkte toe en dat je maar weer snel zwanger mag worden..javascript:emoticon(';)')

    Liefs Anneke :D
     
  4. Laurence85

    5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hey Napje,

    mijn eerste werkdag was leuk maar heel vermoeiend. Ik had een heel druk schema. Ze hebben mijn hoofd al volgeduwd met de geschiedenis van het bedrijf.
    Een pc training gehad, badge gaan halen, nieuwe telefoon kiezen (maar ze hadden hem nog niet). En daarna kennis gemaakt met nieuwe collega's. Het zijn toffe mensen mijn collega's.

    We hebben ook nieuws van de autopsie. Alles was in orde met de meisjes en genetisch gezien is er geen probleem. De kans dat het de volgende zwangerschap terug gebeurd is klein, maar bestaat wel. Dat haalt de schrik dus niet weg. Maar er is toch een kleine geruststelling.
     

Deel Deze Pagina