Vrolijke vriendjes speelhuis

Discussie in 'Spelen' gestart door sabagirl, 6 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.321
    1.052
    113
    Twijfel, zoon heeft toet toet, Little people en duplo. Hij speelt veel met de auto's en ook met de poppetjes van Little people. Nu twijfelen we uitbreiden met vrolijke vriendjes en het huis of playmobiel 1 2 3 en dan daar een huis met poppetjes van.

    Hoe vinden jullie kindjes de vrolijke vriendjes en het speelhuis? Of de playmobil? Ik lees graag ervaringen :)
     
  2. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Omdat niemand verder gereageerd heeft, mijn ervaringen met beide merken, maar ik heb er geen speelhuis van.

    Playmobil 123 is goed degelijk spul, qua kwaliteit vergelijkbaar met Duplo. Wij hebben er verschillende auto's van en een aantal diertjes. Leuke set om eens te kijken of het wat is voor je zoontje is, is de vuilniswagen. Stevig wagentje met popje en 2 stukken vuilnis die je op vorm moet sorteren.

    We hebben ook een vrolijk vriendje. Heel vergelijkbaar met de toet toet auto's. Fantastisch voor de kleine dat het spreekt, liedjes afspeelt en licht geeft, maar ik zie de meerwaarde niet zo als je al een vergelijkbare serie (toet toet) hebt. Bovendien vreten die dingen batterijen, dus je blijft aan het vervangen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van V-Tech.

    Maar waarom koop je niet gewoon een Little People of Duplo huis? Die zijn ook leuk en als de kleur roze het probleem is, kun je vast nog wel een niet roze variant ergens tweedehands kopen.
     

Deel Deze Pagina