Vrouwen die opnieuw zwanger zijn na het overlijden van hun baby

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Mahna Mahna, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    #1 Mahna Mahna, 5 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2015
    Hallo lieve allemaal,

    Na een tip van een lieve dame hier, dat ik mijn oproep beter in de vlindertuin kan plaatsen.

    In november 2014 ben ik moeder geworden van een doodgeboren baby na ruim 35 weken zwangerschap. Onze kinderwens is groot, maar de angst om zwanger te worden ook. Na HELLP/PE en na Asherman zijn we nu weer aan het proberen om zwanger te worden. Ik ben op zoek naar lotgenoten die ook weer zwanger willen worden, zodat we elkaar kunnen bijstaan in de leuke, spannende en minder leuke momenten.

    Privéberichten mogen natuurlijk ook.

    Liefs
     
  2. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Hoi meis,

    als eerste; alsnog ontzettend veel sterkte gewenst, zo ontzettend verdrietig :( Ik ben ook in november bevallen van een stilgeboren meisje, ik was bijna 39 weken zwanger en ze had een knoop in de navelstreng. Ze was al aan het indalen maar tijdens het indalen heeft ze de knoop strak getrokken. 's Avonds leefde ze nog, 's ochtend toen ik wakker werd voelde ik geen leven meer :(

    In het vlinderclubhoekje hebben we een topic met meiden die zwanger proberen te worden (sommigen zijn gelukkig alweer zwanger en een aantal zelfs alweer bevallen van een gezond kindje): http://www.zwangerschapspagina.nl/vlinder-clubs/471346-weer-proberen-zwanger-worden-wie-264.html#post19080738

    Ik ben sinds de doodgeboorte van mijn dochter alweer 2x zwanger geraakt, maar helaas werden dit beiden miskramen. Ik ben dus ook nog steeds bezig met goed zwanger worden.

    Liefs!
     
  3. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Hoi Daisykesie,

    Ik wil je graag bedanken voor je reactie. Ik wil graag in contact komen met mensen zoals jij en Pluis79, die dus nog niet zwanger zijn. Het contact met zwangeren komt later hoop ik, als ik zelf weer zwanger ben. Ik wil graag later vandaag even in een PB op jouw verhaal terugkomen, maar ik heb nu even een druk moment.

    Liefs
     
  4. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Is helemaal goed meid ;)
     
  5. Jipje84

    Jipje84 Actief lid

    9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Pff een heel traject al achter de rug lees ik. Hier waren we eindelijk na 3 jaar zwanger (via IVF). Tijdens de 20 weken echo bleek onze dochter zoveel afwijkingen te hebben, dat ze niet levensvatbaar zou zijn. Na 22 weken zwangerschap ben ik bevallen van onze dochter Fae. Wij zijn ook weer bezig om zwanger te raken...
     
  6. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Hoi Jipje84,

    Wat vreselijk dat jij en je partner dit moesten meemaken, maar ik ben wel blij dat je reageerde. Op deze manier kunnen we elkaar een beetje steunen in deze o zo lastige tijd. Ook voor jou zal een zwangerschap niet onbekommerd te zijn.

    Ik wil je graag toevoegen aan mijn contacten/vrienden en heb je inmiddels een verzoek gestuurd. Mocht je de behoefte voelen om te praten dan staat mijn deur voor je open.

    Liefs
     
  7. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Lieve allemaal,

    Het is onmogelijk om de naam van het topic te veranderen, maar de naam had nu mogen zijn: vrouwen die opnieuw zwanger zijn na het overlijden van hun baby.

    Ik ben namelijk zwanger geworden, en ben daar natuurlijk heel erg blij mee. Tegelijkertijd maakt het me bang en zal deze zwangerschap niet onbekommerd zijn.

    Voor degenen die nog niet zwanger zijn en dit onderwerp lezen, hoop ik dat ik dat er snel een zwangerschap zal zijn.

    Warme groet,
     
  8. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hopelijk kun je ondanks alles ook genieten van de kleine dingetjes.
    Rust krijg je pas als de kleine gezond en wel in je armen ligt.
    Goede zwangerschap gewenst.
     
  9. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap!
    Uit ervaring weet ik dat onbevangen zwanger zijn er niet meer in zal zitten, maar ik hoop dat je toch enigszins kunt genieten.
    Ik hield me voor dat het kindje wat nu in mij groeide ook alle aandacht en liefde verdiende, ondanks de angst die ik iedere dag voelde. ( wat natuurlijk heel logisch is)
    Ik wens je dan ook een hele fijne zwangerschap toe met als resultaat een wolk van een baby in jullie armen!
     
  10. Mahna Mahna

    Mahna Mahna Bekend lid

    1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Lieve AnitaP's en Diazz,

    Dank je wel voor de lieve felicitatie. En ik doe mijn best.

    Liefs
     
  11. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik las je topic en wil je toch even feliciteren met je zwangerschap! Het zal inderdaad niet meer onbevangen zijn, maar ik hoop dat het je toch lukt om ervan te kunnen genieten.
     

Deel Deze Pagina