hartje niet gehoord met doptone verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door noppie, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

    noppie Fanatiek lid

    7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Beste ladies,

    Ik heb al 2x een heel positieve echo gehad: met ongeveer 8 weken en met ruim 10 weken. Een zeer beweeglijk kindje gezien! Gister bij de verloskundige geen hartje gehoord met de doptone. Volgens haar was het niet erg, maar het zit mij niet lekker. Ik weet wel dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt. Ik hoop maar dat dat het is. Oh ja, ik ben nu 12 weken en 6 dagen, ik lig wat voor op mijn banner. Heeft iemand hier ervaring mee en bleek het toen toch goed te zijn?
    Straks om 11.30 heb ik nekplooimeting-echo. Hopelijk zie ik dan weer wat beweging....
     
  2. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik snap je ongerustheid maar je moet nagaan dat je kindje nog erg klein is en soms ook zich verstopt achter je schaambeen. Dan is het erg moeilijk om de hartslag te horen met de doptone. Gelukkig heb je straks een echo ben je vast weer gerustgesteld. Veel succes! Laat even weten hoe het is gegaan.
     
  3. noppie

    noppie Fanatiek lid

    7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Thanx Ailin. Ik laat het zeker eventjes weten vanmiddag!
     
  4. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.600
    1.315
    113
    Westland
    Succes Noppie!

    Bji mij hoorden ze met 14 weken het hartje nog niet en je ziet het, alles doet t nog steeds!

    Kindje ligt dan inderdaad lekker diep verstoppertje te spelen....

    Groetjes!
     
  5. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    bij mij hoorde ik ook pas heel laat het hartje maar mijn verloskundige ging wel steeds nadat we het hartje weer eens niet gehoord hadden een echo maken alleen al om mij gerust te stellen... dus snap eigenlijk niet dat ze bij jou niet nog n echo hebben gedaan :S
     
  6. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gister was ik 11+1 en bij de verloskundige ook geen hartje gehoord...probeer me geen zorgen te maken.

    Meid je hebt zo een echo, wedden dat je een hartje ziet!
     
  7. noppie

    noppie Fanatiek lid

    7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ladies,

    Dank voor jullie steun. De echo is goed gegaan: een springlevend erg druk wezentje, met alles erop en eraan. De nekplooi was 2.1 wat nog binnen het gemiddelde ligt. So far so good dus. Onze verloskundige kon niet aansluitend een echo maken, omdat er op de locatie waar ik controle heb geen echo-apparaat is, vandaar.

    Dames, ik vertrek hier. Iedereen een succesvolle zwangerschap gewenst!
     
  8. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zie nou wel ;)
    Mooi zo!
     
  9. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij mij konden ze het ook nog niet horen.
    Maar een week later wel.
     
  10. mieke1981

    mieke1981 Bekend lid

    27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    Ik heb vandaag hetzelfde gehad, helaas kon de verloskundige geen hartslag vinden van de beeb. Ik was toch wel een beetje teleurgesteld, nu maak ik me super veel zorgen dat iets niet goed is. Ze kon wel mijn baarmoeder al voelen en die groeide goed net als mijn buik. Volgende week mag ik nog eens langs om het te proberen. Hoop dat ik me zorgen om niks maak, bah ben zo paniek miep.
     
  11. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Je bent 10 weken zwanger, niet meer dan normaal dat ze het hartje nog niet kunnen horen hoor! Veel verloskundige luisteren niet eens naar het hartje de eerste 12 a 15 weken!
     
  12. inekehendriks

    25 jan 2008
    57
    0
    0
    ik ben vorige week dinsdag naar de verloskundige geweest en was toen 12 weken en 2 dagen en pas naar lang zoeken vond ze het hartje de verloskundige zei dat ze pas bij 12weken proberen te luisteren.en dat ze dan soms het nog niet kunnen vinden dus 10 weken is nog wat vroeg
     
  13. mieke1981

    mieke1981 Bekend lid

    27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    thanks dames, ben wel gerustgesteld, mag volgende week nog eens langsgaan voor een poging, maar weet nu dat ik me nog niet moet verheugen en er rekening mee moet houden dat ik nog niks te horen krijg.
     

Deel Deze Pagina