Meteen al nesteldrang?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaNoor, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

    MamaNoor Actief lid

    14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje vreemd, maar ik heb de hele tijd het idee dat alles netjes moet zijn. Kan er niet tegen als het na een dag poetsen weer een rotzooi is. Eerst had ik dit nooit, maar nu lijkt het wel of ik neurotisch geworden ben.. En ik ben pas 13 wkn zwanger:)
     
  2. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahaha ooo je bent niet de enigste.. ik had het ook!..
    Hihih en bij mij werd het niet minder ;)
     
  3. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Haha, ik heb het ook! Ik blijf aan het poetsen! Heb ik alles netjes en schoon, komt vriendlief binnen en het lijkt meteen weer een chaos ;)
    Maar ik had dat ook wel een beetje (in mindere mate) voordat ik zwanger was.
    Dus ik denk dat het er toch een beetje bij hoort?

    Liefs
     
  4. Mama van Sepp

    Mama van Sepp Fanatiek lid

    5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hier ook heel herkenbaar .. daar herkende ik eigenlijk aan dat ik voor de 2e keer zwanger was ;)
     
  5. Beeps

    Beeps Bekend lid

    15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    same here... sterker nog...

    manlief heeft de babykamer al geschilderd en de vloer gelegd.. ben ook pas 13 weken zwanger, en we hebben afgelopen donderdag de meubeltjes voor het babykamertje besteld..

    hoe bedoel je nesteldrang?
     
  6. Rosanna04

    Rosanna04 Bekend lid

    22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    het begint hier een beetje te komen, net begonnen aan de babykamer, alles rustig aan :D ik vrees dat ik bij 30 weken weer ineens het licht zie en alleen maar loop te poetsen tot aan de bevalling..
     
  7. Samantha1980

    Samantha1980 Actief lid

    19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, ja ik ook hier!! elke dag , maar mijn moeheid en misselijkheid zit mij in de weg...maar heb al heel wat dingetjes weggewerkt (bij 8 wk)
     
  8. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha ik had er ook al met een week of 13 last van maar heb het aardig kunnen onderdrukken.. maar nu heb ik af en toe echt dagen dat ik hele kamers leeg haal en van boven naar onder en van achter naar voor helemaal sop
     
  9. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb er nu ook last van ja:( alleen moet rustig aan doen ivm harde buiken... Dus schiet niet echt op.. Irriteer me alleen maar aan al die troep en viezigheid:p Hihihi
    Doe alles maar in een rustig tempo.. Om straks weer van voor af aan te beginnen:p
     
  10. Brix

    Brix Fanatiek lid

    25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik had er in het begin helemaal geen last van. Ik had zelfs helemaal geen zin om me met babyspullen bezig te houden.
    Nu bij 30 weken begint het een beetje te komen en zie ik allerlei klusjes die nog in huis moeten worden gedaan voordat de baby komt. De meubeltjes en kinderwagen worden over 2 weken geleverd.

    Het begint erop te lijken, maar in het begin hier dus nog helemaal geen nesteldrang, is volgens mij meer iets van de laatste weken van de zwangerschap....
     

Deel Deze Pagina