vruchtwater of afscheiding??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door skatjuh87, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    en?????
     
  2. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Ben ook erg benieuwd... Ik hoop dat ze nog even komt melden hoe of wat.
     
  3. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    hey meiden, sorry dat ik een tijdje niks meer van me liet horen. Het zijn een paar drukke dagen geweest. Ik ben gister bij de vk geweest en ze heeft even gekeken. Helaas kwam er niks door op mijn hand te blazen en verder zag ze alleen de normale afscheiding. Deze was wel gewoon wit van kleur en dat is het gene wat ik steeds verlies niet. Zolang ze niet weten wat het precies is moet ik er rekening mee houden dat het inderdaad vruchtwater is. Ik mag niet meer in bad, niet meer zwemmen en bij elk dingetje moet ik gelijk bellen. Ik moet rekening houden met kans op infectie dus ook vrijen zit er voorlopig niet meer in.

    Tot nu toe is het nog niet weer gebeurd dus dat is wel fijn, maar zolang ik niks op kan vangen, kan er nooit uitsluitsel gegeven worden.

    Ik heb de schrik toch wel even hoog zitten eerlijk gezegd, ook al weet ik dat vruchtwater weer opnieuw word aangemaakt. Alleen het infectiegevaar is wel eng.

    Liefs
     
  4. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Hey meis, als je al de dingen vermijd wat de vk heeft gezegd dan is de kans op een infectie al veel kleiner. Ik hoop voor je dat wanneer het weer gebeurd, je toch wat op kunt vangen, maar voor alle zekerheid gewoon niet meer in bad enz..
    Ik hoop dat je verder een goeie zwangerschap hebt en je toch nog goed kan gaan genieten van dat kleine wondertje in je buik :)
    Succes!

    Liefs
     
  5. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ben je niet doorgestuurd naar het ziekenhuis om dit verder te controleren??? Bij ons in het ziekenhuis wordt altijd met een eendenbek gekeken, vocht afgenomen met wattenstok en dit onder de microscoop bekeken of er vruchtwater bij zit... (Dat geeft namelijk een bepaald beeld (varens) onder de microscoop)
    Zeker als je eigen verloskundige het niet zeker weet...
    Natuurlijk is het nog 'beter/ handiger' als je zelf wat op kan vangen, maar dat is vaak ook een onmogelijke taak!
    Succes ermee..
     
  6. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hoe gaat het nu????
     
  7. mamaprinses

    mamaprinses Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat?
     

Deel Deze Pagina