vso bso en vakantie opvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door jolanda0207, 11 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda0207

    jolanda0207 Actief lid

    27 aug 2013
    216
    6
    18
    Hallo allemaal.

    Mijn dochter over enkele maanden 4 en gaan dan naar de basisschool.
    Ze gaat dan gebruik maken van de vso, bso en in de schoolvakanties van de vakantie opvang.
    Alle drie voor een x aantal uur in de week, maar met wat wisselende tarieven, maar wel van dezelfde organisatie.
    Nu vroeg ik mij af of ik voor de kot aanvraag alles bij elkaar op moet tellen en dat delen door 12 voor het gemiddeld aantal uren per maand en op deze manier ook een gemiddeld uur tarief moet nemen.

    Of moet ik alle drie de opvang soorten apart aangeven in de kinderopvang toeslag ?

    Heb de belastdienst al geprobeerd te bellen, maar daar kwam ik er niet doorheen. Dus vandaar hier de vraag.

    Groetjes Jolanda
     
  2. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.523
    1.063
    113
    Ik krijg een factuur voor het gemiddelde aantal uren per maand, dus dat geef ik ook op bij de belastingdienst. De factuur is dus ook elke maand hetzelfde die we krijgen, zij rekenen het al zelf om. Als het tarief allemaal op of boven het maximale tarief ligt maakt het niet uit wat je opgeeft, meer dan dat ga je toch niet terug krijgen en dan zou ik het laagste tarief gebruiken. Als het ene er onder zit en het andere er boven zou ik ongeveer het gemiddelde tarief uitrekenen en dat invullen.
     

Deel Deze Pagina