Waar de goedkoopste geboortekaartjes laten maken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ghurabaa, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

    Ghurabaa Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Waar kun je het goedkoopst geboortekaartjes laten maken.. Wil er niet mega veel versturen maar het is DUUUUR :$ Dus vond het wel de moeite waard om even uit te zoeken waar je ze het goedkoopst kunt laten maken..

    Dus meiden, waar hebben jullie ze vandaan?
     
  2. tetta

    tetta Fanatiek lid

    19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook duur maar ik ben er ook nog niet helemaal uit. Zullen er niet meer dan 100 worden denk ik zo maar als ik dan hoor dat mensen 500 euro betalen voor 100 kaartjes!

    De meesten belanden toch bij het oud papier, vind ik echt zonde geld
     
  3. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
  4. leandrotje

    leandrotje Fanatiek lid

    25 nov 2009
    1.557
    61
    48
    NULL
    Assen
    ik heb ze besteld bij www.geboortepost.nl

    had 50 kaartjes en was inclusief verzenden vanuit daar, dus alle postzegels 80 euro kwijt.
     
  5. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    ik ken een nog goedkopere drukkerij alleen moet je dan wel zelf het kaartje aanleveren :) zij berekenen ook geen druk kosten
    jullie mogen mij wel een pb sturen

    bij de link die hier neergezet werd ben je nog 114 euro kwijt incl verzenden en drukken voor 49 kaartjes .
     
  6. Ros84

    Ros84 Fanatiek lid

    25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    je kan ook zelf iets maken in de computer en bij een goedkope drukkerij laten drukken, zoals ^hierboven ook word genoemd

    ik ken ook mensen die het helemaal zelf hebben gedaan en zelf afgedrukt (je kunt iets chiquer/dikker papier voor je printer kopen) maar dan is het wel een kunst om het echt mooi te krijgen, denk ik
     
  7. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    120 kaartjes met envelop voor 130 euro (met kortingscode bbc3)
    dubbele kaarten wel te verstaan en ook met mogelijkheid te personaliseren op internet

    www.baby-cards.nl

    hadden bij onze dochter ook met hun gedaan, heel tevreden over
     
  8. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Vistaprint.nl
    Meestal zo'n 10 kaarten voor 5,50
    Reken het je zelf maar uit:D spot goedkoop vergeleken met andere sites..

    Meeste kaartjes zijn wel enkel, sommige zijn dubbel!
     
  9. Delight

    Delight Fanatiek lid

    17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Oké, hier mijn geboorte-kaartjes-story haha.

    Mijn vriend vind geboortekaartjes burgerlijk en saai.. maar ik wou toch graag (zeker familie) een berichtje sturen dat de kleine er is!
    Nou hebben we zitten denken en denken.. en kwam ik op een reuze-idee.

    Ons geboortekaartje is een zelfgemaakte wenskaart van de online fotoservice van Kruidvat!! Ja echt.

    Ik heb zelf een geboortekaartje gemaakt.. en die is erg mooi geworden al zeg ik het zelf..
    Het is een soort ansischtkaart.. dus niet standaard.. dus vond mijn vriend dat wel oké.. EN.. het is maar 5 euro per 10 kaarten ofzo..

    Ik ben denk ik nog geen 40 euro kwijt voor 40 kaarten.. en dat inclusief postzegels haha..

    En dat terwijl ik niet eens voor het geld deed.. maar het is leuk dat het zo goedkoop is.
    Het moet wel bij je passen natuurlijk.. maar het is een tip:p
     
  10. flippo

    flippo Actief lid

    3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    kaartje to go: is 96 euro voor 60 dubbele kaarten + enveloppe
     
  11. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    goedkoopst kwam ik uit bij geboortepost daar ga ik ze bestellen heb er maar 20 nodig ofzo duss vind wel zonde bij een ander bedrijf te laten doen waar drukkosten erbij komen
     
  12. Ghurabaa

    Ghurabaa Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik zou het juist wel leuk vinden om helemaal zelf een kaartje te maken!

    Mijn man vind geboortekaartjes wel leuk, maar in zijn cultuur kennen ze dat helemaal niet dus vind het zonde om naar zijn hele familie kaartjes te sturen terwijl ze dan hoogst waarschijnlijk gelijk weggegooid worden.
    Naar mijn directe familie en vriendinnen wil ik wel graag een kaartje sturen..

    Om een kaartje te maken, moet je dan gewoon naar de site van kruidvat?
     
  13. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    hier ook kaartje2go, 40 kaartjes voor geloof 85 euro incl postzegels en verzending.
     
  14. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Wij gaan een bewerkte foto van de baby gebruiken (man is erg handig met dit soort dingen), die laten bij de Hema afdrukken op 10x15 formaat. Kost tussen de 0.17 en 0.28 cent per afdruk afhankelijk of het snelservice is of niet (voorkeur voor het laatste). Een tijd terug heb ik bij Office Center dik High Resolution papier gehaald. De binnenkant van de kaart printen we dus zelf (hebben wel een erg dure en kwalitatief heel goede printer, anders krijg je het dus niet mooi). De foto word op maat gesneden en komt aan de voorzijde van het kaartje.

    Het drukken van de foto's is het duurst (20 euro uitgaande van de duurste optie voor 70 afdrukken), high resolution papier kost voor dit aantal nog geen 2 euro, enveloppen 2,50 en dan nog de postzegels (met 50 zegels komen we daar).

    Veel goedkoper kan het haast niet, maar dan moet je wel erg handig zijn en de apparatuur ervoor hebben.
     
  15. Vlinder 85

    Vlinder 85 Bekend lid

    10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Wij gaan ook bestellen via kaartje2go, 1,79 per kaart incl envelop en idd geen opmaak kosten...

    Misschien kan iemand nog iets met de kortingscode die 10% extra korting geeft:

    JB11

    Groetjes,

    Vlinder 85
     

Deel Deze Pagina