Waar goedkope babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KyraB, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KyraB

    KyraB Lid

    6 dec 2008
    72
    0
    0
    Hallo,

    Ik wil graag een nieuwe babykamer kopen, maar ik vind de prijzen nogal hoog!
    Nu ben ik dus op zoek naar een winkel die goede kwaliteit heeft, maar niet al te hoge prijzen.
    Ik ben al wel bij prenatal en babydump geweest, maar las ook iets over babypark.
    Wie kan mij tips geven?

    groetjes
    Kyra
     
  2. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wij hebben hem bij ikea gekocht, geloof dat we voor zo´n 400 € klaar waren..
     
  3. limegreen

    limegreen Bekend lid

    6 mei 2008
    892
    0
    0
  4. sweet978

    sweet978 Fanatiek lid

    29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Wij hebben voornamelijk van marktplaats gehaald. We houden beide van schilderen en crea bea bezig zijn, maar ook financieel scheelt t een boel.
    Persoonlijk vind ik die kant en klare kinderkamers nooit zo leuk, maar zeg al.. dat is mijn mening :p
     
  5. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Marktplaats.
     
  6. Zomerjurk

    Zomerjurk Actief lid

    20 mei 2008
    261
    0
    0
    Babykamers | B-keus

    Wij hebben een b-keus gekocht. Je hebt iets nieuws maar voor een leuke prijs en vaak moet je goed zoeken naar de beschadigingen. Ze hebben meerdere vestigingen.

    Succes.
     
  7. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.307
    889
    113
    Baby's Droomparadijs

    Ik weet niet waar je vandaan komt maar wij hebben hem hier gekocht. Je hebt hier veel verschillende prijs klasses en ze hebben vaak showmodellen van fabrikanten staan je kunt dus uit zoeken en direct mee nemen (of laten bezorgen). En dat scheelt ook behoorlijk in prijs.
     
  8. marijke2

    marijke2 Actief lid

    27 mrt 2009
    466
    0
    0
    bij babydump . daar hebben wij die van ons weg.
    en anders leen bakker , of marktplaats.
     
  9. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ikw eet niet waar je woont
    maar babysuperstore van asten in tilburg misschien?

    weet ook niet wat je duur vindt?
     
  10. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben de leksvik kamer van de Ikea en zijn daar erg tevreden over. Wij hebben het ledikant (110 euro), de lage kast met commode ombouw (120), de garderobekast (200), de smalle hoge kast (140), de wandplank (30) én de schatkist (80).

    Samen waren we dus 680 euro kwijt en het enige wat we ooit aan moeten passen is dat we een kinderbed moeten kopen nadat ze uit haar ledikant (om te bouwen tot peuterbed) is gegroeid, de commode weer ombouwen tot gewone ladekast, en een bureautje kopen als ze op de basisschool huiswerk gaat krijgen.

    Wij hebben natuurlijk alles heel compleet gekocht, maar met alleen het ledikantje en de commode ben je al een heel eind.
     
  11. Wennos

    Wennos Actief lid

    16 feb 2009
    103
    0
    0
    Wij hebben de babykamer gekocht bij Baby-outlet.
    Hier hebben ze geweldige A-keus en B-keus babykamers. Bij B-keus is er vaak sprake van beschadigingen. Deze zijn soms echt heel erg klein en bijna niet zichtbaar.
    A-keus betreft nieuw in doos. Wij hebben hiervoor gekozen. Commode, kast en ledikant. Ledikant is van groter formaat zodat deze is om te bouwen naar peuterbed. Zodoende kan de kleine nog langer met zijn/haar kamertje doen. Wij hebben hier in totaal €699 voor betaalt.
    www.baby-outlet.nl
    Ze zitten in Almelo en Neede.

    Succes
     
  12. KyraB

    KyraB Lid

    6 dec 2008
    72
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties, ik kan me de komende tijd wel amuseren op het internet om al die zaken eens te bekijken! :)
    Ik wil het liefst een nieuwe kamer omdat je een tweedehands toch ook vaak een beetje moet opknappen. En aangezien ik voor mijn bevalling ook nog een hele verbouwing en verhuizing moet afronden, kies ik nu liever voor het gemak van een nieuwe.
    Ik wilde zo rond de 500-600 Euro maximaal uitgeven, dus ik ga eens op zoek wat ik daarvoor kan vinden uit jullie tips.
     
  13. marjolieke

    marjolieke Actief lid

    16 mrt 2009
    130
    0
    0
    Wij hebben onze kamer bij Gardo gekocht. We hebben ook nog bij babydump gekeken en bij Prenatal en bij babypark, maar ik vind babypark zelf wat duurder met zijn assortiment.
     
  14. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gister folder binnen gehad van van asten in tilburg en er stond een kamertje in voor 399 euro..
     
  15. Salima

    Salima Actief lid

    17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Voor 500-600 euro vin dje bij Baby- en tienersuperstore en babydump echt wel een mooi kamertje. Wij hebben zelf bij baby- en tiener in R´dam (winkel wordt ook wel Borgerhout genoemd) een complete babykamer (ledikant, commode, garderobekast en wandplankje) voor 499 euro (in de aanbieding, was eerst 1299,-..) Dus met dat budget kom je er echt wel, geen zorgen!
     
  16. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Marktplaats en kringloopwinkel.
     
  17. malleboe

    malleboe Actief lid

    15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Wij hebben onze kamer gekocht bij Burgerhout in Rotterdam. Zij hebben ook een website: babyentiener.nl
    Hebben zowel goedkopere als duurdere kamers!
     
  18. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.825
    1.280
    113
    Hier de hemnes meubels van ikea (de ladekast met 8 lades en de kledingkast). Wiegje hadden we wel apart gekocht en nu hebben een ledikant uit de familie. Vaak als je dingen koop die niet specifiek baby zijn, zijn ze goedkoper :)
     
  19. FutureMama81

    FutureMama81 Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Op mp staan ook vaak kamertjes die er nog super uitzien. Wij wilden ook niet zo'n duren en nu hebben we er toch 1 van 900 euro :$ maar goed daar zit dan wel weer een gratis box bij die normaal 200 was dus valt dan wel weer mee. Maar heb dus op mp ook heleboel mooie kamers gezien die niet opgeknapt hoefden te worden. Wij vonden een nieuwe alleen toch wat makkelijker, omdat het bezorgd wordt e.d. Maar met een budget van rond de 500 euro kom je wel een eind hoor! :)
     
  20. Iryna

    Iryna Nieuw lid

    11 aug 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze kamer in Duitsland gekocht, beter kwaliteit en goedkoop prijs.
     

Deel Deze Pagina