Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Haha zo is ook eens de handtas met erin een bijbel en portemonnee gejat uit de auto van mijn oma.
    De handtas mét portemonnee is later die dag teruggevonden bij de auto, zonder de bijbel!
    Dus die dief had kennelijk goed in die bijbel zitten lezen:roflmao:
     
    Vitamientjuh, iMoeder, famofthree en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Jip, dat ziet er uit als een trommelvliesbuisje. Heb even gegoogled.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  3. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    En bonnetjes bewaren en van de alimentatie aftrekken.
     
    Lisa2, Iertje81 en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ik weet niet of dat wel mag.
     
  5. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Haha, echt hè! Dat ze een iPhone meenemen, snap ik nog. En dat ze daarbij “per ongeluk” het maandverband hebben meegenomen, is met wat fantasie ook nog wel voor te stellen. Maar een auto openbreken, enkel voor een pak koekjes en twee bijbels, gaat mijn voorstellingsvermogen echt te boven. Of waren het zulke lekkere koekjes? :D
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  6. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat weet ik niet precies meer, maar ik denk dat het (mijn schoonzus kennende) gewone droge tarwebiscuitjes waren. geen luxekoekjes of iets dergelijks
     
  7. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat is 100% zeker een buisje!
    Wel heel speciaal dat die 20 jaar is blijven zitten.
    Ik heb zelf 3x zo een buisje gehad omdat hij er telkens uit viel en de klachten terug kwamen. De laatste keer een t-buis gekregen en die is netjes blijven zitten.
     
    Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  8. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113

    Oohhh wat is dat enorm frustrerend zeg. Ik kan daar zo kwaad om worden.
     
  9. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Aantal jaar geleden ook de autoruit ingetikt om de radio te stelen. Deur van de auto was niet eens op slot. Niet eens de moeite genomen om het te checken.
     
  10. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ja, dat ze tegenwoordig niet meer met de poten van andermans spul af kunnen blijven!
     
    Madelie vindt dit leuk.
  11. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Is geen modern fenomeen hoor...
     
    HooyoShimbir, Vitamientjuh, Nellie4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.671
    33.039
    113
    Bij ons in de buurt wordt de laatste tijd heel erg ingebroken. Toch maar wat extra sloten op deuren en ramen laten zetten. Resultaat: 700 euro lichter en niet eens voor het hele huis! En inderdaad; omdat anderen gewoon niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Daar gaat even een kwart van m’n salaris dat ik liever in m’n gezin had gestoken :mad::mad:
     
  13. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Dat iemand me fijne opoe fiets bij een overdekte stalling bij ronald macdonald t.o. Het ziekenhuis heeft gestolen. :mad::(:eek: Terwijl ik gecontroleerd werd door gynaecoloog. Ivm zw diabetes groei echo. Zoooooo oneerlijk.
     
  14. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Dat ik vanmorgen en gistermiddag een kindje (van ruim 1,5 jaar) zag met sjaal om en muts op:eek: Een dun zomerjasje is nu wel wat fris misschien maar een muts en sjaal... :confused: hoe moet dat als het gaat vriezen...
     
    DastyQueen, Biny en tuc vinden dit leuk.
  15. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Dat een wonderspons echt een wonderlijk ding is.
     
    DastyQueen en Aegyo vinden dit leuk.
  16. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dat ontharingscreme nog steeds flut spul is.
    En dat ik voor het eerst best snel het cb weer uit liep, afspraak was op tijd oogtest ging goed, behalve dan dat dochter na 3 plaatjes van de vpk wel wilde horen wat het was:roflmao:. Ik stond al met al binnen een half uur weer buiten. Zo kan het dus ook.
     
    Appeltje22 vindt dit leuk.
  17. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.600
    113
    Vrouw
    Tsja het is ook zijn kind, ondanks dat hij die alimentatie al betaald kan hij vast wel 1x in de 2 maanden naar de kapper a €15/20...
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  18. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Misschien een tip...
    Je kan eens informeren bij jou gemeente of hun iets doen tegen inbraak preventie en daardoor misschien een vergoeding geven voor sloten.

    In de gemeente waar ik woon doen ze dat wel. Wij hebben afgelopen jaar ook extra sloten geplaatst en kregen 40% vergoed door onze gemeente.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Dat iemand laatst onze achter ruitenwisser van de auto heeft gestolen. :mad:
     
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.671
    33.039
    113
    Tsja, dat doen we dan ook natuurlijk! Maar ik vind dat wel heel krom. Uit eerdere reacties van jou over het stiefouderschap weet ik hoe jij in zulke dingen staat en dat is ook prima! Ieder zijn of haar ding natuurlijk. En tuurlijk heb je kinderen met z’n tweetjes maar het wordt wel een beetje oneerlijk als je steeds maar meer en meer geld verwacht van je ex-partner onder de noemer van ‘het is ook jouw kind’ en zeker als je al fiks alimentatie ontvangt en zelf ook nog flink verdient ;)
    Maar goed, dat is mijn hoofdpijn niet als stiefmoeder natuurlijk :thumup:
     

Deel Deze Pagina