Waar kan een 2 jarig kind spelen?

Discussie in 'Spelen' gestart door Rabiap, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabiap

    Rabiap Lid

    14 jan 2016
    27
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi
    Mijn dochter is pas 2 jaar geworden. Zij vindt spelen met kinderen erg leuk. Ik wil haar graag ergens brengen waar ze samen met kinderen kan spelen. Ik had van iemand gehoord dat de kleintjes ergens heen gebracht konden worden om te spelen, maar ik weet niet hoe dat heet??
    Iemand die het weet?
    Ze is erg gehecht aan mij en huilt ieder keer zodra ik even naar de keuken ga en de deur achter me dicht doe. Ik wil haar alvast voorbereiden dat ze niet zoveel afhankelijk is van mij.
    Alvast bedankt
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.600
    113
    Vrouw
    Je bedoelt een peuterspeelzaal?

    Overigens kan je ook gewoon naar bungelland/monketown oid gaan, kan ze lekker spelen, samen met jou en met anderen
     
  3. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.392
    4.246
    113
    Vrouw
    Ga elke week een ochtendje naar Ballorig oid en geef haar op voor de peuterspeelzaal.
     
  4. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.076
    3.517
    113
    Kinderdagverblijf, gastouder, peuterspeelzaal, indoor of outdoor speeltuin, peutergym, peuterzwemmen....

    Opties genoeg!
     
  5. Rabiap

    Rabiap Lid

    14 jan 2016
    27
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik bedoel geen peuterspeelzaal. Daar is ze ingeschreven. Ze mag als het lukt in mei beginnen. Het duurt alleen lang
    Het was wat anders, maar weet het niet meer
    Bedankt voor de tips ga dat maar eens proberen ☺️
     
  6. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    773
    194
    43
    Soms heb je ook mamacafe's waar kindjes samen kunnen spelen terwijl moeders erbij zijn. Wordt meestal op een vaste dag georganiseerd in steden of grotere dorpen.
     
  7. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Monkey town is/was hier een groot succes!
     
  8. Uuz

    Uuz VIP lid

    8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Even navragen bij het CB? Die weten wat er bij jullie in de buurt zoal is. Eenkennigheid en verlatingsangst komen trouwens in fasen, er zijn perioden dat je daar echt weinig aan kan sturen, dat hoort erbij! Ze groeien er vanzelf overheen. Je hoeft haar dus niet 'minder afhankelijk' te maken ofzo.
     
  9. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    mamacafe, ouder/kindcafe, bij mij in de regio is een groep voor ouders die dragen en worden regelmatig wandelingen georganiseerd (waarbij de oudere kinderen vaak zelf lopen). Gister zijn we met z'n allen naar een bos geweest en hebben daarna pannenkoeken gegeten
     
  10. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Of bv peuterdans of peutergym? Dat was hier zonder ouders.
     

Deel Deze Pagina