Zo verbaasd en trots!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door djezelf, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he meiden,
    wil even kwijt dat ik zo verbaasd ben over hoe snel de ontwikkeling van Jonathan gaat.
    Zoals elke moeder denk je al snel dat je eigen kind zo slim is etc.
    Dus bij deze wil ik even pochen met mijn wereld wondertje. :D

    Het praten gaat Jonathan (1.6 jaar) al heel goed af, hij praat al in kleine zinnetjes
    (mama kom maar mee, tannie kamer mooi)
    (hij noemt zich zelf tannie?!)
    maar waar we vandaag zo van onder de indruk waren;
    Hij herkent de letters P, M en A
    We waren bij de winkel en toen zag hij zo'n blauw parkeerbord, "pu" zegt zo zomaar. We lieten hem laats wel op papier zien hoe je papa en mama schrijft en de A had hij ook al een paar keer in winkels herkent.
    Maar nu zag hij zelf de letter P. :confused:

    hihi vond het zo onwijs gaaf!

    Sorry hoor maar wilde het even kwijt :oops:
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hahaha jij mag best even pochen met je zoon hoor.
    Heerlijk toch en trots mag je altijd zijn.
     
  3. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Haha das toch leuk? Lena kan ook al dingen dat ik denk :-s das voor kinders van twee keer zou oud. Nou ja, leuk toch?

    Geinig dat je kindje dat al snapt, gewoon lekker apetrots wezen hoor meid! Mijn buurjongetje Dennis noemde zichzelf overigens 'Kaya' en zijn broertje Kakkie. Geeen ideeeeee waarom ;)

    Echt stoer straks kan hij jullie lekker voorlezen ipv dat je dat tot vervelens toe bij hem moet doen :D

    Lief <3
     
  4. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Daar mag je zeker trots op zijn. Lekker pronken met je mannetje meid.
     
  5. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    das heel snel zeg !
    wel leuk hoor.
    ik kijk er al erg naar uit !
     
  6. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze oudste was ook met bepaalde dingen heel snel.
    Hij was nog geen twee en kende alle kleuren al, en dan ook nog kleuren als beige, aubergine, en hij maakte ook onderscheid tussen donkerblauw en lichtblauw enzo. Het was echt heel gek, en sommige mensen wilden het niet geloven tot ze het zelf uitprobeerden!
    Maar stijf dattie altijd was! Hahahaha, hij kon nog geen cm van de grond springen en hij was zelfs al bang alstie op een verhoging van 10 centimeter stond en daar moest afstappen.
    Je kind heeft vaak bepaalde dingen waar ze vroeg en laat mee zijn.

    De tweede was overal laat mee, hij praatte amper een paar woordjes voor z'n derde jaar. Toch was het wel heel grappig dat hij al heel vroeg in zichzelf zat te neurieën. Toen hij twee was, neuriede hij het liedje van Sesamstraat, dat was wel zo komisch. :D
    Dat praten is overigens helemaal goed gekomen. We zeggen nu vaak tegen hem: jeeeeeeetje, hou toch es ff je mond! ;)

    En nu Jesse, nog helemaal blanco. Ben heel benieuwd hoe hij zich weer zal gaan ontwikkelen.
    Ben wel blij dat we weten dat het uiteindelijk allemaal goed komt, ook al zijn ze soms wat laat. Dat is een heerlijke relaxedheid!
     

Deel Deze Pagina