Waar kopen jullie je baby kleertjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellebel1987, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

    Kellebel1987 Fanatiek lid

    20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    De herfst/winter staat alweer bijna voor de deur dus we moeten binnenkort voor kleertjes shoppen!
    Nu ben ik echt totaal niet baby kleding winkel georiënteerd (heb tot nu toe altijd kunnen doen met kleertjes die we gekregen hebben, af en toe wat bij hema gekocht) dus mijn vraag is:
    Waar kopen jullie de baby kleertjes?! Zowel online als in real life (omgeving bergen op zoom/roosendaal/rotterdam).
    Ik heb een hele slanke en lange dame, dus ik zoek eigenlijk ook merken die heel smal vallen...
     
  2. moradora

    moradora Fanatiek lid

    6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hier in groningen maak ik meestal standaard een rondje langs Zeeman, V&D, h&M, hema, en C&A. dan ben ik meestal heel goed geslaagd.

    merken die smal vallen? C&A viel vaak raar. dochter moest altijd een maat groter hebben anders zat het te strak maar lengte was wel goed, V&D valt ook niet groot (frendz)
    volgens mij valt Benneton ook smal of was het nou Mexx?
     
  3. Kellebel1987

    Kellebel1987 Fanatiek lid

    20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tips!
     
  4. Anoniem1211

    Anoniem1211 Bekend lid

    14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een smal mannetje en kopen vaak kleertjes bij Terstal en V&D. Dit zit qua pasvorm het beste.
     
  5. proudmommy2013

    proudmommy2013 Niet meer actief

    Hema, zeeman, jola, ca, hm, marktplaats, vintykids,
     
  6. Username

    Username Niet meer actief

    Poeh, dat verschilt. Van dure winkeltjes hier in de stad, HEMA, Prenatal etc tot Marktplaats en gekregen spulletjes. Een mooie mix van dure kleding met bijna gratis.
     
  7. Username

    Username Niet meer actief

    Petit Bateau valt ook smal. Mooie kleding.
     
  8. Janna

    Janna Fanatiek lid

    Hier verschilt het ook heel erg. Bij de winkels die hier in de stad zijn, maar ook online of als ik in een andere stad toevallig ergens tegenaan loop. Bovendien heb ik veel gekregen van mijn zus haar dochter.

    Hema
    Prenatal (al heb ik daar de laatste tijd niks leuks meer gekocht, vond er in de maat van mijn dochter niet zo veel aan)
    V&D
    H&M
    Primark
    Okaïdi (die heeft maar een paar filialen door heel Nederland, hier toevallig in de buurt, maar ik zou er niet voor gaan rijden.)

    Babykleding, kinderkleding, kinderschoenen & positiemode | kleertjes.com (maar alleen in de uitverkoop, want anders vind ik het veel te duur)
    Leuke babyspullen online
    zalando
    Buy Fashion, Children

    Het klopt trouwens dat Frendz van V&D vaak smal valt. Tot ze ongeveer 1 jaar oud was, was ons meisje heel smal en toen vielen al die shirtjes heel mooi. Ik had er dus meerdere van dat merk. Naarmate ze ouder werd kreeg ze enorm babyvet op haar buik, dus nu kruipen die shirtjes meteen omhoog. :D Ik koop ze nu dus niet meer.
     
  9. AlwaysHappy

    AlwaysHappy Niet meer actief

    Hema
    Zeeman

    Maar t meeste online , website van mim pi , z8 enz
    Hummbee.com vind ik een leuke site
    Kixx.nl

    Enz
     
  10. Decca1980

    Decca1980 Fanatiek lid

    22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Verschillend. Ik heb ook veel gehad en bij de Hema gekocht.

    Zara valt vrij smal en die vind ik leuke kleertjes hebben. H&M heeft voor het najaar ook veel kleertjes in mijn smaak. Kleine winkeltjes vind ik ook altijd leuk, omdat je dan niet alles hetzelfde hebt. Bij V&D heb je verschillende merken kinderkleding (Mexx, lief, babyface) en daar vind ik ook altijd wel wat.
    Ik hou heel erg van Petit Louie (zie www.kinglouie.nl). Alleen is dat wel aan de prijs. Dus daar mag ze een setje per maat van (al moet ik eerlijk toegeven dat ze er nu 3 heeft, oeps...)
     
  11. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Wij hebben het niet zo breed, en ik struin vaak marktplaats en de kringloopwinkels in de buurt af. Heel soms koop ik wat nieuws, zoals een spijkerbroekje of een shirtje wat ik leuk vind, maar meeatal de kringloop.

    Daar vind ik echt de mooiste kledingstukken voor ongeveer 3 euro! Laatst heb ik 4 sets gekocht voor 20 euro:)
    En we krijgen ook nog eens vrij veel. Dat scheelt wel.
     
  12. AlwaysHappy

    AlwaysHappy Niet meer actief

    Hahah herkenbaar.
    Ik heb dat met mim pi ...ook flink aan de prijs.
    Ze mag er ook 1 setje van per maat en heeft er nu toch 4.

    Als.ze het niet meer past zet ik het op marktplaats en krijg ik de helft er zeker weer voor terug dus dat is fijn
     
  13. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hema, Prenatal, V&D, C&A, Takko, Jola, met een kindje dat al heel wat broeken kapot gekropen heeft, hier geen dure setjes ;)
     
  14. Decca1980

    Decca1980 Fanatiek lid

    22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    O ja, inderdaad Mim Pi. Erg leuk is dat. Daar heb ik vorige week nog een setje van gekocht.
    Tot nu toe geef ik alles nog door aan haar nichtje die 3 maanden jonger is. Dus ik krijg er helaas qua geld niets voor terug, maar wel een prachtige dochter
     
  15. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    H&M, Zeeman, C&A, GAP, Old Navy,, Abercrombie Kids en ook de kringloopwinkel! Kortom van alles wat:)
     
  16. Carino

    Carino Fanatiek lid

    2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Enig idee hoe de jurkjes maat 1-2 van King Louie vallen? Met welke maat is het te vergelijken?
     
  17. Haazz

    Haazz Actief lid

    26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Mijn dametje is ook lang en smal. Ik heb me helemaal suf gekocht bij de Zara in de uitverkoop. HEMA zit ook altijd wel feestelijk.

    Ik moet zeggen dat ik bij de wibra en zeeman ook wel pareltjes vind, maar dat ligt echt aan het stofje.
    Hennes is de kwaliteit vaak ruk voor wat je er voor betaalt.

    Ik ben ook groot fan van Marktplaats. Laatst twee winterjasjes gekocht, was voor 17 euro klaar. Lekker struinen op wat mensen in je buurt aanbieden.
     
  18. Cindy81

    Cindy81 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.268
    43
    48
    Hema, H&M, Jola, V&D, Mexx, Wibra.

    De spijkerbroeken heb ik vaak van Noppies. Die vallen toch het mooiste.

    En verder vind ik Hummbee een leuke site. Zeker als je iets uit een collectie van vorig jaar ofzo koopt, kun je hier goedkoop leuke kleertjes scoren.
     
  19. Decca1980

    Decca1980 Fanatiek lid

    22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Zo ver ben ik nog niet. Ik vind het wel erg groot vallen en de stofjes rekken goed mee. Mijn dochter past nu nog in 3 tot 6 maanden; dat is 68-74 gok ik. Mijn dame is vrij groot (72 cm, 9,4 kg).
    6-12 maanden heb ik al in huis, maar is echt nog te groot. Dat zal 80-86 zijn ofzo? En dan 1-2 vergelijkbaar met 92? Maar misschien zit ik erg mis hoor!
     
  20. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik koop bijna overal maar hou wel van kleertjes die een beetje mooi blijven en niet na 1 of 2 wasbeurten al lelijk worden.
    Ik koop bij zara, h&m, en ook wel vaak merken als mexx, dirkje, bakkaboe enz.
     

Deel Deze Pagina