Waar leg je, je kindje(s) in/op/neer als je buiten zit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hanneke, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Toen die nog heel klein was in de kinderwagenbak buiten, daarna op een speelkleed en nu, tja nu hij loopt niks meer ;)
     
  2. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @bolbuikje, lars zat gister nog bij mijn ouders in de wipper te eten :D . maar ik heb m hier een maand of 4 gebruikt. lars kon met 8 maanden al goed los zitten dus toen was ie niet meer nodig.
     
  3. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    laat die zomer maar komen!
     
  4. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Fioontje, nou, dan ga ik geen wippertjes meer kopen. Beetje zonde. Als ze willen zetten zet ik ze wel (heel onverantwoord) in de maxi cosi. ;)

    Mary Jane, Hier is de zomer hoor! Je moet hierheen komen! Tis hier echt stikheet in de zon. Ben even binnen gaan zitten om af te koelen! :D
     
  5. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @bolbuikje: hier is het niet eens zonnig! Potverdorie, zeg. Mijn schoonouders zitten komende week op Texel. Heb eigenlijk best zin om stiekem een dagje langs te gaan. Maar het weer gaat minder worden he?

    Genieten jullie nog maar even daar in het zuiden!
     
  6. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    ...want daar brandt nog licht....hihi
     
  7. Ma2Be

    Ma2Be Bekend lid

    13 okt 2006
    994
    0
    0
    Wij hebben een loungeset in de tuin, en Anne zit er gewoon bij op de bank, in haar wippertje. Op haar stuk van de bank ligt dan geen kussen, zodat ze niet te hoog zit en wat steviger staat in de wippert.

    Met een romper zonder mouwen en daaroverheen katoenen t shirt met lange mouwen en een dun katoenen joggingbroekje. Wel sokjes, want daarin had ze nog steeds 'koele' voetjes. Haar nekje was gewoon normaal warm, dus ik neem aan dat ze het niet te koud of warm had. Wel onder een parasol, want de zon staat nu recht op ons bescheiden terrasje.
    Wel jammer dat ik geen zonnebrand voor baby's in huis heb, want ook in de schaduw krijgt ze natuurlijk nog uv stralen, en niet dat ze gaat verbranden he..

    Wat betreft de wippert, bolbuikje. Ik heb vorige week een tweede gekocht, omdat ik de hele dag dat ding van boven naar beneden en vv liep te slepen. Vond ik doodeng op de trap, met ook een kleine op de arm. Wilde toch een hand vrij om de leuning vast te houden of kunnen grijpen. ik ben niet zo handig en je weet nooit of je een keer struikelt of de kleine een onverwachte beweging maakt..
    Maar goed, ik heb toen een tweede wippertje gescoord via marktplaats. Was 10 euro en nog helemaal mooi.. Ze staan er al vanaf 3 euro per stuk op. Misschien een idee?
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Wij hadden vorrig jaar een campingbedje onder de party tent staan.
    De box hebben we ook wel eens buiten gezet maar dat gesleep ermee.
    Nu loopt ie gewoon lekker rond buiten
     
  9. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mary Jane, ik weet niet wat ze verder opgeven. Van mij mag het altijd wel dit weer blijven, wij genieten! :D Daar niet eens zon, maar bewolkt? Sterkte! ;)


    Wij zijn er trouwens uit, we halen gewoon campingbedjes, kunnen we ook gebruiken als ze gaan logeren oid!
    *vandaag weer met de box gesleept* :)
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook een campingbedje buiten staan nu. Eva vindt het allemaal wel best, ze vindt het wel erg licht buiten ;). Ik heb wel zo'n hor besteld voor eromheen, want nu is ze toch ook binnen omdat ik het niet prettig vind als ik niet kan zien wat voor beesten er op haar af komen ;).

    Ik moest wel lachen om jouw opmerking, '3 maanden is nog zo klein'. Eva was met 3 maanden groter dan Malou en Ruben ;). Het is een stevige tante die wel tegen een stootje kan ;). Ik heb haar een t-shirt met lange mouwen aangedaan en een dunne broek met lange pijpen. En als ik ga wandelen ofzo verder niets, volgens mij is het buiten nog warmer dan binnen.
     
  11. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Snoopy, ja dat woord zocht ik, een hor! haha, klinkt beter als gaas/net! haha!

    Maar idd dat met 3 maanden klein zijn, dat verscheeld natuurlijk erg per kindje, hier waren ze met 3 maanden natuurlijk nog heel klein, (Malou,2910gram55cm&Ruben2680gram54cm), maarja, lastig vergelijken als je alleen maar deze twee kleintjes gewend bent! ;) Voor mij is een kindje bij 3 maanden nog heel klein! :)
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die van jou zijn best klein, die van mij is best groot, dan krijg je al snel een heel verschil :D.
    Hoe dan ook, een kindje van 3 maanden kan minder hebben dan 1 (of 2 ;)) van 7 maanden.
     
  13. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier of in de wipper of in de reiswieg van de kidnerwagen met een parasolletje erboven gepield... ;)

    Campingbedje is geen gek idee; om als box te fungeren. Hier gisteren gras gelegd dus daar kan ie deze zomer lekker op een kleedje op rollebollen! Nu mag niemand er nog op lopen! ;)
     
  14. Voor de zomer hebben wij een piknick kleed gekocht bij de Hema(vorige week gekocht) voor €15.De onderkant is geplastifiseerd en het is een groot kleed.
    Vind het nu toch nog iets te fris als er een vlaag wind langs komt,maar hoop van de zomer er veel gebruik van te kunnen maken.
    Ook hebben wij een camping bed met een soort klamboe erover.
     
  15. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik zet mijn zoontje in de wandelwagen in de tuin, met speeltjes. En af toe doe ik 2 boxkleden over elkaar en kan ie ook prima spelen. Die van mij loopt nog niet, dus dat gaat prima.
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja hier word het vandezomer ook veel op een kleed denk ik
    moeten nog even kijken of dat dan kan. :)

    overigens wat betreft kleding.. hier was het gister 22 graden.. dus dat was enkel een romper met tshirt en een lange broek zonder sokjes.
    maarja.. ze heeft het dan ook nooit koud lijkt het :)
     
  17. Mobi

    Mobi Lid

    15 apr 2008
    17
    0
    0
    Mijn dochter (3 maanden) heeft het hele weekend naar volle tevredenheid op een kleedje in het gras doorgebracht. Op momenten dat ze zichzelf niet meer goed kan vermaken en jengelig wordt, gaat ze in de draagdoek en daarin tukt ze altijd heerlijk.
    We zijn van plan om binnenkort een babyhuisje te maken zodat ze lekker buiten kan slapen.
     
  18. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    vlindertje ik heb ook zo'n hema kleed! ik vind het een ideaal ding. Vorig jaar heeft Nick er heerlijk op kunnen liggen en nu kan hij er ook op spelen, voor zover hij niet door de tuin loopt.

    Vorig jaar vond ik het ook lekker om liggen op dat kleed te voeden. Dus wie weet wat ik nu ga doen als onze nieuwe uk zich eind juni/begin juli aandient...Nick was alleen wel een maand of 6 toen...
     
  19. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mmm ik heb idd ook nog wel zon picknickplaid, maja, lars kruipt er nu toch af en gaat er dan naast op de tegels zitten...... :-s


    ah joh, gewoon lekker doen, er is hier altijd wel wat leuks te doen ;)
     
  20. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    grootouders vinden het toch altijd leuk om kleinkinderen op bezoek te krijgen? :)

    lekker doen joh :)
     

Deel Deze Pagina