Deze babykamer, welke kleur combineren?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Alieke, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hello ladies,

    Wij hebben vorige week onze babykamer besteld! Helemaal happy natuurlijk :D
    Alleen met elke kleuren kan je dit kamertje met frutseltjes en dingetjes aankleden?

    Dit kamertje is het;
    [​IMG]
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Leuk kamertje! :)

    Ik vind daarbij eigenlijk (bijna) alle kleuren wel leuk.

    Ik zou zelf kiezen voor zilver met fuchsia (voor een meisje) of turquoise (voor een jongen).
     
  3. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    JHa, het is wit... dus alles kan er wel bij, vind ik!

    Tis maar net wat jezelf mooi vind en of je weet of het een jongen of een meisje wordt...
     
  4. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Leuk kamertje!
    Ik zit de afgelopen week over hetzelfde "probleem" te dubben.... Wij hebben ook een wot/offwhite kamertje op het oog, en ik wil daar een accentkleur bij hebben. Extra probleem is dat wij sinds vorige week weten wat het wordt, maar dat we dat geheim willen houden! Ik moet dus steeds als ik advies aan iemand vraag de jongens- en de meisjesoptie open houden... :(

    Ik vind inderdaad fuchsia voor een meisje erg leuk (leuk idee, met zilver erbij!), en turqoise of appelgroen voor een jongen.

    Wat gaan jullie op de muur doen?

    Liefs Monique
     
  5. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja leuk kamertje he, we zijn er erg blij mee :-D

    We weten nóg niet wat het word, we hopen de 28ste erachter te komen :-D

    Fuchsia lijkt mij ook erg leuk voor een meisje & Turquoise is ook gaaf.

    Miffy; Ja dat is rottig dat je toch net alsof moet doen dat het een jongen of meisje kan zijn.

    Enne op de muur? Ik dacht als het een jongen is met houten letters (kleur?!) de naam. Is het leuk (als het de letters worden) die grijs te doen of toch een andere kleur? Jeetje wat moeilijk.. Dus ideetjes zijn welkom!
     
  6. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    :D erg leuk kamertje :D heb hem ook :) is echt met alle kleuren te combineren :)
     
  7. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    een kleur met zilver grijs erbij dus

    fuchsia / zilver

    tuqoise /zilver

    vind ik wel bij het kamertje passen!
     
  8. Boterkoek

    Boterkoek Bekend lid

    19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik zou er appelgroen bij doen! En dan als het een meisje is wat fuchsia accenten, en als het een jongen is wat grijze accenten erbij.
     
  9. rce86

    rce86 Bekend lid

    19 sep 2008
    605
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Ik heb hem ook!

    Ik heb de muren grijs met een soort turquoise (zie album)
    en wil de rest ook met turqoise aankleden!
    Krijg hem vrijdag binnen! echt leuk!
     
  10. mbol

    mbol Actief lid

    15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Superleuk kamertje! Deze willen wij ook gaan bestellen!
    Ik zat zelf inderdaad ook te denken aan fuchsia voor een meisje en limegroen/turquoise voor een jongen!

    Liefs!
     
  11. Trotsemama1986

    Trotsemama1986 Fanatiek lid

    10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Super kamer! Wij hebben hem ook besteld!
    Wij hebben rode vloer en rode gordijnen en er komen heeeeeeel licht roze muren bij.
     
  12. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hihi wat grappig dat velen hem ook op het oog hebben :-D Niet zo gek ook, leuk kamertje & een mooie prijs.

    Ik zou btw snel zijn want ze zeiden dat ze als een trein gaan! Je kan hem al bestellen en een afleverdatum afspreken, dan hoef ik pas te betalen.

    Rce86; Ik vind de kleur muur wel erg mooi maar ook erg gewaagt, ik zou niet precies weten hoe dat kleurt omdat het een best "aanwezige" kleur is. Moeilijk..

    Het zou wel lekker zijn als we weten wat 't word, dan word het kiezen misschien makkelijker. Fuschia/zilver is idd leuk voor een meisje! Letters (als die er komen) dan Fuschia?
    Bij de babydump stond hij in het (knal)oranje, tis een persoonlijke keus maar ik zou het niet zo gekozen hebben.
     
  13. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou de letters in een kleurtje doen, dan springt het er een beetje uit en het mag gezien worden naturrlijk!
     
  14. priscilll

    priscilll Lid

    26 nov 2008
    9
    0
    0
    hoi,

    waar halen jullie de houten letters als ik vragen mag? Om het zelf te maken lijkt mij veel werk en ben trouwens niet zo handig :oops: .

    Gr, Priscilla
     
  15. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja dat is wel leuk!

    http://www.altijdleuk.nl staan er wat op onder speelgoed geloof ik. Er zijn wel meerdere sites denk ik..
     
  16. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Nice, Nice, zelf krijgen we ook witte meubeltjes. de kleuren die wij gaan gebruiken zijn lime groen met grijs. 2 banden op de muur. kan voor jochie en meisje. de banden aan de ene kant en een giraffe en Olifant aan de andere kant van de muur.
    We zijn allebei een beetje Afrika Fan.
    Kan niet wachtten om in de kwast te klimmen.
     
  17. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wij hebben ook zo'n witte kamer, met zilver en turquoise. Super leuk! We hebben behang van Eijffinger. Zilver barok met een witte achtergrond. Een blauw hemeltje en een blauw/zilveren schommelstoel.
     
  18. Astrid0482

    Astrid0482 Actief lid

    26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hey dit kamertje hebben wij ook besteld! Als het een meisje wordt maken we 1 muur knal oranje en als 't een jongen wordt knal groen (vind roze en blauw zo afgezaagd) dan steken die meubeltjes er lekker tegen af, de rest van de kamer kleed ik dan nog wat aan met leuke frutsels.
     
  19. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik zou met een meissie voor arntraciet en fuchsia gaan.
     
  20. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nou 1 ding is ons makkelijk gemaakt, het is een meisje :-D

    Dat behang op dat plaatje van 't kamertje vind ik zo leuk! (niet de gestreepte maar de ander).

    Iemand enig idee waar ik die kan vinden?!
     

Deel Deze Pagina