waar zijn de lastminute prijzen??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Hoihoi,,

    onverwachts kan mijn man toch nog vrij krijgen in de zomervakantie. Dus wij naar lastminutes zoeken, maar waar zijn die leuke lastminute prijzen? ik kom op schokkende prijzen. niks is meer onder de 2000 euro met 2 volwassenen en 2 kids! . wij gingen altijd buiten seizoen moet ik er wel bijzeggen , helaas zijn de kids nu leerplichtig athans 1tje ervan.ik heb ook gekeken naar hotel half pension /volpension ipv allinn maar dan moet ik nog wel eten erbij rekenen en ook dan wil ik beneden die 2000 blijven. nu kom ik op bedragen tussen de 3000 e 5000 absurt!!

    kamperen is met onze kids vreselijk, hebben we geprobeerd in de meivakantie maar vershrikkelijk in een tent!
    de temperatuurschommelingen zorgde voor slapeloze nachten .Dus niet onze voorkeur.

    ik heb nog gekeken naar een reis met solmartours met de bus. tjee ook daar schrik ik van de prijzen!
    kan me nog herinneren dat ik met mijn man met de bus ging voor 50 euro retour!

    Wij zijn wel echt opzoek naar een relax vakantie geen doe vakantie. dus kids lekker zwemmen, glijden , spelen. al het geslenter om ergens te kijken vinden ze helemaal niet leuk. een luie vakantie dus voor zowel de kids als ons;) gewoon lekker niks doen.

    iemand ideen?
    p.s nederland belgie duitsland niet onze voorkeur.
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja last-minute lijkt niet meer te bestaan hè, ik heb het idee dat ze het erbij zetten voor de lol en alleen de vroegboekkorting korting eraf gehaald hebben. En mocht ik al wat leuks zien, dan zijn het vreselijke vluchttijden zodat je meteen 2 dgn kwijt bent. Suc6 met zoeken en lees ook meteen mee voor goede tips! Niet voor nu, maar voor de volgende vakantie.
     
  3. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Ik heb laatst gehoord dat ze nu wel last-minute reizen hebben omdat het in heel Europa prachtig weer is. Niemand die de behoefte voelt om ver op vakantie te gaan. De Nederlandse campings zijn bomvol! Dus blijven ze zitten met de (vlieg)reizen naar de zon. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. En de vraag is minder, dus de prijzen ook.

    Ik zou gewoon even langs een reisbureau gaan en het navragen. Online boeken kan natuurlijk wel als dat scheelt in prijs. Mijn ervaring is dat het minimaal is dus ga ik voor het gemak van een reisbureau.
     
  4. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Appartementen in Oostenrijk/frankerijk? Heb ik wel last minutes van gezien voor 60 euro voor de hele week. Moet je er wel zelf heen rijden en koken enzo. (Of uit eten)
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik boek weleens wat via Airbnb, maar man man wat kunnen die goed foto’s maken. Die appartementen zien er werkelijk NOOIT zo mooi uit als op de foto :roflmao:

    En ik heb het geprobeerd in Ibiza, NY, Oostenrijk en Parijs. Je betaald niet bijzonder veel, maar krijgt ook bijzonder weinig :D
     
    Athina vindt dit leuk.
  6. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    :roflmao:
    Dat is idd altijd een tweede. Maar vergeleken met met de volle pond van 250 eu vind ik het voor 60 eu de moeite waard. Je bent toch meer buiten dan binnen...
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  7. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het hangt vermoedelijk ook af van wanneer je precies weg wilt en of je een beetje flexibel bent daarin.

    Wat is jullie budget, wanneer willen jullie precies weg?
     
  8. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    budget rond 2000 inclusief eten. en het liefs halverwege augustus reizen. schoolvakantie is tot 27 augustus dacht ik.en zijn daar aan gebonden


    inmiddels 1 en ander gevonden in egypte voor 1900 a 2000 euro alinn bij corenden met zijn 4tjes 5 sterren. rond14 augustus. maarja ik wil eigenlijk niet naar egypte. vind de zee daar prachtig en de hotels heerlijk hoor . maar ben er altijd reisziek. ( athans in de 2x dat ik er ben geweest )

    alladin beach
    sunny days el palacio
    stella di mare garden resort
    jasmine palace resort
     
  9. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    d-reizen heeft wel dingen voor 500 pp all inclusive in oa Griekenland enzo
     
  10. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Totdat je bij totaalprijs komt dan is die 500 pp niet meer te vinden
     
  11. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Vakantiediscounter heeft ook wel vakantie's binnen je budget
     
  12. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, dat is flauw. Zo ver heb ik niet gekeken...
     
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Egypte met je kinderen zou ik persoonlijk niet doen ook Turkije niet :| Dan zou ik uitwijken naar Griekenland bijv. Ik vind die landen politiek onrustig en de vaccinaties zijn ook best prijzig.
     
  14. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Als je €2000 te duur vindt maar kamperen in een tent geen succes is, waarom kijk je dan niet voor een stacaravan? Dan heb je toch leuke campings met geweldige zwembaden, een stacaravan kun je in verschillende luxe gradaties huren en kost t je geen enorm vermogen. Wij gaan met zn vieren op één 5* camping in zuid Frankrijk, hebben een stacaravan met een extra slaapkamer voor extra opbergruimte en een prachtig waterpark erbij voor €500 totaal .dat is dan wel buiten t seizoen maar in t hoogseizoen was het iets van €900 als je nu nog zou boeken.
    Als je goedkopere all inclusives boekt dan zit je vaak in hotels met minder dan 5* en dan is de kwaliteit ook beduidend minder is onze ervaring. Dat vind ik dat vele geld dan niet waard...
     
  15. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Ik heb ook gekeken naar stacaravans. Buiten het seizoen 292 hoogseizoen 1800. zat ook een heel groot verschil in. Waar gaan jullie heen? Kan allicht kijken:)
     
  16. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Ik ben vorig jaar begin mei geweest in Egypte met kids en mijn ouders. ( op hun kosten ) zouden toen naar Turkije gaan maar vanwege die coup toen omgeboekt.vaccinatied hebben we dus al . Maar idd wel tikkeltje gevaarlijker voor het gevoel. ( hoewel je als je daar bent weinig van merkt ) vond het wel heerlijk qua weer. Totaal niet benauwd terwijl het toen 40gr was. Geen luchtvochtigheid heerlijk!!
    Maar ook wat ver vliegen.
     
  17. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik snap je gevoel helemaal hoor, ik ben zelf al meerdere keren naar Egypte geweest, van resort tot rondreis. Echt een super prachtig land en 5* is daar echt gewoon heerlijk! Alleen het idee dat er wat is en je midden in de nacht ook nog naar je kids moet kijken dat staat me tegen.

    Ik ben benieuwd welke sta caravan jij bedoelt @A new day..... want ik denk dat je die nog ff moet timmeren :roflmao: In Italië zijn ze rond het Gardameer allemaal vanaf 200 euro per nacht nml. Is Kroatië mss iets om naar uit te wijken? Kei mooie campings en zelfde costa gevoel als Spanje.
     
  18. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem

    Wij gaan naar camping Esterel caravaning aan de Cote d'azur. Goede recensies, lekker zwembad erbij, en heeeel leuke omgeving. Geboekt via allcamps. Verder nog geen ervaringen mee dus dat weet k verder ook niet
     
  19. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    ja dat is ook zo hoor! egypte heeft ook zeker niet mijn voorkeur voor nu. kroatie hebben we een x op een camping gezeten. zaton dacht ik. ook super leuk! alleen erg ver rijden en vele tolwegen. maar welicht in het noorden van kroatie nog iets te vinden:)
     
  20. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    ik heb de prijs ogezocht. de goedkoopste was 1295 in de vakantie. maar daar moet ik dan natuurlijk nog wel benzine bijrekenen tolwegen en eten.zag er wel leuk uit trouwens!! ik schrijf hem erbij op het lijstje.
     

Deel Deze Pagina