waar zijn de lastminute prijzen??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Ooh dat is inderdaad nog best aan de prijs! Pijnlijk wel die prijzen in t hoogseizoen . Mocht je er nou heen gaan, laat maar weten , dan ben ik erg benieuwd hoe het jullie is bevallen :thumup:
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Echte last minutes zoals vroeger zijn er niet veel meer.
    En in t hoogseizoen is er helemaal niet veel keuze meer.
    De touroperaters kopen niet meer zo ruim in.
    Daarnaast als je niet vroeg boekt....zijn vaak alleen nog de niet zo prettige vliegtijden over.
    En de prijs.....is gewoon duurder dan met vroegboek korting.
    Onze vakantie is nog beschikbaar maar is 650 euro duurder dan toen wij hebben geboekt.
     
  3. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    idd die vroegboekkorting doet het hem he:) nadeel is altijd dat we altijd pas op het laatste moment kunnen kijken wat we uit kunnen geven. ik denk dat we het nu lekker opzij leggen voor volgend jaar want we komen er gewoon niet in uit. alles is het net niet zeg maar. en dan zoveel geld eraan uitgeven is zo zonde voor iets wat je eigenlijk net niet zoekt .ik spaar dan liever even door en dan idd met die vroegboekkorting in januari bij tui. en dan denk ik voor de meivakantie ofzo. zuur maarja .. dan maar wat dagjes uit;) ik zou ook graag naar een mooi plekje in griekenland willen. griekeland lijkt me ook wat minder massaal en wat groener.ik hou ook wel van een beetje rust.het hele grote drukke volbezette resorts hoeft van mij ook niet persee.wat kleinschaliger met leuke animatie en leuke zwembaden is prima.een aquapark krijg ik het benauwd van zo druk en zoveel schreeuwende kinderen;) mijn kinderen maken al genoeg geluid hihi.gewoon lekker ontspannen en ontspannen obers die zich niet 3x in de rondte rennen omdat het zoooo druk is:)
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Snap ik helemaal. Tis eigenlijk ook absurt die duizenden euro's die aan de vakantie op gaan. Maar aan de andere kant geniet ik er ook heel erg van.

    Je zou eens kunnen kijken naar hotel Pelagos op Kos.
    Is wel redelijk groot, maar totaal niet massaal!
    Heerlijke plek waar de kinderen genoeg te doen hebben, en als de kinderen zich vermaken....hebben papa en mama vaak ook meer rust.
     
  5. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Vorig jaar waren wij op zoek naar een goedkope vliegvakantie, bij mimosa reizen zag ik vele goedkope vakanties. Wij konden de hele reisorganisatie niet en hebben toen maar gewoon een gokje gewaagd, is prima bevallen.
     
  6. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    nog nooit van gehoord! ik ga eens kijken. waar ging de reis heen toen? :)
     
    Mamamia90 vindt dit leuk.
  7. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Wij zijn een weekje naar Fuerteventura geweest :)
     
  8. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

    Ik weet niet of het klopt, maar blijkbaar is het soms goedkoper via een buitenlands reisbureau te boeken. Als op op tui.be of neckermann.be kijkt, kan je een budget ingeven en dan vind je wel iets hoor. Maar dan moet je wel vanuit Brussel of Oostende vliegen. Misschien lukt dat niet?
    Zoals deze: https://www.tui.be/nl/hotel/tunesie/djerba/zephir-hotel-spa-06078
     
  9. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Klopt!
    Wij gaan dit jaar naar de dominicaanse republiek. We vliegen met tui vanaf Brussel.
    Dezelfde reis is via tui nederland 1500 euro duurder!!!!
    Voor dat geld kan ik wel naar Brussel rijden!
     
  10. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Kamperen hoeft niet per se in een tent...
    Ik ga altijd met de kinderts in een sta caravan.
    Wel lekker buiten maar in een bed en je eigen wc:)
    Bij Capfun beginnen de kortingen nu te komen:thumup:
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    In een stacaravan is het natuurlijk niet echt kamperen :p
    Met een eigen tent is het gewoon echt veel goedkoper, rond de 200-300 euro per week in het hoogseizoen in Frankrijk. Gelukkig vinden wij alle vier kamperen heerlijk :). Op sommige campings heb je trouwens ook privé sanitair, dat is echt heel fijn. Alleen voor onze vakantie dit jaar helaas niet meer mogelijk (te laat met boeken).
     
  12. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Das geen kamperen :D
     
  13. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    @Snoopy1979 ,I know maar TS geeft aan dat ze niet in een tent wil toch???
    Dan kan het dus wel goedkoper zijn maar dat is niet relevant in deze

    Ik ben ook heel gelukkig hoor, in mijn caravan :D;)
     
  14. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Meivakantie in een tent zou ik ook verschrikkelijk hebben gevonden hoor!!
    Als de temperatuur het enige was...

    Ik denk dat je voor 2000 euro incl reis en eten/drinken, niets kan boeken.
    Wij gaan zelf met Villatent en daar zijn nu leuke aanbiedingen (ook incl sanitair) en ook op plaatsen waar het 's nachts niet koud is!
    Wellicht een optie?
     
  15. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.280
    2.884
    113
    Op sunweb vind ik wel het een en ander
     
  16. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Je kunt ook bij Eurocamp kijken voor een stacaravan. Gewoon de data intypen dat je wilt gaan, en dan laten ze alle beschikbare accommodatie en campings zien.
     
  17. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    TS wil redelijk goedkoop weg, dan is een eigen tent dus een goede optie, qua kosten dan ;). Een stacaravan is alsnog best duur geloof ik in het hoogseizoen, dus weet niet of dat voor ts dan wel een optie is.
     
  18. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.071
    2.907
    113
    Vrouw
    Via Vacansoleil is ook nog het één en ander te boeken voor 9 dagen in een stacaravan tussen de 850 en 1000 euro.
    In jouw periode. In Italië
     
  19. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Maar ze schrijft dat “het verschrikkelijk was”. Dus weg met de tent is geen optie...

    @marlidd , aangezien ik zelf de 19e 2 weken weg ga maar nog geen camping heb geboekt, ben ik ook aan het zoeken. De aanbiedingen beginnen nu een beetje binnen te druppelen.
    Zie bijgevoegd mijn lijstje met touroperators.
    Sommigen geven nu tot 30% korting
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #40 Devilschase, 18 jul 2018
    Laatst bewerkt: 18 jul 2018
    Villagio Barricata in Italië. Adriatische kust. Is een camping. 1685 euro heb je een grote stacaravan met airco voor twee weken en een geweldige camping direct aan t strand.


    Screenshot_20180718-162556.png
     

Deel Deze Pagina