waar zijn de lastminute prijzen??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Dat zijn zeker goede prijzen, want hier aan het Gardameer is het toch echt 80 euro per nacht voor een postzegel dood gras :|:roflmao:

    Maar ik moet wel zeggen dat ik er altijd zwemparadijzen bij zoek en animatie. Ze fleuren zo op van 2 keer per dag het zelfde liedje zingen :roflmao:
     
    Madeliefke en Youtan vinden dit leuk.
  2. Donkerblauw

    27 aug 2014
    30
    5
    8
    NULL
    NULL
  3. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Via landal kun je goedkoop naar Denemarken bijv. Geen idee of het iets is hoor.
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    We worden hier omringt door Denen... er zit er serieus geen 1 meer in Denemarken :roflmao: Wel een stug sjaggo volk zeg :| En erg jammer dat de 1 nog knapper is dan de andere en wij de familie SpekPens zijn :D
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  5. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hahahahahahahaha :roflmao::roflmao:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Denemarken is voor kinderen echt heel leuk, er is veel te doen. Wij gingen er vroeger elk jaar naartoe met mijn ouders. Ik vond ze juist heel open en vriendelijk. Je hebt alleen, net als in Nederland, geen garantie op een hete zonnige vakantie. Huisjes kan je ook boeken via dansk.nl, ruim onder de 1000 euro voor een week.
     
  7. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.939
    1.037
    113
    Vrouw
    Wij zijn er in de meivakantie geweest. Onze accomodatie zou nu €3300,- per week zijn. Vind het echt belachelijke prijzen voor een week in een doodnormale stacaravan :)
     
  8. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem

    Wauw wat bizar veel zeg nee dat zzou ik echt niet uitgeven aan zo'n camping, hoe leuk ie ook is Hahaha. Het was ook wel een aanbieding waar wij gebruik van maakten. Weet niet waar je hebt geboekt maar wij boekten via allcamps. Betalen 500 voor een ruime stacaravan met 3 slaapkamers. Is wel buiten t seizoen. (September). Is het een leuke camping? Hebben we goede keuze gemaakt? :p
     
  9. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    Thjee wat een hoop reacties allemaal!!
    Bedankt voor alle ideen!!

    In een tent was echt vreselijk voor ons , maar ook mede doordat onze kids slecht slapen en de temperatuurschommelingen. Dan is de ook er snel vanaf;)

    Stacaravan vinden we prima maar we moeten er natuurlijk wel rekening mee houden dat er nog brandstof tolwegen en eten bijgeteld moet worden.

    Ik heb nog wel iets leuks in griekeland gevonden net boven budget. Kipriotis village. .

    Ook nog 1 en ander in sicielle , Bulgarije , Tunesië , Egypte , Spanje , cyprus maar daar ben ik toch te bang voor buikloop. Ik ben daar ontzettend gevoelig voor en zou vreselijk zijn als dat de vakantie verpest. Egypte en Tunesië durf ik zoiezo niet vanwege veiligheid. En Bulgarije geen idee wat ik daar bij moet voorstellen. . Het spreekt me niet aan.

    Campings heb er veel gezien maar nog niet de prijs die jullie noemen , ik ga ze eens opzoeken.

    Corendon vloog trouwens ook via brussel , Düsseldorf.

    Tui Nederland was heel duur.

    Tui.be nog niet gekeken. Wel naar reisburo duitsland maar kwam daar niet goedkoper. Het is nu denk overal hoogseizoen?
     
  10. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.939
    1.037
    113
    Vrouw
    De omgeving is heel mooi, zee is heel fijn. Camping is niet ons ding qua het massale.
    Zwembad vonden de kinderen fantastisch!!

    Stokbrood was niet lekker. Heel droog. Sorry :)
    Zijn vier weken weggeweest en dit was duidelijk het minst lekkere.

    O ja, neem je eigen snijplank mee. Die misten wij in onze stacaravan en dat vonden we heel irritant.
     
  11. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij zitten al jaren in stacaravans in Frankrijk voor ca. 700 euro per week in het hoogseizoen. Frankrijk is best betaalbaar qua stacaravans hoor!
     
  12. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    dan kijk ik vast verkeerd want die prijs ben ik nog niet tegengekomen.athans niet op een park met faciliteiten. en anders een beoordeling van en matige 6. ik kijk vanaf een 7. nu weet ik ook niet precies op welke websites ik moet kijken van campings hoor. ik heb gekeken op allcamps en op pierre vacaties en op vrijuit.
     
  13. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Wij kijken niet naar campings van grote organisaties. We zoeken op de omgeving waar we willen zitten en kiezen dan een kleine camping uit. Overigens ook altijd meteen goede beoordeling. Maar het zijn wel campings met een klein zwembad, weinig animatie en geen grote winkel bijvoorbeeld.
     
  14. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    :) daar zit al een hoop verschil inderdaad. Wij zoeken echt iets om op "1 " plek te blijven. onze kids houden er helemaal niet van om her en der heen te gaan om dingen te gaan bekijken.die ploffen het liefst de hele dag neer bij het zwembad , glijbanen , speeltuin, strand met wat emmertjes. savonds bij de animatie kijken. ( overdag eventueel knutselen bij een kidsclub) . Ik hou zelf wel enorm van dingen bezichtigen!! maar mijn kids vinden het vervelend. eigenlijk zoek ik dus een beetje een tussenweg:) mijn schoonzusje zit nu bij het comomeer dacht ik in italie schijnt ook heel mooi te zijn? ik ben nog nooit in italie geweest. hoor wel vaak van mijn moeder dat ze het wat viezig vond toen en oud,, maarja sommige vinden dat juist mooi de oudheid dus ook weer per mens verschillend.
     
  15. LoeForceOne

    LoeForceOne Fanatiek lid

    28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik vind dat je vrij veel vraagt voor het budget en vooral in het hoogseizoen. De duurste periode in het jaar met vier mensen, all-inclusieve (vooral niet doen als je gevoelige maag hebt, elke dag hetzelfde eten in zo’n resort )

    Wij gingen naar zuid Frankrijk in een sta caravan en waren voor 10 dagen incl reis, tol, eten en drinken en staanplaats al rond de 3500 euro kwijt. We hebben ons ook rot gezocht maar niks kunnen vinden voor een leukere prijs. Of we moesten inleven op comfort of camping en dat wilden we niet. Je kan La sirene chdcken daar zaten wij of ze eind van de zomer misschien wel goedkoper hebben.
     
    Syane vindt dit leuk.
  16. marlidd

    marlidd Niet meer actief

    ja mischien vraag ik veel maar ik vind dat 2000 euro een hoop geld is en je er best iets voor mag verwachten zeker voor een weekje.. pats boem weg is geld.... ik hoef niet persee allinn het enige wat we zoeken is iets met vertier voor de kids en een beetje comfort het hoeft helemaal niet overdreven luxe te zijn. ik kijk dan wel naar beoordeling boven de 7 , en naar de kindvriendelijkheid en ik lees veel revieuws.

    ik ben een paar x allinn geweest in mijn leven en dat vond ik prettig, gewoon zelf helemaal niks te hoeven doen en lekker zonder stress met de kids dobberen en spelen.. maar het is geen must... ben ook weleens bij zaton camoing geweest in kroatie en dat vond ik ook heel erg leuk, maar met de kids erg ver rijden.

    de laatste jaren ( 3x ) zijn we voor zon a 1300 allinn geweest vandaar dat ik dacht dat 2000 wel zou lukken zeker met een lastminute.maar daar heb ik me gewoon gruwelijk op verkeken. het scheelt gewoon 1000 a 2000 voor of hoogseizoen. ik vind dat echt belachelijk.. blijkbaar zijn er nog veel rijke mensen ;) mijn man moet hier flink wat voor overwerken om dit voor elkaar te krijgen;)
     
  17. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    :eek::D:D:D:D

    Echt he, die Denen hebben de juiste genen!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Weet niet wat voor beeld jij hebt van een all inclusive? Wellicht een 2 of 3 sterren all in?
    Maar wij gaan bijna altijd all inclusive op vakantie en heb nooit elke keer hetzelfde eten gehad.
    Eten is juist erg gevarieerd en de hotels waar wij heen gaan kun je ook ala carte eten in het hotel. Voor als je een keer wat anders wil dan eten van het buffet.
     
    Lovely83 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  19. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.396
    10.594
    113
    Ja maar dat was vast buiten het hoogseizoen en met kinderen onder de vier jaar. Dat is gewoon een stuk goedkoper.
     
  20. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.576
    1.202
    113
    randstad
    Wij zitten altijd in een huisje wel met luxe hoor maar dan ben ik voor de accommodatie al jaren tussen de 1300 en 1500 kwijt dus onder de 2000 incl eten en benzine ed is me nog nooit gelukt ook niet zonder kind wij gaan altijd al in het hoogseizoen ivm werk man maar 2500 zijn we meestal zeker kwijt voor een vakantie in een huisje zonder zwembad of kindervermaak dus ik den dat je je daar wel op verkeken hebt. Misschien voor volgend jaar juist vroegboeken? Dan heb je meer keus en zijn ook de goedkopere dingen nog niet weg.

    Edit: dit is voor een vakantie van 2 weken dan
     

Deel Deze Pagina