Wat kan ik tegen die beroerdheid doen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicole23, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    He meiden,

    Ik ben nu 7 weken zwanger en ben al anderhalve week super beroerd. Me eetlust is weg heb het gevoel dat ik moet overgeven en voel me heel erg lamlendig. Ook heb ik regelmatig hoofdpijn.

    Wat kan ik hier nou het beste tegen doen ik weet niet wat ik wel en niet mag nemen tijdens de zwangerschap heb bij mijn 1ste kindje nergens last van gehad.

    Alvast bedankt.
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Steeds kleine beetjes eten.
    Succes,
    Elmo
     
  3. deb1

    deb1 Actief lid

    28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi hoi,

    allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

    probeer 's-morgens op bed een kopje thee en beschuitje te eten.

    verder hielp bij mij gewoon gezond eten, niet te gekruid en niet te grote hoeveelheden.

    succes hoop dat je er snel vanaf bent, maar ja hoort er helaas ook een beetje bij.
    x
     
  4. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    hey meis,

    thnx meid.


    heb nog een vraagje hoe bedoel je op bed, want ik ben s'morgens altijd alleen met een kleine van 3 jaar is het de bedoeling dat ik echt in bed blijf liggen dan of dat ik weer trug ga.

    JA dat gezond eten is idd een goed idee want als ik eetlust heb moet ik zeggen dat het ook niet echt gezond is.

    Heb ook een afkeer van koken hoe los ik dit op, want die kleine moet toch eten :S.
     
  5. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zorgen dat je maag altijd gevuld is, dus telkens kleine beetjes eten en zorgen dat je geen honger gevoel krijgt.
    Verder helpt bij mij vanille vla en sinas goed. Koolzuurhoudend werkt goed.
    Verder hap slik weg dingen waar je niet te lang op hoeft te kauwen.

    Ook zou je naar de huisarts kunnen voor emefasene. ik zou dan meteen de tabletten vragen. De zetpillen deden bij mij niets.


    oja en voor het naar be dgaan nog wat eten. Ik legde ook wat op mijn nachtkastje. Mocht ik wakker worden in de nacht dan nam ik dat. Zo voorkwam ik dat ik misselijk wakker werd in de ochtend.
    Sterkte
     
  6. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het werkt id dhet beste als je op bed al wat neemt. Ik had er altijd een pakje sultana liggen.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    helaas helpt dat bij mij dus niet, word redelijk lekker wakker, dan wil ik iets lichts eten en dan word ik dus misselijk.
     
  8. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Van alles proberen, misschien dat er iets werkt. Helaas werkte er bij mij niets (zipjes cola en lollies een beetje). En als ik nu terug kijk, lijkt het allemaal gelukkig wel mee te vallen, alleen op dat moment dacht ik dat dus niet.

    Sterkte en heel veel succes ermee.
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Soms helpt er helemaal niets. Bij mij hielp op bed thee met wat lichts wel goed en mijn vriend was vaak al vroeg (half 5) naar z'n werk. Ik zette dan 's avonds een mok thee en deed dat in een thermosbeker. Was het 's ochtends precies op drinktemperatuur. Sultana, evergreen of een biscuitje op je nachtkastje en klaar ben je.
     
  10. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    Dat met die thermometer is idd een top idee en een evergrene dat valt altijd wel goed. Ik ga het gelijk uitproberen super bedankt.
     
  11. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb gewoon een miniwaterkoker op mijn nachtkastje staan met droge koekjes! Helpt wel! ;)
     
  12. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb kaneelkoekjes tegen de misselijkheid gegeten... werkte ook prima :D hihi (en idd 's morgens voor je opstaat)

    Hopelijk heb je iets aan al de genoemde adviezen!
     

Deel Deze Pagina