breder na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door keepsmiling, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keepsmiling

    9 dec 2007
    90
    0
    0
    Afgelopen woensdag ben ik bevallen. Vandaag geprobeerd of ik misschien al in mijn oude kleren kon. Ben tijdens de zwangerschap namelijk amper aangekomen en zit al bijna weer op mijn oude gewicht. Bij het passen van mijn broeken had ik echter het idee dat mijn heupen breder zijn geworden. Kan dit en verdwijnt dit? Ik weet dat ik nog maar net bevallen ben en niet mag zeuren, maar ben gewoon benieuwd of iemand dit herkent en of je later wel weer in je oude broeken past!
     
  2. jekkia

    jekkia Fanatiek lid

    Joh, je bent net bevallen. Gefeliciteerd!
    Je zult toch nog wel even geduld moeten hebben voordat je oude kleren weer passen.

    Vergeet niet dat je bekken wijder zijn geworden vanwege de bevalling en dat alles nu weer langzaam richting oude positie gaat.

    Bij mij heeft het 5 maanden geduurd voordat ik weer in mijn oude kleding kon, 6 maanden voordat ik mijn jeans weer aan kon. (was tijdens de zwnagerschap 4 kilo aangekomen)

    Voorlopig ben je nog niet helemaal van je zwnagerschapskleding af. ;)
     
  3. Phemme

    Phemme Actief lid

    29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik had dat ook inderdaad, maar nog weer een week later paste het weer wel. Komt vast goed :D
     
  4. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik wil je niet ongerust maken maar bij mij passen mijn oude broeken nog steeds niet (na anderhalf jaar...).
    Zit weer op hetzelfde gewicht maar mijn heupen zijn een stuk breder dan voor de bevalling.
    Je ziet er eigenlijk niks van maar mijn broeken passen niet meer :(
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik voelde me erg slank maar de knopen gingen nog lang niet dicht. 2 weken later weer een poging en toen paste ze in eens wel weer :). ik was echter maar 2 kilo vergeleken met de eerste keer passen afgevallen maar me heupen werden een stuk smaller.
     
  6. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik ben 27 kilo aangekomen en pas nu pas weer in mijn schoenen .
    Mijn broeken pas ik nog niet .
    Ben na 5 weken 11 kilo kwijt .
     
  7. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    11 kilo in 5 weken is toch keurig?

    Ik was 26 kilo aangekomen enmoet er nog zeker 8 kwijt.
     
  8. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik vind wel dat sommige mensen om mij heen er na gewicht en zo kijken .
    Ik denk het gaat er toch om of je je goed voelt .
    Na hoeveel tijd ben jij je gewicht kwijtgeraakt lexie
     
  9. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    komt vanzelf goed, je bekken en heupen hebben het immers best wel zwaar gehad dus moeten ook herstellen.

    Ik paste na halve week me eigen kleding weer en na een maand mocht ik zelf voor kleinere broeken gaan shoppen!

    Nu alleen hopen dat ik binnenkort weer hetzelfde geluk heb
     
  10. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Joyce; ik was de eerste week 10 kilo kwijt denk ik (baby, vruchtwater ed) en de rest is met de tijd langzaam weggegaan, geloof ik. Ik sta niet dagelijks op de weegschaal.
    Maar merkte wel dat ik net nadat ik een nieuwe broek gekocht had, ik een week later een maat kleiner aan kon. Dus dat was wel prettig ;)

    Kan nog steeds mn oude broeken niet aan hoor, maar geef mezelf iig tot jan volgend jaar, dan zijn we een jaar verder. Op zich kan ik wel leven met hoe ik er nu uitzie, heb alleen nog een zwembandje dat van mij wel weg mag.
     
  11. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en ik vrees idd dat ik ook wat breder blijf dan voor de zwangerschap. Nou ja dat zij dan zo, toch? Heb er een prachtdochter voor terug, je kunt niet alles hebben, denk ik dan maar....
     
  12. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik las laatst in een oudermagazine dat het sowieso een half jaar duurt voordat je buik weer helemaal op orde is en ingetrokken. Ik zie dat heel duidelijk bij mezelf. Heb ook het idee dat mijn heupen breder zijn geworden.. Ik moet nog 5 kg van de 24...

    Ik zou als jou was nog eventjes afwachten, je bent idd pas bevallen. Ik hobbelde toen nog rond in mijn zwangerschapskleding ;)
     
  13. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ja ik vind het op zich ook niet erg hoor om een zwembandje te hebben en striemen .
    Ik pas van boven wel al mijn gewone truitjes en dat vind ik al prettig .
     
  14. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    had ik ook, alleen was ik 20 kg aangekomen, waarvan er nu al 13 vanaf is , en kan ik al weer veel broeken van voor de tijd aan
     
  15. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Wat een gewichten sleep je dan eigenlijk mee he in zo`n zwangerschap .
    Wat hebben wij vrouwen het dan maar te verduren hihihi .
    Ik weet nog wel dat mijn man zei ,pfff ik ben blij als je ben bevallen .
    Ik zei ,ja je heb het ook zo zwaar hahhahah !
     
  16. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    pff al die kilo's
    was er ook ruim 25 aangekomen. en was er na een week al 12 kwijt, maar de rest :( gaat niet meer.
    maandag weer aan de sonja , want ik voel me er niet lekker bij. was al stevig van mezelf, maar wil geen 100 kilo wegen. en maat 48 hebben.
    over een paar maanden kan ik dus me oude broeken weer aan.

    succes iedereen.
    gr bambi
     
  17. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    :) das idd een goeie
    ik moet nog bevallen, maar ben nu +- 13,5/14 kg aan gekomen en denk niet dat er nog iets bij komt, want het is al een paar weken stabiel.
    ben ook wel bang dat mijn bekken breder blijft dan voorheen, want dan kan ik denk ik al mijn broeken weg doen :(
    Ik draag altijd strakke heup broeken. zo'n laag model dus.
     
  18. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    ik pas mijn broeken ook nog niet .
    Ik heb in sept een trouwerij .Erg leuk als je hier en daar nog vetrolletjes heb grrrr .
     
  19. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    komt vanzelf wel weer dat je broeken enz passen gewoon geduld hebben.Bij mijn eerste duurde het wel een hele tijd voordat ik op mijn oude gewicht ben. Maar nu bij Nana kon ik na 2 weken al m'n oude broeken aan.
     
  20. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb me voorgenomen me er niet meer druk om te maken. Ik heb een pracht van een dochter (na 7 jaar ellende) en goed beschouwt is het een kleine prijs, die ik er zeer voor overheb.
    Ik zie wel wanneer en of die laatste vetrollen ooit nog verdwijnen.
     

Deel Deze Pagina