Waarom deze naam?

Discussie in 'De lounge' gestart door zomaar, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay Funny

    Stay Funny Bekend lid

    6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    stay funny van Stephanie afgeleid..
     
  2. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Michelle heet ik ook in het "echie" en aangezien er kennelijk al een shitload aan Michelle's lid waren op dit forum heb ik er 04 achtergezet van mijn geboortemaand en geluksgetal :D
     
  3. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    veraenroy= Vera en Roy, Vera ben ik, Roy is mijn man
     
  4. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mijn ratje heette alecia, vandaar de naam, ze staat altijd in me geheugen geschreven en gebrand
     
  5. Ik was bij een vriendin en die zei: 'hey moet je es kijken, een leuke site! Meld jij je ook aan?'
    Dus ik had even snel mijn naam ingevuld hoe vrienden mij noemen (spreek uit als Raag) en mijn geboorteajaar erachter.
    als ik had geweten dat ik écht mee zou gaan schrijven, had ik ff een bijzondere naam gekozen.
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    *kan je niet even een filmpje planten met hoe je je naam uitspreekt Rach* hihi
     
  7. tanna

    tanna Bekend lid

    26 mei 2008
    685
    0
    0
    Tanna is een van mijn doopnamen en vind ik zelf een super naam vandaar. Gebruik hem ook vaak op internet.
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn vader noemt me altijd Pim. Het is een koosnaam. In het echt heet ik anders.

    Pim
     
  9. raaaggoll :)
     
  10. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb deze naam bedacht, omdat alle normale namen, al bezet waren.
     
  11. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb deze naam omdat ik geen inspiratie had.
    En ja op dat moment was mijn buikje behoorlijk bol! Haha!
     
  12. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mvjason is omdat ik de mama van jason ben

    niet zo heel spannend
     
  13. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Wendyp, nou spreekt voor zich denk ik. Ow en die p is de eerste letter van mn achternaam.
     
  14. Domino85

    Domino85 Bekend lid

    17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    ...Ze heette Domino, of ze noemde zich zo... :({|=

    Ben een clouseau-fan en domino is een nummer van ze, 85 is mijn geboortejaar
     
  15. evelien69

    evelien69 VIP lid

    16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ook :)
     
  16. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Even verder off topic :oops:
    Dat is met mijn zus en mij ook. Mijn zus ziet er heel hollands uit, ze blijft ook het hele jaar door hetzelfde er is geen twijfel mogelijk of ze is gewoon Nederlands. Van mij heeft men al gedacht dat ik joods was of uit: spanje, frankrijk, tjechie, rusland, italie en turkije kom. In de winter ben ik blank, in de zomer ben ik mocca. Mijn ogen hebben de meest vreemde kleur dat kan varieren van blauw tot groen en mijn haar is donkerbruin in de winter; in de zomer loopt het tegen kastanjerood aan. En dan heb ik ook nog sproeten erbij (zomersproeten). Doordat bij ons thuis vroeger 3 talen door elkaar werd gesproken heb ik een spraakverwarring opgelopen toen ik klein was (zo noemde men dat) en kan ik nu de r niet goed uitspreken waardoor ik ook nog eens raar praat (vind ikzelf dan), zeg gerust een spraakgebrek. Mensen vragen me ook vaak heel bedenkelijk: " waar kom je nou vandaan? :( " Dan zeg ik :" uit Nederland :confused:" .. .en dan weten ze het niet meer en zeggen ze meestal niks meer hihihihi...
    Ik vind het cool dat ik nu weet dat er nog 2 kindjes hier rondlopen die dit ook zo gaan beleven samen!
    Waar komt je man oorspronkelijk vandaan? Zigeuners komen immers uit alle hoeken en kieren van deze aardkloot. Mijn moeder komt uit een gehucht in Roemenie.
     
  17. kims

    kims Actief lid

    7 jan 2007
    352
    1
    0
    Het is mijn bijnaam. In het echt heet ik gewoon Kimberley
     
  18. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Valhalla -> kwa Noorse mythologie. En Walhalla is van Asterix & Obelix.

    Plus mijn echte naam zou (aangezien ik nog ff anoniem op dit forum wilde blijven zolang ik nog niet zwanger was) is niet alledaags, het zou zo opvallen.
     
  19. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo noemen de kinderen op mijn werk me (werk in de kinderopvang)
     
  20. Fladdertje

    Fladdertje Niet meer actief

    Nu gaat iedereen keihard lachen..mijn vriend noemt me zijn elfje,en die fladderen zegt ie dus hij noemt me ook vaak Fladdertje. Lief he? Gelukkig zit ik hier anoniem :)
     

Deel Deze Pagina