probleempje...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door heyitsme, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ik ben 2 pillen vergeten in mijn 2e week van de strip (dom dom) wat moet ik nu doen, stoppen, doorslikken, en hoe groot is de kans op zwangerschap, heb rond die tijd wel gemeenschap gehad...
    wie heeft het verlossende woord ???
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je moet even op je bijsluiterlezen wat de bedoeling als je in die week de pillen vergeten.

    Kans is er altijd.

    succes
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Of even de huisarts raadplegen, die kan je vast vertellen wat je verder kunt/ moet doen.

    Succes!!
     
  4. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik heb de bijsluiter wel geraadpleegd en als je de eerste pil vergeten was moest je die binnen 12 uur innemen ook al zou dat beteken dat je 2 pillen tegelijk moest innemen. omdat ik hem nu dus 2 keer vergeten ben, ben ik nu een klein beetje ongesteld en heb pijn in mn buik, wat ik anders niet had, de dagen die ik ze vergeten was, was wel op mijn vruchtbare dagen.
    Naar de dokter toe zie ik zelf niet zo zitten, ik wacht liever af...
    nog iemand tips of antwoorden ??
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik zou het telefonische spreekuur proberen.
    En anders is afwachten of je ongi wordt.
     
  6. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    en wat is jullie advies, doorslikken of stoppen.
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik zou stoppen tot ik meer zekerheid had....
     
  8. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kzou dan stoppen en dan merk je snel genoeg of het gevolgen heeft gehad doordat je hem bent vergeten.
     
  9. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    oke, allemaal hartstikke bedankt, ik blijf er toch heel onzeker over, maar denk dat wel meer dat hebben ;) wannerz ou in nu weer moeten beginnen met de pil, en als ik stop word ik dus gewoon ongesteld, wanneer zou ik nu kunnen testen of ik ja/nee zwanger ben...
    (jullie hebben het al door, ik ben een leek op dit gebied ;) )
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    mocht je niet ongesteld worden, kun je natuurlijk testen. Als je ongesteld wordt, dan kun je toch weer na 7 dagen je pil nemen, zoals een stopweek.(denk ik)

    groetjes
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou als ik jou was ook stoppen met de pil, en tegelijkertijd veilig vrijen wanneer je geen zwangerwens hebt, straks was je niet zwanger en doordat je gestopt bent ineens wel!!

    Ik blijf overrigens ook bij mijn eerste antwoord, om toch de huisarts te informeren.
    Ookal voel je daar niks voor, hij is wel degene die je het meeste kan vertellen, en het is voor je eigen bestwil, en misschien ook wel dat van je kindje wanneer je toch zwanger bent.

    wanneer je kan testen weet ik zo niet, omdat je nu een beetje bloedverlies hebt, misschien dat je het kan proberen wanneer je eigenlijk ongesteld had moeten worden, in de stopweek odzo?

    Nogmaals de huisarts weet hier vast een antwoord op

    succes

    groetjes
     

Deel Deze Pagina