Waarom zijn er geen modjes? Deel II

Discussie in 'Over deze site' gestart door KleineLai, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Vervelend dat mijn topic gewoon zomaar wordt dichtgegooid zonder het gesprek aan te gaan. Ik stel geen onmogelijke vragen noch beledig ik iemand dus de reden is onduidelijk voor mij.

    Ik begrijp heus wel dat jullie de regels maken, maar inspraak of ideeën mogen toch gewoon besproken worden? Met slotjes gooien is geen oplossing, ik vind het zelfs respectloos.

    Dus om terug te gaan naar mijn vraag:
    Waarom zijn er geen moderators (meer) en waarom willen jullie geen nieuwe moderators aanstellen?
     
    Loulou12, Syane, Nikki88 en 17 anderen vinden dit leuk.
  2. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Nah wat raar. Het lijkt mij idd ook een hele goede vraag!
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Haha sorry, ik vind jou echt cool :p

    Ben benieuwd naar het antwoord
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Held :D

    Ben benieuwd naar een antwoord.
     
  5. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ben ook wel benieuwd, en vind het ook raar dat er zomaar topics dichtgegooid worden. In welke eeuw leven we eigenlijk?
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    @KleineLai
    We gaan nu niet op zoek naar nieuwe moderators omdat we door omstandigheden niet de tijd hebben om ze de aandacht en begeleiding te geven die nodig is.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
    Treez en KleineLai vinden dit leuk.
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Duidelijk! Hopelijk binnenkort wel tijd want ik denk (als zeer actief lid) dat het wel noodzakelijk is. Ik loop veel tegen (onbedoeld) verkeerd geplaatste topics aan , of topics die niet mogen (commerciële onderzoekjes en reclame (echt irritant)). Maar natuurlijk ook de leden die hun topic willen sluiten maar daar soms 24 uur op moeten wachten, of leden die technische vragen hebben en daar soms weken mee lopen omdat er geen antwoorden komen (bijvoorbeeld dat toetsenborden probleem).
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Dergelijke topics mag je doorgeven via het melden knopje.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Het gaat mij niet om het melden, maar om de aanwezigheid van beheer of moderators.
     
  10. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Doorgeven lost t probleem van bijv topics die gevraagd worden te sluiten en dat lang duurt niet op. En dat kan heel vervelend zijn voor de topic starter want soms kan diegene zich bij reacties erg naar voelen en doordat t lang duurt voordat t gesloten wordt wordt zo iemand daar langer aan bloot gesteld.
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    nobody cares ;)
     
  12. fafa

    fafa Niet meer actief

    Geen tijd voor begeleiding is al een eerlijker en respectvoller antwoord dan "we hoeven verantwoording aan jullie af te leggen" :rolleyes:

    Maar is het dan niet een beetje als dweilen als je een lek hebt? Een keertje dweilen kost minder tijd dan je waterleiding repareren. Maar alle keren, iedere dag dweilen bij elkaar opgeteld kost veel meer tijd. Als je tijd beperkt is, zou je juist op zoek moeten naar hulp. Niemand hier die elders al ervaring heeft en dus minder ingewerkt hoeft te worden?
     
    Huismuisie, Ysabella, Treez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    huh ik vind dit maar een raar antwoord?

    vroeger waren er genoeg modjes waarom nu niet? wat is de reden ?
    er zitten zoveel leden hier dan is het toch wel nodig om het forum een beetje netjes te houden
    ik kom ook regelmatig fout geplaatste topics tegen etc
    ik vind het zeer onprofessioneel om te zeggen geen tijd te hebben.....word zeker hetzelfde verhaal als met de wintopics......
     
  14. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik heb 9,5 u geleden aangegeven dat een topic gesloten mag worden. Nog steeds open. Maar modjes zijn inderdaad een overbodige luxe hier.... :rolleyes:
     
  15. Manque

    Manque Niet meer actief

    Heb je het ook gemeld met dat uitroepteken, of alleen geschreven in een openbaar bericht?
     
  16. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Beheer getagd in een openbaar bericht. Moet voldoende zijn toch lijkt me? Zo heb ik het al vaker gedaan in ieder geval. Niet dat het trouwens erg is dat het topic nog open is hoor. Maar was meer ter illustratie.
     
  17. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Het topic heb ik vanavond gesloten.
    Als je een bericht aan ons wilt doorgeven kan je dit het best doen via de 'meld' knop/ uitroepteken.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  18. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Maar dit duurt best lang? Zou er niet toch wat aan gedaan kunnen worden?
     
  19. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Maar waarom stellen jullie niet gewoon een paar modjes aan? Ik durf te wedden dat er genoeg dames zijn die dit vrijwillig willen doen.
     
  20. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Heb gisteravond en vanochtend vroeg een topic gemeld of het weer open mag en tot op heden is het nog gesloten, zo irritant.
     

Deel Deze Pagina