wat hebben jullie voor je openslaande tuin deuren?

Discussie in 'De lounge' gestart door poppie2, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppie2

    poppie2 Actief lid

    4 nov 2007
    253
    0
    0
    binnen kort heb ik openslaande tuindeuren met kunststof kozijnen.
    maar heb geen idee wat voor raambekleding ik er voor kan gaan hangen.
    lamelle en luxaflex vind ik niets.
    ik heb ook geen idee of je een rolgordijn kan bevestigen in een kuntstof kozijn..
    iemand tips???
     
  2. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Helemaal niets hier, vind ik doodzonde aangezien ik graag van onze tuin geniet.
    Als ik al iets zou hangen, zou ik alleen aan de zijkanten van die dingen hangen waar een foto op staat. Hoe heten die, die smalle dingen van boven tot op de grond.
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Alleen vitrage, inbetween.
     
  4. sanell

    sanell Bekend lid

    16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij hebben er overdag ook niks voor hangen.
    Voor 's avonds hebben we gewoon gordijnen. Deze hangen overdag aan de zijkant (kleine stukken muur aan beide kanten van de ramen) en dus niet voor de ramen. We wilde ooit eerst paneelgordijnen, maar om dat over de volledige breedte te doen en een beetje kwaliteit te hebben, was een iets te duur geintje.
    Wat je met kunststof kozijnen kunt doen, kan ik je niet mee helpen, wij hebben hout
     
  5. poppie2

    poppie2 Actief lid

    4 nov 2007
    253
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties!
    gewone gordijnen zal ik er ook voor hangen, maar als de zon erop staat wil ik niet mn donkere gordijnen dichtdoen. maar graag wat anders maar wel wat licht doorlatend is.
    @sandana, echt geen idee wat je bedoeld;)
     
  6. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    Misschien is perfect fit van zonnelux iets voor jullie.
    Is een plissé gordijn alleen voor het glas.
    Echt perfect voor tuindeuren omdat dat niet klappert en nooit in de weg hangt. Ik wil ze bij ons thuis ook maar ze zijn niet goedkoop.
     
  7. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben er niets voor hangen. Alleen 's avonds gordijnen die overdag aan de zijkanten hangen. Wij kijken lekker de tuin in en hebben geen inkijk van achter ons wonende mensen.
    Boven op onze slaapkamers hebben we ook kunststof kozijnen en daar kwam al snel de vraag of we rolgordijnen op konden hangen. Dat zal vast kunnen in een kunststof kozijn, maar als je ze weg zou halen is het misschien minder makkelijk de gaatjes te herstellen. Wij hebben dan ook nergens iets in de kozijnen zelf opgehangen/geboord. Zonde!
     
  8. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.290
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    wij hebben paneelgordijnen. Overdag zijn ze open , hangen ze dus voor de buitenste 2 ramen. En nu het zo koud is doe ik ze 'savonds dicht om wat van de kou tegen te houden...
     
  9. Rose1982

    Rose1982 Niet meer actief

    We hebben er niks voor hangen alleen savonds de gordijnen. Wil overdag wel vam de tuin genieten.
    Als de zon schijnt dan doen we het zonnenscherm naar beneden.
     

Deel Deze Pagina