Waarschuwing Blauwe Meer in Lommel (België!)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamaKitty, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij hadden dus een weekendje België gewonnen met vakantieveiling, maar nu snap ik waarom het zo goedkoop kan.......

    We kwamen gister aan bij vakantiepark het blauwe meer in Lommel en het was VRESELIJK! We kregen een 6 persoons comforthome...nou wat comfort zeg...

    Eenmaal daar aangekomen om 20:30 ingecheckt. Ik kreeg weinig informatie.
    Afin, naar de 6 persoons comforthome, maar eenmaal daar waren we geschockt. Wat een oude caravan! Eenmaal binnen was het nog erger! ALLES was vies, vlekken (vieze bruine grote vlekken!!) in het tapijt, overal spinnewebben, dingen kapot (waar je je aan zou kunnen bezeren!), de fruithagelslag van de vorige huurders lag nog op de bank, vloer was vies en de douche helemaal: smerig, zelfs bloedvlekken en totaal niet schoongemaakt en schimmel op het gordijntje dat er hing, waar je naar mocht kijken wanneer je op het toilet zat! We durfden ons niet te douchen, laat staan onze schoenen uit te doen in de caravan.
    Even rustig zitten was er ook niet echt bij, zeker niet voor iemand met rugklachten op die dunne bankjes.
    Het liefst wilden we meteen weer vertrekken, maar het was laat en we hadden de puf niet om weer terug te rijden.
    We hadden onze baby van bijna 5 maand mee. Campingbedje kon niet in 1 van de slaapkamers, dus hij moest in zijn kinderwagenbak!
    Lakenset op ons bed en liggen....maar de vering van het matras prikten gewoon in je lijf!! Ik heb zelf rugklachten zoals eerder vermeld, en kon dus niet slapen van de pijn!! Tevens lag ik op de tocht door de belachelijk vele ventilatieroosters in de caravan....ik voelde de wind over mijn gezicht gaan. De volgende ochtend was ik erg verkouden! De baby ook. Het was ook ijskoud smorgens in dat ding!!!
    We wilden nog naar het zwembad van een volgens 1 van hun medewerkers nabij gelegen park gaan, maar werden gebeld door een familielid die op internet had gezocht naar dit vakantiepark, dat deze niet op een half uurtje rijden weg lag, maar op 3 kwartier!! Dit zagen we dan ook niet zitten!
    We wilden gaan klagen bij de receptie, maar helaas, die zou pas om 10:00 open gaan! We waren om 06:00 al op! We zagen het niet zitten om daarop te wachten en hebben de sleutels in de sleutelbox gedaan en zijn weggegaan!
    Eenmaal thuis hebben we op internet gezocht op revieuws over dit vakantiepark, wat we natuurlijk voordat we geboekt hadden hadden moeten doen, maar we schrokken ons kapot! Zoveel klachten! Niet normaal! Sommige klachten die wij lazen waren gewoon schokkend, echt heel erg!!

    Dus als je iets WILT boeken, check dan eerst revieuws op internet!
     
  2. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    bedankt voor deze reactie.. altans bedankt.. Wat ben ik blij dat ik het niet geboekt heb! wou boeken met een 2 maanden oude baby en meisje van 2,5 jaar maar zo te zien ben ik blij dat ik het niet gedaan heb!! DRAMA zo te lezen..
     
  3. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Graag gedaan!
    Wil anderen dit drama echt besparen!
    Als mijn zoontje niet meer in zijn kinderwagenbak gepast had, hadden we hem in een campingbedje in de kamer moeten laten slapen!
    In de slaaplamers past het écht niet! Je hebt misschien 40cm breedte tussen de "bedden" en daar past geen bedje tussen!!
     
  4. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    bizar he dat ze dit gewoon hebben om te boeken!
     
  5. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    heb inderdaad eens meer reacties gelezen, niet normaal zeg... pfff ben heel blij dat ik het neit geboekt heb, vriend wou heel graag maar ik zag het niet zitten. En nu weet ik zeker dat ike r nooit heen gaat. En denk ook niet in 1 van de andere parken want als ik zo lees is het allemaal hetzelfde.

    En normaal kijk ik eerst naar reacties op google, maar vna dat vakantieveilingen word je hebberig ;)

    Hopelijk hebben jullie er niet teveel voor betaald :( ik zie dat sommige er een hoop op bieden, nou je zal dan in zo slecht park stacaravan zitten zeg.
     
  6. Het ligt er denk ik ook aan wat voor caravan je hebt geboekt. wij hebben bewust op een caravan geboden met extra kamers. We waren met vier volwassenen en 1 dreumes en we hadden de comfort met drie slaapkamers. In de slaapkamers met het stapelbed paste ons campingbedje makkelijk. Je had dan wel niet veel ruimte verder maar verschonen e.d. deden we op ons bed of op de bank.
    Wij zaten ook in een comforthome maar dan op prinsenmeer (zelfde organisatie als die van jullie) maar waren supertevreden! Oke, de caravans waren oud maar die van ons was schoon en we hadden er voor dat geld eigenlijk ook niet zo veel van verwacht. Het is meer een camping dan een bungalowpark maar de faciliteiten op ons park waren prima. Zwemmeer met allerlei glijbanen en overal op het park speeltuintjes en klimatributen. De 'plaza' was ook prima, indoor speelparadijs voor de kleintjes en zwembad ook prima! Ik denk dat jullie echt pech hebben gehad met jullie caravan!
     
  7. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik ben hier zo een 6 jaar geleden met mijn werk een weekje op vakantie geweest.(8 pers. caravan met 7 man)
    Ik vond het een prima camping! We hebben een hele leuke week gehad en er was genoeg te doen. Het zwembad is helemaal niet zo ver, en een super leuk zwembad!
    Ja de kamers zijn klein, maar wat verwacht je van een sta caravan???

    Als je een bungalowpark verwacht kan ik me voorstellen dat je baald, want het is gewoon een camping, met plekken voor sta caravans en campingplekken voor eigen tent. Maar voor een camping is het super!

    Maar dat zeg ik, dit was 6 jaar geleden, misschien dat het nu dramatisch is verslechterd, en daarbij komt dat wij helemaal niet moeilijk zijn kwa accomodatie! Maar als het vies is, nee dat moet niet kunnen!

    kus miek
     

Deel Deze Pagina