Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Jup en ik heb toch al besloten dat ik naar het HELLP centrum in het amc wil ipv het ziekenhuis hier in alkmaar waar de expertise er niet is.

    Haha ja anders is wel lol
     
  2. knutselsmurf

    knutselsmurf Bekend lid

    14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hmmmm, hier is m'n menstruatie doorgebroken. Tot zover het vertrouwen in m'n lijf.... :(
     
  3. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Balen knutsel :(
     
  4. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Naaaahhhh ik dacht, wat is het hier toch stil! Ik kreeg maar geen meldingen, dacht ik kijk toch ff. Heb ik 3 pagina's terug te lezen!!!

    Vandaag hebben we de 1e echo gehad!! Kloppend hartje gezien!! Opgelucht dus!
    Zal even een foto toevoegen.
    Links is het hoofdje:
    20170719_141316.jpg

    Honda: wat leuk zeg dat het kriebelt en manlief groen licht heeft gegeven :roflmao::roflmao::roflmao:
    Spannend zeg!! Kan me ook voorstellen gezien je verleden dat het super spannend is om er aan te beginnen.
    Al een idee wanneer jullie de anticonceptie (spiraaltje toch?) de deur uit willen doen?
    Oooo ik vind het gewoon echt leuk!! Hahaha. Zou leuk zijn als je snel zwanger bent, kun je je het al voorstellen??:eek::eek::eek:
     
  5. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    He bah, wat balen knutsel!!!
    Hoeveelste ronde is dit na de miskraam?
    Ik hoop echt dat het gauw raak is en je het vertrouwen in je lichaam een beetje terug krijgt. Herken dat wel hoor, na een miskraam. Vind deze zwangerschap ool rete spannend. Ondanks dat we na de miskraam een gezonde dochter kregen.
    Ik duim voor je meis!!
     
  6. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Fijn die opluchting karlijn :) leuke foto. Hoed dat je het erbij zegt waar het hoofdje zit. Hahahah :roflmao:
     
  7. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Inderdaad geld hier hoor nou ben echt benieuwd hoor!
     
  8. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Jammer meissie denk dat je lijf even moet bijkomen van MK hopelijk snel raak hoor! knuffel!
     
  9. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Wow gave echo meis! mooi hoor! lekker genieten !!
    Ja heel erg zelfs haha rammelende eierstokken :p
    Komt ook dat Dewi zo makkelijk is ook... en wil gewoon niet dat ze enigs kind blijft plus ik wil niet met haar alleen overblijven aangezien mijn man stuk ouder is...
    Had ik wel punt vond manlief maar we doen het rustig aan... weet niet of eerst gesprek wil/moet met de gyn over hoe en wat...
    En nee ik kan het me nog niet voorstellen hahaha maar pff wat is dat gevoel sterk zit er soms over te fantaseren al wel haha
     
  10. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Kan het misschien niet zo zijn dat je eisprong opeens later is geweest?
    Hoop natuurlijk op een zwangerschap!! Anders morgen nog eens testen.
     
  11. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Eisprong op dag 36? Vind ik wel erg laat. o_O Maar ik ga morgen nog eens testen. De testen zijn vanmiddag bezorgd.
     
  12. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Hahaha Geweldig!!:roflmao::roflmao:
    Jaa hier ook een makkelijk kindje dus hoop dat de 2e net zo is hahaha. Ben in ieder geval heeel benieuwd hoe alles zal zijn straks.
    En precies om jouw redenen zijn wij ook voor een 2de gegaan. Alleen is bij ons het leeftijdsverschil niet zo groot, maar begrijp echt dat dat ook 1 van de redenen is.
    Ik zou gewoon eens bellen naar de gyn en dan een gesprek aanvragen en informeren hoe hij er over denkt.
    Kan me voorstellen dat je wel wat meer controle nodig hebt.
    Vind het echt heel leuk!!
     
  13. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Jaa je leest het wel eens vaker in het forum "Ovulatie en zwangerschapstesten".
    Heb je verder kwaaltjes?
     
  14. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Nee, maar dat had ik bij mijn dochter ook niet. Dus dat zegt niks. Tenzij je extreme onhandigheid en veel meer hoofdpijn dan normaal meerekent lol
     
  15. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Spannendddd kan je er nu niet een doen mits je niet te veel gedronken hebt hihi
     
  16. Hondagirl25

    Hondagirl25 Fanatiek lid

    23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    dankje meis ik voor jouw ook! ben echt blij voor je en hoop dat alles lekker goed blijft gaan met jullie beide :)
     
    karlijn vindt dit leuk.
  17. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Nee dat is ook zo. Heb ik alle 3 de zwangerschappen ook niet gehad. Pas veel later. Nouuu mijn duimen draaien voor je!!!
     
  18. karlijn

    karlijn Niet meer actief

    Lieff!!:)
     
  19. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hahaha. Het was flink warm, dus heb flink gedronken ;)
     
  20. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dank je. :)
     

Deel Deze Pagina