Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovebunny, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Hey dames! Door die fijne verkoudheid blijf ik flink hoesten. Supervervelend want (serieus ik wordt para) ik voel continu soort van bandenpijn tijdens het niezen en hoesten onderin mijn buik, midden, boven schaambot.

    Zat net te googlen en kunnen verschillende dingen zijn. Zwangerschap.. lets hope so. Endomitrose.. kan mijn klachten veroorzaken van de laatste maanden. Ben ik ergens ook wat bang voor:(

    Ben de laatste dagen wel flink chaggi en agressief. Niet echt leuk voor de mannen in huis kan ik jullie vertellen.
     
  2. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Ow ik hoop het zo voor je. Ik voel dat soort dingen ook allemaal. Steekjes in onderbuik, weeig ongesteldheidsgevoel, chaggie, sterke geur, onrustige darmen.... wachtdn, wachten, wachten... pfff
     
  3. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Spannend voor jullie!!!
    Mis al een testje wagen?
     
  4. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Had ik al verteld dat ik echt geen geduld heb?! hahaha Met kind nummer 1 was het in 1 x raak dus had ik geeneens besef dat het zooo snel zou gaan. Pas 14 dagen na nod had ik een positieve test in handen. Daarvoor was alles negatief dus had ik het terzijdegeschoven van ja daaagg dat gaat echt niet zo snel hoor.

    Dus durf nu nog geen testje te doen. :(
     
  5. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    Huh wat raar dat je zo laat pas een pos test had. Wel symptomen gehad? Nee ik durf ook nog geen test te doen. De early testen kan je tot 6 dagen voor NOD doen. Maar het is zo'n teleurstelling als ie negatief is. Heb ze wel in huis overigens.
     
  6. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Geduld hebben weinig vrouwen.. hihi
     
  7. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Ja ik had wel symptomen, sterke reuk, verstopte darmen en steekjes, maar verder niets. Ja blijkbaar maakte ik pas laat genoeg hcg aan om positief te testen.
     
  8. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Ja ik had wel symptomen, sterke reuk, verstopte darmen en steekjes, maar verder niets. Ja blijkbaar maakte ik pas laat genoeg hcg aan om positief te testen.
     
  9. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

    Wij zijn zaterdag met de pil gestopt om te gaan voor nummertje 3 :)!
    Super spannend! Onze kinderen zijn 4&6 en zitten inmiddels beiden op school..
    Zo leuk om alles weer te mogen mee maken! Kan niet wachten..

    Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is en hoe en wat.. we zijn gewoon gestopt halverwege met de strip. Trouwens maar 1,5 maand de pil gebruikt vanwege acne.. dus kan nooit veel ontregeld hebben denk ik ;)

    We gaan het beleven.. spannend!
     
  10. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Spannend weer hè!
    Had je voor je kids een normale cyclus?
    Was je snel zwanger van je kindjes ?
    Hopelijk nu weer een snelle positieve zwangerschapstest in handen
     
  11. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja super spannend! Ik heb na mijn jongste een spiraal gehad met negatieve invloed op mijn humeur dus laten verwijderen na 3 jaar. Toen 1 jaar zonder hormonen. Nu net 1,5 maand aan de pil dus vanwege acne klachten. In dat jaar heb ik een cyclus gehad van 23 dagen. Erg kort dus.. Van nummer 1 raakte ik zwanger binnen 4 maanden en nummer 2 direct na dat we er voor gingen.. dus wie weet is het nu ook snel raak.
     
    mokka88 vindt dit leuk.
  12. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    En jij?
     
  13. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Van ons eerste kindje was ik vrij snel zwanger in ronde 3 of 4 ..
    En mijn cyclus is tot nu toe vrij regelmatig..
    Vind het ook enorm spannend en ben er veel mee bezig .. te veel na mijn idee..maar goed daar kun je niks aan doen ..
    heb alles graag in de hand.. en helaas kun je dit niet in de hand hebben wanneer het lukt en of het überhaupt nog mag gaan lukken
     
  14. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Hoi Sproettie, ook jullie heel veel succes! leuk en spannend weer!!
     
  15. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoii :)
     
  16. Sproettie

    Sproettie Bekend lid

    5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ik ben sinds 2 dagen ongesteld (onttrekkingsbloeding) heeft iemand een idee of dat dan dag 1 is van mijn cyclus? Aangezien ik gestopt ben met de pil..
     
  17. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Volgens mij kan je dit nog niet zien als dag 1 van je cyclus omdat je lichaam nu nog denkt dat het als normaal is. Pas na deze bloeding gaat je lichaam merken dat er iets anders is en is het wachten op een nieuwe menstruatie. Maarrr.... dat is wat ik wel eens gelezen heb. Succes!!
     
  18. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    Ooooooh ik heb zo iets doms gedaan!!! Heb net (16:00) getest met een early test van de action. Negatief. Ik kon me niet inhouden
     
  19. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Haha kunnen we elkaar de hand schudden, ik ook zondag of maandag nod en gister zelfs al getest. Negatief! Toen had ik ook spijt. Vreselijk hè dat wachten en geduld hebben, marteling.. Ben nu weer met mezelf in discussie wanneer ik ga testen. Liefst zondag pas, als ik nog niet ongesteld ben.
     
  20. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Haha erg he. Heb jij ook klachten? En zoja, welke? Het vervelende is dat ik zsterdag avond een verjaardag van mijn ouders heb. Ik ga sowieso denk ik maar niks drinken. Maar dan is voor mijn familie denk ik 1+1=2. Nou ja, ze moeten maar denken wat ze willen denken. Ik wou dat ik een raamje in mijn buik had... pfff...
     
    Libra89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina