Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovebunny, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Haha jaa, vreselijk! Nee eigenlijk niet, ben soms wat duizelig en moe, maar dat ben ik wel vaker. Had gister en eergister wel een klein beetje bruinverlies dus ik had eigenlijk vandaag mn menstruatie wel verwacht (cyclusdag 27) maar vandaag was er niets te bekennen. En jij??
    Ja lastig is dat hè, mij werd gister ook een wijntje aangeboden, heb er voor bedankt.
    Klein smoesje verzinnen, dat je niet helemaal fit bent ofzo, maakt het wat makkelijker misschien en anders lekker laten denken en hopen dat ze gelijk hebben! ;)
     
  2. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hahaha ik zit hardop te lachen om dat raampje in je buik! Hadden we die maar he :rolleyes:. Ik zit nu ongeveer op mijn NOD en mijn early test (die ik eigenlijk niet wilde doen) was negatief. Dus ik reken er niet meer op deze ronde... Ga duimen voor jullie!
     
  3. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    Hahaha ja wel zo makkelijk toch. Wat kan dit onderwerp vrouwen toch bezig houden he. Ik ben heel benieuwd. Heb zoveel prikkels en steekjes in mijn buik. En mijn borsten worden wat gevoeliger. Heb ik nooooit. Alleen bij mijn vorige zw en mk. Gingers crossed. Nog een paar dagen.
     
  4. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    OMG!!! Ik heb net heel licht positief getest
     
    Joppie1, TMR, mokka88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Lovebunny

    Lovebunny Actief lid

    13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Wooooo wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd ❤❤❤
     
  6. Moekie

    Moekie Nieuw lid

    24 sep 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Ik heb vorig jaar december een MK gehad op 8 weken. Nu zijn we bijna een jaar verder en zijn gestart met KI. Morgen moet ik bloed gaan laten trekken. Voel me helemaal niet zwanger. Soms wat last van mijn borsten (niet niet zoals in november), ik kan wel al een dikke week niet vlot naar de grote toilet... Een echte hel (sorry voor Medeling). Maar dat kan van de hormonen zijn heb ik mij laten vertellen...
    We hopen natuurlijk op een positieve uitslag... Xx veel succes allemaal. Ik duim mee voor alle mama's en papa's in spé
     
  7. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hello ladys, ga opzij want ik kom er aan. Jaaa plof ik zit er ook op hoor. Wachten maar hahaha

    Succes voor iedereen die aan het wachten is.
     
  8. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    Och moekie, wat rot van de mk. Het vertrouwen is dan ver te zoeken he? Succes iig.

    Hi Cinsam , kom erbij! Hoeveelste kindje zou het worden voor jou? Al klachten deze ronden?
     
  9. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    2e kindje. Ik heb een dochter van 11 uit een vorige relatie. Zij heeft een chromosomen afwijking (22q11) wat dagelijks veel uitdagingen geeft. Maar ach zo is mijn leven nooit saai Haha.

    Nu ronde 14 voor een nooit nieuw wondertje. Waarin ik 1xeen een hele heftige mk heb gehad. Ruim 10 weken gingen heel vrolijke voor de termijn controle BAM wat ben ik toen hard van die roze wolk afgedonderd zeg.
    Daarna nog 2x positief getest wat heel vroeg mis ging.

    Nu gezellig in de wachtrij cyclussen 17. Dus nog wel ff wachten. Deze maand heel goed mijn ei kunnen vinden, voelde hem ook heel goed. We gaan het zien nog 13/14 dagen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet meer vroeg ga testen. Maar ja je weet het nooit een vrouw kan rare sprongen maken Haha.
     
  10. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Cyclusdag moest dat zijn.
    clys
     
  11. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Ik heb net even gegoogled op de afwijking van jouw dochter. Jeetje dat klinkt als elke dag een behoorlijke uitdaging. Knap van je hoor! Ooh bij 10 weken een mk! Wat erg! Was het ook toen pas mis gegaan of al eerder? En nu? Symptomen?? Spannend!

    Ik heb gisteren (maandag is mijn nod) licht positief getest. Voelde heel veel steekjes in mijn buik en had een bittere smaak. Nu veel menstruatieachtige pijn in buik en rug waardoor ik bang ben dat het mis gaat. We zullen zien. Enne.... ik had me ook voorgenomenniet meer eerder te testen
     
  12. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Gerommel in je buik is wel normaal hoor!
    Had ik bij mijn eerste ook
    Menstruatie buikpijn enzo
    Voorzichtig gefeliciteerd xxx
     
  13. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Ja ik herken het aande ene kant ook wel van mijn vorige (goede) zw. Maar had het ook mijn mk. Maar dan veel heftiger.
    Dank je... morgen weer eens testen. Lig nu weer in bed. Ben echt ka-pot!!
     
  14. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Wat lief dat je de moeite hebt genomen om het op te zoeken. Idd al heel wat uitdagingen gehad. En nog steeds, maar niks wat we niet aan kunnen. En geloof me ik heb heel vaak gedacht Pfft nu is het wel genoeg geweest als ik weer aan haar ziekenhuisbedje stond.

    Mk was met ruim 10 weken. Hartje was gestopt met 8.5 week. Daar heb ik echt een flinke klap van gehad. Iets wat zo goed voelde hoe kon dat zo fout zijn. Nu kan ik er wel anders naar kijken. Maar god wat heb ik gehuild. Er kwam ook veel los van mijn dochter. Altijd maar doorgaan enz.
     
  15. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18
    Geen moeite! Ben dan toch altijd benieuwd wat het allemaal inhoudt. Heftig allemaal zeg! Wat een bikkel ben jij! En die miskraam was ook geen kattenpis. Tjonge jonge!! Hopelijk snel een mooie zwangerschap voor jou!

    Hier net een beetje bloed/slijm. Wellicht toch vroeg mis gegaan...
     
  16. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    @kaatjekaa wanneer heb je getest ook vaker getest. Ik heb niet alles terug gelezen
    Sterkte met afwachting killing steeds Pfft.

    Ik ga mezelf echt dwingen niet te vroeg te testen.
     
  17. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Zaterdag. Morgen is mijn nod.
     
  18. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hoe zag die test eruit?

    Pfft zo spannend steeds hè. Ik afgelopen 2 maanden positieve testen gehad.
     
  19. kaatjekaa

    kaatjekaa Actief lid

    29 jul 2013
    175
    22
    18

    Licht positief. Wilde morgen weer gaan testen. Oja? En hoe ging dat san? 2x dus vroeg mis gegaan?
     
  20. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja dag of 5/6 na de positieve testen ongeveer.
     

Deel Deze Pagina