Wachten duurt zo lang..., wie doet er mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vaatdoek, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Het onderwerp zegt het al, wachten duurt zo lang. Vooral als je er zo mee bezig bent :)

    Ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad. Ook alle dagen geklust.
    Vanaf gisteren regelmatig wat steekjes rechtsonder mijn navel zo op hoogte van mijn eierstok.
    Wat zou ik toch graag een kijkje van binnen willen nemen zeg! :D

    Wat gebeurt er? Misschien wel helemaal niets, maar misschien ook wel iets heel moois!
    Het liefst zou ik morgen willen testen maar dat heeft werkelijk geen enkele zin. Heb al wel een aantal testen besteld die extra gevoelig zijn. Maar vanaf wanneer is het goed om een eerste echte test te wagen?
    Zit nu ongeveer op 4 DPO.
    Heb zoveel te vragen maar niemand die dat kan beantwoorden.
    Nog meer mensen in hetzelfde schuitje? ;)
     
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Jep, me, maar dat wist je al ;)
    Ik heb denk ik in de nacht van vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad (donderdag positieve test, enkele dagen pijn linksonder in mijn buik bij niezen en vrijen en zaterdagochtend was dat voorbij). Ik weet niet waarom maar ik heb een goed gevoel over deze ronde, hopelijk zit mijn gevoel er niet naast :rolleyes:
    Ik heb vanochtend een test gedaan om zeker te weten dat die wit is, had vorige ronde vervelende ervarig met de 2be-sure testen. Nu heb ik weer de extra gevoelige van sensitest, en die is prachtig wit :p
    Ik testte voor t eerste kindje 2x positief op 9 DPO (1e wer MK), dus denk dat ik dan een eerste testje ga wagen...
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Jep, ik wacht ook. Maar al ZO lang, zijn 1,5 jaar bezig voor een tweede kindje. Ga donderdag testen.

    Hoelang zijn jullie al bezig?
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  4. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik heb ook een bepaald gevoel, waarvan ik natuurlijk ook hoop dat dit juist is. haha.

    ik heb ook Sensitest besteld. Ben wel benieuwd. Ik zit te denken wanneer ik zou gaan testen. Misschien donderdag, dan is het 8 DPO. Kijken of ik dat vol kan houden haha!
    Spannend Chocoladetaart, ik denk dat ik donderdag ook ga testen.
    Lange tijd al bezig, heb je regelmatige cyclussen?
    Wij zijn deze maand begonnen met ronde 1 voor een 2e kindje. Ons zoontje is nu 3 jaar.
     
  5. angel071986

    angel071986 Bekend lid

    24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Hier ook aan het wachten....2de ronde. Eerste ronde cyclus van 31. Daar vanuit gaan heb ik morgen nod. Gistermiddag getest....dacht iets te zien maar was echt tuut. Dus morgenochtend maar testen. Voel me wel anders...maar ja wat wil dat zeggen. Heb ook al een zoontje van 3 jaar rondlopen
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  6. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Spannend toch ook wel Angel071986.
    Was je eerste zwangerschapstest bij je 1e ook een tuur? Heb je hier een foto van? :)
    Succes morgen, ben benieuwd. Hoop dat er morgen een mooi helder streepje staat.
     
  7. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Hier de 17e Nod.. Vanmorgen schreef ik nog in een topic dat ik een beetje last had van mn buik, nu flinke steken en gerommel rechtsonder.. Blijft dan toch wel spannend hihi
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  8. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik las het inderdaad, ik heb ongeveer hetzelfde, voornamelijk steekjes rechtsonder in mijn buik die af en toe steeds lager of dieper gaan zitten en dan weer niet. Iets wat ik in een normale menstuatie niet heb.
    Wanneer is jouw NOD?
     
  9. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Ja precies, die steken heb ik normaal 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie, maar nu dus 7 dagen mocht het op menstruatie uitlopen.. Mijn NOD is maandag de 17e. Voor mij pas de eerste ronde voor een eerste kindje dus weet niet goed watk allemaal kan gaan voelen, maar dit is wel iig opvallend anders dan normaal in mn cyclus :p
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  10. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja inderdaad. Herkenbaar. Ik kan mij niet meer herinneren hoe het bij de eerste voelde, toen was ik zwanger geworden direct de 1e ronde na MK waarvan ik dacht dat het op niets uit zou lopen.

    Spannend zo de eerste ronde, hopelijk is deze bij ons allemaal gelijk raak :D
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  11. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Haha echt, dat zou geweldig zijn
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  12. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Heb nu steeds meer het gevoel dat de steekjes naar het midden gaan, onder mijn navel en soms links...
    Zit het bij jou nog op 1 kant? Wij lopen een beetje gelijk op ;)
     
  13. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Ik wacht ook mee! Het is ook mijn eerste ronde, en ik heb geen flauw idee hoe lang die ronde gaat duren... Het is de eerste ronde na jaren aan de pil te hebben gezeten. Als ik een cyclus volgens het boekje zou hebben, dan zou aanstaande zondag mijn NOD moeten zijn.
    Het is echter een groot vraagteken wat er in mijn lijf gebeurt. Ik ben ook al op mijn 14e aan de pil gegaan (i.v.m. acné) dus heb geen flauw idee hoe een natuurlijke cyclus loopt en voelt bij mij.

    Ik merk wel allerlei symptomen. Ik had afgelopen vrijdagavond hele felle steken in mijn onderbuik, voelde alsof het in mijn baarmoeder was. Echt vreselijk pijnlijk was het, duurde een uur. Toen was het plots weg. Sindsdien is mijn buik opgezet en voelt het alsof er een warme ballon in mijn onderbuik zit (haha een betere omschrijving heb ik niet). Ik ben op momenten wat licht in mijn hoofd en een beetje emotioneel. Ook moet ik sinds vandaag ineens regelmatig boeren, en heb ik een brok in mijn keel. Heel bizar. Ik zit nu dus gigantisch te hopen dat de felle steken vrijdag door een innesteling kwamen en te hopen dat mijn andere symptomen van een zwangerschap komen. Tegelijkertijd besef ik mij heel goed dat ik op dit moment alles wat ik voel onder een vergrootglas leg. Evengoed maak ik mijzelf knettergek.
    Misschien moet ik mijn eisprong zelfs nog krijgen, of misschien wordt ik morgen wel ongesteld. Ik gebruik dus geen ovulatietesten en temperatuur ook niet. De eerste ronde wilde ik gewoon aankijken. Ik hoopte nuchter te kunnen blijven en mijzelf niet zo gek te maken. Nou dat blijkt mij toch lastiger te zijn dan ik dacht haha.

    Ik heb zojuist al wel zwangerschapstesten besteld. Die zal ik morgen of overmorgen wel in huis krijgen. Ik hoop dat ik tot het weekend kan wachten om te testen, om teleurstelling te voorkomen... Maar tegelijkertijd wil ik niet wachten.

    Meiden, ik duim voor jullie dat het gauw raak is! Chocoladetaart, hopelijk hoef je niet nog veel langer te wachten. Wat lijkt mij dat moeilijk. Ik duim voor je!
     
    Vaatdoek en Dubke7 vinden dit leuk.
  14. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Nee gaat richting linkerkant ook bij mij.. Grappig dat we zo gelijk op lopen haha
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  15. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Haha zal wel geel grappig zijn ja
    Hoop het maar
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  16. angel071986

    angel071986 Bekend lid

    24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Helaas vanmiddag ongi geworden.. ...balen!! Jullie hopelijk wel een mooie test
     
  17. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    yikes, jammer! Volgende ronde op roze!
     
    angel071986 vindt dit leuk.
  18. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Aahhh jammer zeg. Op naar de volgende ronde.
     
  19. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik heb nu onder mijn navel aardig af steekjes. Vanmiddag voelde het even als iets opgeblazen was.
     
  20. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Hahah ik ook onder mn navel joh! En potje misselijk al een half uur lang.. Heb de neiging om een kruik te pakken tegen de steken..
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina