Wachten op de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anna2017, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    @Gruffalo123 , je kan inderdaad niet anders dan er mee bezig zijn! En genieten.. neen zoveel rust en comfort hebben we nu ook niet inderdaad.

    @Estavanax , leuke dag voor jullie gewenst.


    Zot frustrerend het niet doorzetten inderdaad!
     
    Estavanax vindt dit leuk.
  2. Anna2017

    Anna2017 Actief lid

    21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Heerlijk!!
     
  3. Anna2017

    Anna2017 Actief lid

    21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Het is ook frustrerend die laatste dagen en ze duren echt heel lang en eindeloos. Succes! Ik hoop echt dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten.
     
  4. Denicee

    Denicee Lid

    26 jan 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben vrij nieuw hier en lees her en der wat, maar nu toch maar een reactie. Als ik me er bij mag voegen. Ik snap jullie heel goed. Ik wordt zelf vanwege een moeilijke zwangerschap ingeleid met 38 weken. Afgelopen donderdag hebben ze gekeken en had ik 1 cm ontsluiting en mijn bmm was wel verweekt. Daarna kreeg ik harde buiken en slijmprop/bloedverlies. Mocht er in het weekend niets gebeuren moet ik morgen om kwart over 9 mij melden in het ziekenhuis. Ik ben nu zo zenuwachtig en opvliegerig. hopelijk gaat het bij jullie ook niet lang meer duren.
     
    Ohm en Anna2017 vinden dit leuk.
  5. Estavanax

    Estavanax Lid

    16 sep 2017
    56
    45
    18
    Spannend!!! Heel veel succes! Nog een paar uur en dan kan jij knuffelen!:thumup:
     
  6. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Nog baby's vannacht?

    Hier zoals verwacht niets. Wel vanochtend weer behoorlijk helder rood bloed en slijmverlies, dag 4 nu al met bloedverlies. Dus volgens de strikte instructies van laatste contact met VK maar weer gebeld. Ja waarschijnlijk weer van de slijmprop, goh dat had ik nog niet verzonnen. Zolang het bloed er niet uit stroomt komen ze niet, maar ik moest wel bellen als er weer helder rood bloedverlies was :| (ook al doen ze dan niets en blijft het advies gelijk :roflmao:).
     
    Niny vindt dit leuk.
  7. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    @Gruffalo123 , zo bizar dat ze dan toch nog niks gaan doen!
    Echt gek advies.

    @Denicee , veeel succes!

    Hier alles rustig, nog eens slijmverlies, maar dat is ook al weken.
     
    Anna2017 vindt dit leuk.
  8. Estavanax

    Estavanax Lid

    16 sep 2017
    56
    45
    18
    Hoe is het hier??
     
    Niny vindt dit leuk.
  9. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Nog geen baby. Wel de hele nacht wakker van de voorweeën en nog steeds bloed en slijmverlies. Straks naar de VK toe.
     
    Anna2017 en Niny vinden dit leuk.
  10. Estavanax

    Estavanax Lid

    16 sep 2017
    56
    45
    18
    Spannend Gruffalo, hopelijk gaan ze iets doen. Ik moet ook weer, weer strippen, daarna door naar de gyn om het inleiden te bespreken. Ik wil nog bespreken bij de vk of het mogelijk is dat ze bv van het weekend thuis mn vliezen breken... geen idee of dat kan. Wat is jouw plan?
     
    Anna2017 en Niny vinden dit leuk.
  11. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Geen baby hier, vanavond monitor.
    Heb me al ingesteld op inleiden volgende week eigenlijk.

    Hopelijk snel baby's daar!
    @Gruffalo123 , benieuwd wat die zegt!
    @Estavanax , als je opening hebt zou het in principe wel kunnen, maar geen idee of ze dat thuis willen inderdaad .
     
    Anna2017 vindt dit leuk.
  12. Estavanax

    Estavanax Lid

    16 sep 2017
    56
    45
    18
    @Niny bij inleiden; moet je dan ook in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Een aantal uur ter observatie bv? Heb je het inleiden al besproken?
     
    Anna2017 vindt dit leuk.
  13. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Ik hoop te kunnen bespreken om vandaag te strippen, werkt dat niet donderdagochtend weer. Vrijdagochtend nog geen baby dan of thuis vliezen breken of naar de gynaecoloog voor inleiding. Liever wil ik dat ze eerder al vliezen breken, maar ik denk niet dat ze daar mee akkoord gaan :p.
     
  14. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ik ga sowieso in ziekenhuis bevallen hier, dus dat is al zo geen probleem. Je kan eventueel na paar uur wel naar huis normaal.

    Neen ga vanavond eens alles navragen, zodat ik weet wat het plan is. (Wat ze willen doen, ziekenhuis hier beperkt aantal ingrepen wel meestal gelukkig) Aangezien ik al opening heb, lijkt me dat het wel zou moeten vlotten dan?
     
  15. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Controle VK ging niet door, ik kreeg migraine. Nog met de dienstdoende VK overlegd, maar die zag geen reden om dan thuis langs te komen of later vandaag op de praktijk. Heb verteld dat ik niet meer kan, dat ik totaal op ben en het niet normaal vind zo lang bloedverlies. Dat ik niet kan slapen van de voorweeën, maar nee hoe ik ook probeerde zelfs toen ik begon te janken, ze had het druk en alleen bij spoed kwam ze langs. Nou lekker dan, daar moet je het maar mee doen. Voel me echt aan de kant gezet.
    Morgen wel een afspraak, helaas bij dezelfde VK. Weet morgenochtend ook pas hoe laat.
     
  16. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Even nog een update. Toch weer contact gehad met de VK en gezegd dat ik graag wel een controle wilde. Dat kon en controle was goed. Vliezen weer gestript en als dat niets doet, donderdag vliezen breken.
     
    Anna2017 en Niny vinden dit leuk.
  17. Estavanax

    Estavanax Lid

    16 sep 2017
    56
    45
    18
    Wat spannend! Doen ze dat thuis, vliezen breken? Hopelijk is het niet nodig en komt de baby vannacht!
    Goed trouwens dat je op je strepen bent gaan staan
     
  18. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Hopelijk komt de baby deze nacht! Groot gelijk hoor, was ook helemaal geen werk zo.
     
    Estavanax vindt dit leuk.
  19. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Het vliezen breken zelf gebeurt op de praktijk en daarna rustig thuis afwachten wat er gebeurt. Als je niet binnen 24 uur weeën krijgt moet je naar het ziekenhuis voor controle. Is alles dan goed mag je nog eens 24 uur afwachten en dan daarna aan de weeën opwekkers. Maar ik meen me te herinneren dat 80 of 90 procent van de vrouwen binnen die 48 uur goede weeën krijgt.
     
  20. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    Op de praktijk? Niet echt handig lijkt me. Neem een vuilniszak mee voor over de autostoel. :thumup:
    Grapje. Heel veel succes. Ik duim met iedereen mee dat het alsnog voor die tijd begint. ;)
     
    Estavanax vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina