Wachttijd ISCI/TESE Radboud UMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Friesin, 21 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hoi,

    iemand enig idee wat momenteel de wachttijden zijn voordat je kunt starten met de behandeling?

    Wilde morgen sowieso gaan bellen, maar wellicht hebben we hier ook "experts" zitten:rolleyes:

    Groetjes Friesin
     
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Radboud had een paar weken geleden voor IVF in principe geen wachttijd (denk dat icsi hetzelfde is maar weet niet of tese wel n wachttijd kan hebben).
    Ik vond het alsnog wel lang duren; eerste afspraak, bloed prikken, 2 weken later afspraak, dan nog 2 weken wachten op de prikinstructie en dan nog wachten op je menstruatie. Geen wachttijd betekent dus niet dat je helemaal niet hoeft te wachten :p
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou ff bellen als ik jou was. Ze kunnen het je zo vertellen.
    Wij hebben 9mnd moeten wachten op de tese daar maar das al 8 jaar geleden.
     
  4. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    9 maanden :eek: wat frustrerend moet dat zijn geweest!

    Inderdaad goed idee om te bellen, snappen ze echt wel. Als je al een Mijn Radboud hebt kan je ook even een berichtje sturen, bij mij reageren ze altijd heel snel.
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Viel mee. Toendertijd waten er maar twee zh die tese uitvoerden en ook met dat onrijpe zaad mochten behandelen. We waren voorbereid op lange wachttijd. Na de negatieve tese nog dik een jaar op wachtlijst spermabank gestaan...dat vond ik veel lastiger.
     
  6. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Thanks voor jullie reactie meiden!

    Heb vanochtend gebeld.

    Omdat we al eerder onder behandeling zijn geweest in het Radboud is een uitgebreid onderzoek niet meer nodig en krijgen we de "korte" spuitinstructies.

    Zodra de doorverwijzing van de huisarts via de mail verstuurd is naar het Raboud, sturen zij de vragenlijst op. Als ze die weer terug hebben dan plannen ze de afspraken in. Halverwege april gaat dit worden. Dus dat is vrij vlot!

    Hopelijk begin mei, beginnen met stimuleren:)

    Nb: bij de eerste "geslaagde" poging was een Tese niet nodig, omdat de zaad van mijn man op de dag van de punctie voldoende was! Dat hopen we nu weer, maar geloof niet dat daar perse langere wachttijden voor zijn. Althans dat is wat ik ervaren heb bij de vorige behandelingen bij het Radboud:)
     
    Panter vindt dit leuk.
  7. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Wauw! Ik ken jou nog uit een andere groep .. iets met februari mama’s (2017) ! Wat vind ik het superfijn om te lezen dat jullie nu toch eindelijk ook een gezonde zoon hebben mogen krijgen!
     
  8. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja daar schreef ik toen idd... had toen een MA met 12 weken. Gelukkig is ons zoontje er nu, wij zijn er ook erg blij mee. Thanks! :)
     
  9. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Veel succes @Friesin! Hopelijk snel een goede zwangerschap voor jullie.
     
  10. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Lief! Dankjewel:)
     

Deel Deze Pagina