Wandelwagen cruiser van de blokker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Joni80, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joni80

    Joni80 Actief lid

    29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    In een gesloten onderwerp zag ik staan dat iemand een adapter heeft gekocht voor de cruiser. Nu wilde ik dat ook doen maar bij mij past ie niet? Meerdere mensen deze ervaring?

    Groeten,

    Joni
     
  2. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    welke heb je gekocht?
    Ik heb dan wel niet de cruiser maar het model die daarvoor bij blokker te koop was.
    Wij hebben een adapter voor de X-adventure gekocht (30 euro dacht ik)
    werkt prima bij ons en is ideaal.
    Krijg alleen maar complimenten van andere mensen dat het handig is en ook lekker hoo (ooghoogte)
     
  3. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nee, hier dus ook een passende. Ik heb de beebies firstwagen, maar dat is echt dezelfde als de cruiser. Die heeft mijn schoonmoeder.
    Je moet de adapters hebben die op de ronde stangen van de x-adventure passen.
    Ik heb ze via babywinkel Schaatsenberg in Utrecht besteld en opgestuurd gekregen. Anders moet je hun eens vragen, die weten wel wat er op past. Ik was incl. verzenden ongeveer 36 euro kwijt.
     
  4. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    kunnen jullie misschien een foto plaatsen van de passende adapter? Ik heb ook een cruiser van de blokker en alle winkels zeggen dat er uberhaupt geen maxi cosi oppast en ik wil wel graag een maxi cosi erop.
     
  5. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    mail anders eens naar www.babykoop.nl dat is de site van Schaatsenberg. En dan vraag naar de adapters voor een beebies first.
     
  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ben hier ook wel benieuwd naar..

    Ik heb dan de Jungle-safari ( van de Leenbakker), maar die is echt exact hetzelfde als de Cruiser van de blokker..
     

Deel Deze Pagina