waneer de babykamer....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shanice81, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

    shanice81 Actief lid

    15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Waar ik wel benieuwd naar ben is waneer zijn julliebegonnen aan de babykamer?
    Mijn vriend is de kamer nog helemaal aan het slopen,maar vanwege drukte op zijn werk denk ik dat het nog wel ff duurd voordat hij weer verder gaat.Het liefst wil ik het kamertje nu al inrichten maaraan de andere kant voel ik de druk nog niet.
    dus ben wel benieuwd naar de antwoorden ;)
     
  2. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vandaag wordt de laatste hand gelegd aan het klusgedeelte van de babykamer (het laminaat wordt gelegd) volgende week komt het kamertje en dan is het een kwestie van inruimen :D
     
  3. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    wij moeten nog beginnen :S maar ik hoop voor mijn vriend dat ie t snel voor elkaar heeft :p
    moet nog 10 weken en wil m echt voor 37 weken af hebben ( niet dat ukkie dan al MAG komen van mij maar je weet t nooit he hihi)

    t kamertje van mijn zoon hadden we al af met 25 weken toen hebben we die gelijk gedaan met de verhuizing maar toen duurde t ook veeel langer voor mijn gevoel , maar t was wel leuk en nieuw enzo :) nu heb ik dat gevoel minder maar t moet toch echt n keer gaan gebeuren he :)
     
  4. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    bij ons is het nu voor het grootste gedeelte af. Nu nog rolgordijnen en gewone gordijnen, lamp en frutselsprutsels...
    Sommige vinden ons het traag mee, maar tis toch op tijd af,..:)
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik hoop dat onze babykamer volgende maand klaar is!
     
  6. muiz

    muiz Actief lid

    22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier pas rond week 31 begonnen :)
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Wij hadden het op zich wel gemakkelijk, want wij zijn verhuisd :D Konden dus in een leeg kamertje beginnen. De noodzakelijke dingen hebben we al, op een box na. Het ledikantje wordt nog geverfd door mijn ubersnelle (NOT!) vader, maar ik heb al een wiegje staan. Vanmiddag haal ik het matrasje op wat ik opnieuw heb laten maken en was ik de hoes ervan. Beddengoed voor het wiegje is er al, klaar is kees !

    Nu nog het kamertje een beetje leuk aankleden, een leuke verlofklus !
     
  8. daantje628

    17 mrt 2008
    38
    0
    0
    Wij zijn net gisteren begonnen met verven en dergelijke. De vloer lag er al dus dat scheelt. Ik heb wel al de meubeltjes, de kinderwagen en de box in huis. Maar de gordijnen en de accesoires voor het kamertje moet ik nog kopen. Maar voor mijn gevoel is het vroeg genoeg.
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    Voor de geur enzovoorts zou ik niet te lang wachten...
    Gewoon doen wat jij wilt
     
  10. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Wij hebben hem klaar, op gordijnen na. Lekker op tijd dus. Had voor mezelf al het idee dat we laat waren, (tja, nesteldrang), maar iedereen om ons heen was later...
    Scheelde bij ons wel dat ik zelf aan het behangen moest: mijn man kan dat niet en om dat voor 6 banen nou speciaal te gaan leren... Wilde het dus gedaan hebben voordat ik met m'n buik de ladder niet meer opkwam, :) en aangezien we 3 weken geleden vakantie hadden....

    Dus, heerlijk! Spullen liggen allemaal in de kast, helemaal super!
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh wij zijn zo'n 4 weken geleden begonnen ...had van mij wel eerder gemogen ....ben toch wel wat stressig ...had het liever al achter de rug gehad ...
     
  12. Mamak

    Mamak Fanatiek lid

    8 jun 2008
    3.420
    47
    48
    thuis
    Wij zijn, bijna, klaar.. Nog wat laatste dingentjes...
    lamp ophangen, ander stopcontact, kleren wassen enz...

    Ik ben al wel heel snel begonnen.. denk rond een week of 18 en we hebben alles heeeeeeel rustig aan gedaan...
    Ben wel blij dat ik hem af had toen ik 30 weken was.. want het gaat nu wel zwaar worden
     
  13. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn met 22 weken begonnen met het verven van de kamer. Toen hadden we lekker vakantie en hadden we er mooi tijd voor. De babkamer zou komen met 26 weken (deze week dus). Maar helaas heeft de fabriek een achterstand, en gaat het nog minstens 2 weken duren :(
    Voor de rest hebben we bijna alles al in huis, dus kan ik alles gaan wassen, de kasten luchten en de kleertjes erin leggen.
    Verder misschien nog wat leuks aan de muur hangen.
     
  14. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    Wij zijn nu begonnen het kamertje op te knappen, dat duurt nog wel ff. In Oktober komt iemand ons helpen om laminaat te leggen en dan een maandje later komen de meubeltjes. Ik wil het voor de kerst af hebben, dat gaat wel lukken denk ik. Dan moet ik nog enkele weken voor mijn zwangerschapsverlof en is dus alles klaar. :)
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dat is wel lekker hoor klavertje dat je alles af hebt voor je zwangerschapsverlof ....dan kun je pas echt genieten !
     
  16. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Bij ons is het klaar :)
     
  17. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Bij mij is ie sinds vorige week klaar en kleertjes
    gewassen in de kast....nu nog 1 keer schoonmaken
    en dan kan beeb komen.... ;)
     
  18. Jompie

    Jompie Niet meer actief

    Wij hebben de babykamer af moeten alleen nog de spullen van uitzetlijstje en wat kleine dingetjes kopen.
     
  19. shanice81

    shanice81 Actief lid

    15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ok,.ik lees dat de meesten toch met 30 weken ofzo de boel "klaar"hebben.
    Ik heb eigenlijk geen idee waneer wij verder gaan,mijn vriend heeft een drukke baan enkel weekend dat hij vrij is en ja we hebben ook nog een hond die zwanger is (ja vruchtbaar huis aha) de spulletjes hebben we al wel hoor dat staat opgeslagen maar verder moet er nog heeel veel gebeuren aan het kamertje.Maar naar mijn gevoel ben ik niet telaat, toch?
     
  20. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @shanice: Yinthe is nu 3 weken en ik denk dat de babykamer over 14 dagen klaar is. Dus je hebt nog alle tijd!
     

Deel Deze Pagina