Waneer lopen ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nancy1981, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje liep met 16 maanden.
    Terwijl hij met 7 maanden al in het rond kroop.
    Het komt allemaal vanzelf.
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.807
    32.714
    113
    Mijn zoontje loopt nog niet. Hij is nu bijna 15 maanden. Hij kroop ook met 7 maanden. Hij staat nu sinds een paar week af en toe los en gisteren deed hij een stapje naar mij toe, maar liet zich daarna vallen. Ach, het zal wel komen de komende maanden.
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tymen liep met 11 maanden al overal bij langs, terwijl hij pas met 17 maanden los is gaan lopen... Toen liep hij ook meteen goed.
     
  4. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    vanaf een maand of 7 dat ze langs de tafel, bank etc liep maar sinds 2 wkn dat ze echt stukken los loopt.. Moet eerlijk bekennen dat ze op de bovenverdeping meer loopt (ligt vloerbedekking) als beneden (ligt laminaat). Kindjes doen de dingen op hun eigen tempo, mijn meisje loopt misschien wat later maar ze is behoorlijk vlot (soms erg bijdehand) met praten...
     
  5. Chanoetje22

    Chanoetje22 Actief lid

    3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    alysha kon al echt goed los lopen met 10 maanden. ze rent het hele huis door en wij maar erachter aan rennen wahaha
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ruben liep 2 weken na zijn verjaardag al rond. :)
    Maar daar staat tegenover dat hij nu nog steeds amper praat.. ;)
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ja dat is hier net zo. lopen erg snel maar praten dus amper. der nichtje is 4 dagen ouder, loopt nog niet maar praat als brugman haha en ook al met 2 woorden. zij is verbaast dat alicia zo vroeg al goed kon lopen en ik ben nog mee rverbaast dat haar dochter al zo goed praat. zo zie je maar dat elk kind zijn energie ergens anders in steekt
     
  8. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Hier een kontschuiver.. En dus ook nog steeds niet lopend ;)
     
  9. mamaloew

    mamaloew Actief lid

    24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Hier een snelle de jongste liep met 10 maanden los :( niet iets om vrolijk van te worden hoor met haar 1ste verjaardag danste ze met de andere kindjes door de kamer.De oudste liep met 13 maanden
     
  10. susan28

    susan28 Bekend lid

    17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik zit er nog niet op te wachten tot ze gaat lopen. ze klauwt me nu al de planten van de vensterbank. amy kan wel nu los staan. maar vind het zor irritant dat het blijkbaar normaal is dat ze al kan lopen met 1 terwijl ik dat best vroeg vind. iedereen vraagt er oo altijd direct naar.
     
  11. mamaloew

    mamaloew Actief lid

    24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    ik was er ook absoluut niet blij mee .Ze was gewoon veel te klein en ik maar achter haar aan rennen nee niet doen.Enige voordeel ik was snel al mijn kilootjes kwijt :)
     
  12. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat leuk om te lezen wanneer jullie kindjes zijn gaan lopen... en wat een verschillen he?

    Ik ben benieuwd wat mijn dochtertje gaat doen... ze loopt sinds een weekje zelf langs de tafel en bank... en aan de handjes lopen dat doet ze nu zo'n 2 weken, we stappen dan samen zo van de ene naar de andere kant van de kamer... ook loopt ze zelf met haar loopwagentje rond... de verwachtingen zijn dat ze snel zal lopen, maar misschien duurt het nog wel 6 maanden! Lijk me geweldig, maar ze moet lekker doen waar ze zelf aan toe is...
     
  13. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Ik lees veel over langs de tafel lopen, maar zetten jullie je kindje (in zitstan) dan bijv in de buurt van de tafel neer en trekken ze zich dan op? Of spelen die kindjes elders in de kamer en kruipen/kontschuiven ze dan naar de tafel en trekken ze zich dan op? Of zet je ze bijvoorbeeld staand aan de tafel en kijk je wat er dan gebeurd?

    Vraag me altijd een beetje af hoe zoiets in zijn werk gaat :oops:

    Ik merk zelf nu dat mijn zoontje heel graag op de grond zit en amper nog op schoot wil zitten. Zo gauw hij bijvoorbeeld bij 1 van ons op schoot zit dan bukt hij helemaal naar voren om naar de salontafel te grijpen. Hij kan overigens niet kruipen/kontschuiven.
     
  14. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nathan liep met 10 maanden langs de tafel, banken. En nu nog steeds :D Hij vind kruipen nog veelste leuk en dat gaat ook zo snel.
    Ach, we zien het wel. We proberen het wel te stimuleren (zoals zoveel dingen) maar je kan het ze toch niet dwingen.

    Al moet ik zeggen, ik hoop dat hij voor de vakantie loopt, dan hoef ik die 12,5 kilo niet de hele tijd te tillen (zeg maar daaaaag rug) Maar ja, dan zijn we 7 maanden verder.

    Hij trekt zich trouwens overal aan op.
     
  15. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Mason, Fenne is sowieso nooit een schoot-zittertje geweest, zij wil zelf bezig zijn... ik heb dus vanaf 4 of 5 mnd haar op een groot kleed (of dekbed) op de grond gelegd met wat speelgoed. Met 5 mnd kon ze goed beide kanten op rollen en zo kwam ze al een heel eind de kamer in om alles te ontdekken. Met 7 mnd ging ze tijgeren... nu met 9 mnd kruipt ze op handjes en knietjes en kruipt dus naar de bank of tafel om te gaan staan. En sinds een weekje loopt ze dus ook langs de tafel of bank... eigenlijk heb ik haar steeds haar eigen gang laten gaan...
     
  16. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mij lijkt het juist wel handig als ze gaat lopen. Ze zal dan net iets sneller zijn dan ze nu is, maar ze kan nu ook overal bij. Maar als ze kan lopen is het gesjouw een stuk minder, dat lijkt me we lekker.
    Maar we zullen wel zien, want ik denk dat ze het wel kan, aan onze hand heb je soms het idee dat ze zo los door zou kunnen lopen. Maar ze is nu ook druk bezig met woordjes te zeggen, dus het is even afwachten welke kant het opgaat (het lopen of het praten).
     
  17. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lijkt mij ook Snoopy dat het niet veel verschil maakt nu loopt ie ook alleen met loopkar. Ook hier heel makkelijk naast me met alleen een vinger van mij vast
     
  18. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    alicia kroop naar tafel, muur etc om zich aan omhoog te trekken. ze had geen houvast nodig ofzo als ze maar ergens tegenaan of op kon leunen en ging dan stappen en kwam zo overal :)
     
  19. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Die van ons loopt nu langs de tafel en klimt overal op ook al. en loopt aan de handen
     
  20. marloesss

    marloesss Actief lid

    17 okt 2006
    158
    0
    0
    Het lijkt me heerlijk als Yannick zelf kan lopen... Dan moet ik hem idd continu in de gaten houden, maar nu wil hij de hele dag aan mijn hand lopen of in zijn loopwagentje... En anders op mijn arm om meer te zien van de wereld dan zittend op z'n kleed of buikschuivend, want kruipen interesseert hem helemaal niet... Vanaf 6 maanden lijkt lopen wel het doel in zijn leven! Ben benieuwd of het nu vlot gaat nu hij makkelijk aan één hand loopt!
     

Deel Deze Pagina