Kindje klopt/schopt/zit zo laag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mootjen, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Hallo
    sinds een week voel ik mijn kleine uk soms heel laag in de buik zitten rommelen. boven mijn schaambot voel ik dan schopjes en gemier en gedraai. dit is niet elke dag maar wel vaker dan hiervoor. Ik ga mezelf dan allemaal enge dingen zitten bedenken zoals indalen. ik heb verder helemaal geen pijn/krampen of wat dan ook maar het voelt gewoon een beetje vreemd en ik zal me welweer om niets zorgen maken. over een week mag ik weer op controle maar is er iemand dit dit herkent? en me misschien kan geruststellen?
    oja hij zit ook vaak op de blaas dan.

    groetjes Mo
     
  2. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb dit ook, voel de kleine alleen maar onderin sinds een aantal weken. Heb ook geen idee hoe of wat :( Hoop dat iemand anders ons kan geruststellen... ik mag wel zaterdag weer op controle, zal het dan ook eens vragen...
     
  3. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik heb het ook regelmatig hoor. Soms zit 'ie boven, soms onder.
     
  4. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ja vaag he? misschien dat ie gewoon lekker met zijn beentjes naar beneden zit of zo, tis in ieder geval een druktemakertje.. fijn om te horen dat ik niet de enigste ben...
     
  5. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Is heel normaal, hij kan nog volledig koppeltje duikelen dus dat je hem nu laag voelt zegt bijv. niets over waar je hem morgen of volgende week voelt.
     
  6. leonieb

    leonieb Lid

    15 aug 2007
    79
    0
    0
    Je baby heeft nog alle ruimte, soms voel je de kleine ook niet omdat ie dan tegen je rug aan zit.

    Zo legde de verloskundige dit altijd uit.

    Die kleine is gewoon aan het genieten van alle ruimte!
     
  7. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb dit sinds 3 dagen!

    onze kleine lag steeds in een schouderligging... hoofdje links of rechts van mijn buik en ik voelde de schopjes dus altijd aan de zijkant...
    en nu, de laatste drie dagen dus ook alleen nog maar onderin... ik weet dat de kleine nog alle tijd heeft om te draaien en meer ruimte heeft omdat dit mijn 2e is, maar hoop toch wel datíe snel gaat draaien en met zijn hoofd naar beneden gaat liggen!

    xxxx
     
  8. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hier ook hoor, die kleine van mij ligt al 2 maanden consequent in stuit, wel af en toe schuivend van links naar rechts, maar dus steeds onderin dat getrappel...
    Niks ergs dus, zeker niet omdat ie nog alle tijd heeft om straks goed te gaan liggen... (zelfs bij mij nog, LOL).
     
  9. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    dit van mij vind het onderin mijn buik ook veel gezelliger dan bovenin. Bij mij zei de vk dat hij/zij nog alle ruimte heeft en vanzelf naar boven gaat.
    En zolang jij hem of haar voelt bewegen dan is toch alles goed.
     

Deel Deze Pagina