wanneer beginnen met foliumzuur en zwanger worden pillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

    girl21 Niet meer actief

    het is de bedoeling dat ik per 1 januari 2009 ga stoppen met de pil, wanneer kan ik dan het beste beginnen met foliumzuur en met de zwanger worden pil?

    en welke vinden jullie het beste?

    alvast bedankt voor de reacties...
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Het beste is met foliumzuur 4 weken van te voren te beginnen, dus ongeveer als je met je laatste pilstrip begint.
     
  3. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    je moet even kijken of er in de zwanger worden pil ook al foliumzuur zit.
    Vaak zit het daar ook al in en hoef je ernaast niet nog eens foliumzuur erbij te slikken.
     
  4. girl21

    girl21 Niet meer actief

    oke thnx voor de info!

    moderator... ik heb genoeg info, dit onderwerp mag van mij gesloten worden... (kan de site "schoon" blijven)
     
  5. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey goeie dag

    foliumzuur moet je met 4wk voor het zwangerworden nemen. zou 1dec beginnen als ik jou was.
    daarbij slik ik tarwekiemoliecapsules das niet voor zwangerschap of baby maar heb gehoord (van meerdere mensen) dat dit helpt je cyclus te regelen! voor meer regelmaat zeg maar.
    hoop dat je hier wat aan hebt
    groetjes
     
  6. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik dacht ook altijd 4 weken maar mijn ha zei vanaochtend 3 maanden! :confused:
     
  7. girl21

    girl21 Niet meer actief

    oei 3 maand...
    ga snel ff meer info zoeken... wil natuurlijk zo gauw als mogelijk is beginnen..

    thnx voor de tips!
     
  8. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    het beste is om voor dat je zwanger wilt worden al te beginnen met foliumzuur te slikken .. als anderen al zeggen , 4 week van tevoren..
     
  9. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    Mijn gynaecoloog heeft gezegd best een aantal weken foliumzuur op voorhand te slikken en nadien blijven doornemen tot je drie maanden zwanger bent. Ben je niet zwanger, geen nood het 'te veel' aan foliumzuur plas je er immers toch uit.
     
  10. girl21

    girl21 Niet meer actief

    oke thnx allemall!

    ik ben begonnen met dagravit mama en baby, en tevens gestopt met de anticonceptiepil...

    nu afwachten... :D
     

Deel Deze Pagina