geen fles meer bij 10 maanden.

Discussie in 'Voeding' gestart door mamamadelon, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje krijgt sinds een paar dagen met moeite 150 ml opvolgmelk binnen. gisteren heeft hij 100 ml op.
    verder dringt hij ook weinig sap,water en thee...
    vandaag heeft hij alleen nog maar 100 ml gewone melk op want zijn ochtendfles wou hij niet.
    ook sliep hij door tot half 9 wat voor hem echt heel erg laat is.

    hoeveel opvolgm,elk krijgt jullie kindje bij 10 maasnden?
     
  2. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hier krijgt hij `smorgens een fles van 200ml en tussen de middag bij zijn brood een flesje van 100ml en voordat hij naar bed gaat nog een papfles van 200ml. hij krijgt nog best veel geloof ik maar door de koemelkallergie krijgt hij verder geen zuivel binnen.
     
  3. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Xavièr is ook niet dol meer op opvolgmelk. De ene dag drinkt hij het meer als de andere.

    Maar meestal 'sochtends klein beetje opvolgmelk in de pap (120 cc pap, 4 schepjes opvolgmelk, meer honger heeft hij niet)
    En in de avond soms nog 60 cc opvolgmelk.

    Tussen de middag krijgt hij gewone melk, vind hij erg lekker!

    Ik maak dit pak nutrilon nog op en dan krijgt hij alleen nog gewone melk.

    Liefs Kiss
     
  4. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Met 10 maanden kreeg Yasmine.

    's morgens 220 + pap
    's middags 180 - niet altijd op
    's avonds 180
     
  5. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pete krijgt 's ochtends 200 ml met Bambix en 's middags 165 ml bij de lunch. Nu krijgt hij hypo-allergene opvolgmelk, dus ik durf nog nog geen gewone melk aan. Wel krijgt hij een danoontje na zijn avondmaaltijd.

    Volgens mij moeten kindjes van 10 maanden ongeveer 300 a 400 ml melkproducten krijgen. Op zich is elk kindje anders, dus misschien wilt de jouwe gewoon geen melk meer. Ik zou dan wel even informeren, want volgens mij moet je dan extra vitamine D gaan geven?
     
  6. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy krijgt nu:

    Sochtends 200 ml, soms wel op en soms niet.

    Als ze haar brood op eet een kleine fles 120ml, eet ze die niet of weinig dan 180ml.

    En savonds een fles voor het slapen gaan 180 ml en ook blijft daar soms wat van over en soms niet.
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee was net 7 maanden dat ze het al niet meer wou en alleen maar halfvolle melk dronk.
    nu heeft de action hier toevallig opvolgmelk kant en klaar in pakken voor kinderen van af 8 maanden (van bambix) dat drinkt ze dan wel,maar ja ze hebben maar een partij opgekocht en het is verder niet in de supermarkt tekoop omdat het een produkt van uit belgie is.

    smorgens krijgt ze 200 cc er van en tussen de middag 150cc maar dat drinkt ze vaak niet eens helemaal op.
    verer drinkt ze diksap of wiki of thee
     
  8. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    .Ik kijk het nog even aan,en anders maar gewone melk...
     
  9. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Bij mij ging het drinken ook minder (of eigenlijk bij Thijmen :) ). Mijn tips zijn: roosvicee door de melk (een drupje) en zelf laten drinken. Ik leg Thijmen nu op een mat op de grond en geef de fles, gaat ie hem zelf leegdrinken. Gaat heel goed :) Gelukkig!
     
  10. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hier gaat het er met smaak ik.
    S'ochtends 210 +7 en voor het slapen gaan 210+7
    Vind het wel een fijn idee, in die melk zit toch nog een hoop vitaminen e.d.
     
  11. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    vanochtend weer geen fles gedronken,toen in een beker met rietje gedaan,gooide gelijk zijn beker op de grond,met zo`n blik van snap je het nou nog niet/
    maar hij sliep wel door tot 8 uur vaochtend dus kan ik weer pap gaan geven,krijgt hij toch 200 ml melk binnen.
     

Deel Deze Pagina