Wanneer begonnen de symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tania, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Waarschijnlijk zal ik anderhalf á twee weken voor mijn trouwen mijn eisprong hebben. Eigenlijk willen we dan voor de eerste ronde voor een kindje gaan. Hoewel ik er niet van uit ga dat het meteen raak zal zijn wil ik toch graag weten of de kans groot is dat als dat wel zo is, ik er dan last van zal hebben op mijn trouwdag.
    Dus ik wil graag jullie ervaring hiermee horen! :D
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Ik had vanaf de innestelingdag symptomen, eerst dacht ik dat ik griep kreeg ik voelde me ook niet lekker die dag en daarna zijn de andere klachten gekomen zoals, steeds honger, pijn in me rug, pijnlijke borsten en tepels en nog wel een paar dingen.

    Hopelijk ben je snel zwanger, veel succes.
    Enne veeeeeel plezier en een mooie trouwdag.

    Liefs wolly :)
     
  3. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hier hetzelfde, kreeg ook vrij snel al symtomen, dus het kan zijn dat je er last van krijgt, als je zwanger raakt.

    Hopelijk (snel) een fijne zwangerschap en een mooie huwelijksdag ; )
     
  4. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Zijn er ook mensen die pas (ruim) na hun NOD symptomen kregen?
     
  5. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ja die zijn er wel op dit forum, als het goed is.

    Sommige voelde voor hun nod, in tegenstelling tot eerdere maanden vol valse symptomen, helemaal niets.
     
  6. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij mij begonnen bij alle 3 de zwangerschappen de kwaaltjes met 6 weken.
     
  7. Uk80

    Uk80 Fanatiek lid

    Voor Nod voelde ik helemaal niets, sterker nog, ik voelde me lekkerder als anders, maar had er geen idee bij. bij 6,5 week kwamen alle kwalen.
     
  8. nathalietje

    nathalietje Actief lid

    10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meid,

    ik voelde ook helemaal niets, merkte het pas als ik 7 dagen overtijd was en toen ik een test deed was die negatief! 2 dagen later na bloedonderzoek bleek ik al 5 weken zwanger te zijn! en sinsdien zijn mijn kwaaltjes begonnen: pijnlijke tepels, continu maagzuur,moe, na koffie drinken misselijk!


    groetjes
     
  9. noppie

    noppie Fanatiek lid

    7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Bij mij begon het iets voor mijn NOD al met vage klachten (geen zin in koffie, gebakken eitje smaakte me niet meer, moe) en rond 6-7 weken heb ik een week ziek/zwak/misselijk in bede gelegen. Vanaf week 14 voel ik me pas duidelijk weer wat beter.
     
  10. Jaleesa

    Jaleesa Actief lid

    21 jul 2008
    235
    0
    0
    Vanaf eisprong rommelige darmen (diaree, veel winden laten) 6 dagen voor mijn NOD last van mijn baarmoeder (krampen), lijkt op ongi krampen. Dit duurde de hele dag. 's avonds rozige afscheiding. Vanaf 5 dagen voor mijn NOD heel veel plassen. Vanaf 4 dagen voor NOD gevoelige borsten. (dit heb ik nooit voordat ik ongi moet worden) Tot aan NOD wat krampen in baarmoeder blijven houden en tussendoor heel weinig bruinslijm verlies. Normaal gesproken vóór de menstru ben ik super chagi. Duidelijk vette PMS. Maar nu?!5 dagen vóór NOD voelde ik me 'on top of the world!'.

    Door de roze afscheiding, het velen plassen, pijn aan mijn borsten en mijn goede humeur, had ik vermoeden dat het misschien wel raak kon zijn. 5 dagen vóór NOD heb ik een test gedaan. En die was postief.

    Gr. Jaleesa
     
  11. Jaleesa

    Jaleesa Actief lid

    21 jul 2008
    235
    0
    0
    @OemHudaifa

    Ik zie dat we bijna gelijk oplopen! :)

    Groetjes,
    Jaleesa
     
  12. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi allemaal :D
    Voor degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.

    Ik heb sinds dinsdag last van bruin-slijm en donderdag rose-urine en bruin slijm weer.Niet de hele dag door maar af en toe.
    Herkennen jullie dat en zijn nu zwanger :D
    Ik moet pas 13 september ongi worden dus ik kan nog niet testen jammer genoeg.
    Hebben jullie dit ook meegemaakt voor dat je dacht he ik ben zwanger?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes van Essie :D
     
  13. Msongeduld

    12 aug 2008
    20
    0
    0
    Al die verschillende dingen

    ik heb al meer dan een week verschrikkelijk veel pijn aan mijn borsten
    ik heb zelfs gemerkt dat er nu blauwe aders over lopen. Ik slaap enorm slecht (lig uren wakker) voel me constant duizelig heb vorige week woensdag een lichte bloeding gehad (innesteling?) en krijg nu ook nog eens ongi krampjes (ik verwacht mijn maandstonden morgen of vrijdag) en die dorst is er ook.

    ik wil testen maar moet nog wachten en ben zo bang voor een teleurstelling.
     
  14. Irene S

    Irene S Nieuw lid

    23 aug 2008
    1
    0
    0
    Ben nu 6 weken en merk er nog weinig van...behalve dat ik met mijn hoofd in de wolken ben...
     
  15. 1ste Wondertje

    1ste Wondertje Niet meer actief

    Hoi Meiden,

    Allereerst : Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is.

    Mijn vriend en ik hebben pas besloten voor het echt te gaan. We zijn dan ook pas in ronde 2. Maar nu is mijn NOD dichtbij en ik heb bijna geen klachten. :( Normaal gesproken heb ik altijd last van mijn (.)(.). Nu dus helemaal niets. Wel heb ik sinds 8 September steekjes in mijn buik. Volgens de calculator was dat mijn innestelingsdag, ik weet het niet zeker. Ik heb namelijk een onregelmatige cyclus.

    Verder stond ik vanochtend op en was ik misselijk. Ik kan wel eten, maar als ik heb gegeten heb ik een hele vieze smaak in mijn mond.

    Is het mogelijk dat ik zwanger ben? Zelf heb ik wel het idee, maar ja. Misschien wil ik het maar al te graag.

    Wie heeft nog meer van deze symptonen gehad?

    PB's zijn ook welkom!

    Liefs 1ste Wondertje.
     
  16. Ilse1973

    Ilse1973 Actief lid

    19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi Irene,

    Hier hetzelfde als jij. Ben alleen een beetje moe maar verder geen enkel bewijs (los van de test) dat ik zwanger ben... Best verwarrend!

    Groetjes,
    Ilse
     
  17. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Voor nod, bloedverlies, moe, humeur
    Na nod, bloedverlies( roze/bruin) chaggie,moe, buikkrampen, vol gevoel/ flauwvallen.misselijkheid/ minder eten toch aankomen.

    Vandaag 7 week en 3 daag zwanger : misselijkheid ( ochtend, eindelijk weer terug) , erg moe, hoofdpijn, soms duizelig, weinig zin in dingen doen, misselijk worden van sigarettenlucht( rooklucht) Ben zelf al 5 week gestopt ofzo.
    vol gevoel/ veel krampen rechts/ snachts minder slapen en of niet kunnen slapen.
     

Deel Deze Pagina